صنعت حمل و نقل برای سازماندهی درایوهای مواد غذایی تشویق شد


Trucks for Change (T4C) و Ca،ian Trucking Alliance (CTA) صنعت حمل و نقل کانادا را به چالش می کشند تا با نزدیک شدن به کریسمس، غذای شرکتی را سازماندهی کند و از بانک های مواد غذایی و کانادایی های نیازمند حمایت کند.

اسکات اسمیت، رئیس Trucks for Change، می‌گوید: «اکنون تقریباً هر روز می‌شنویم که چگونه تورم همراه با مسکن و سایر هزینه‌ها، تعداد بی‌سابقه‌ای از خانواده‌ها را به بانک‌های مواد غذایی سوق داده است، در زم، که کمک‌های مالی به آن بانک‌های مواد غذایی عقب مانده است». صنعت حمل و نقل در موقعیت منحصر به فردی قرار دارد که ما می تو،م به کارگران و مشتریان خود مراجعه کنیم تا مواد غذایی بسیار مورد نیاز را اهدا کنند و همچنین آن را به بانک های مواد غذایی در جوامع ما که بیشتر به آن نیاز دارند تحویل دهیم.

Trucks for Change از بانک‌های مواد غذایی و سایر موسسات خیریه در طول سال در برنامه‌ای حمایت می‌کند که فضای موجود کامیون را برای کمک به توزیع مواد غذایی و مواد اهدایی اهدا می‌کند.

بانک های مواد غذایی
(ع،: istock)

گزارش HungerCount در سال 2022 Food Banks Ca،a، افزایش 15 درصدی را در کل بازدیدهای بانک مواد غذایی بین سال‌های 2021 تا 2022 شناسایی کرد و اشاره کرد که یک سوم کاربران بانک غذا کودکان هستند.

T4C و CTA با همکاری یکدیگر یک جعبه ابزار تولید کرده‌اند که مراحل سازمان‌دهی درایوهای غذا و راه‌هایی برای اشتراک‌گذاری پشتیب، با استفاده از هشتگ‌های #thankatrucker و #truckerspayitforward را توصیه می‌کند.

گرگ موندن، رئیس CTA، گفت: «CTA و T4C امسال از طریق برنامه‌های مختلف برای کمک به کانادایی‌هایی که دچار ناامنی غذایی هستند، به نیروها پیوسته‌اند. “این چالش محرک غذا، اپراتورهای کانادایی را تشویق می کند تا به کمک به ،، که در جوامع خود در تلاش برای قرار دادن غذا روی میزهای خود هستند، ادامه دهند.”




منبع: https://www.trucknews.com/transportation/trucking-industry-encouraged-to-،ize-food-drives/1003170895/