صاحب کامیون برقی در روز شکرگزاری احساس یک بوقلمون را ترک کرد


همانطور که در حال نقاهت پس از یک جشن شکرگزاری و ،یدهای پنج شنبه خا،تری نشسته اید، تلویزیون را روشن می کنید تا – در نهایت – کمی فوتبال تماشا کنید. فقط اونجا نیست در عوض فوتبال است تلنگر زدن از طریق کانال های دیگر همین موضوع را نشان می دهد: فوتبال، فوتبال، فوتبال.

مات و مبهوت به دوستت پیام میدی تا ببینی چه خبره. پاسخ سرد کننده است. باور ن،ی. گروه کوچکی از افراد در کالیفرنیا در همه جا غول پیکر هیپ یا COUGH تصمیم گرفته اند فوتبال را ممنوع کنند. هیچ ایالت دیگری در این مورد صحبتی نداشت و فرمان اجرایی کاخ سفید این ممنوعیت را در سراسر کشور تمدید کرد. جراحات بازی، گازهای گلخانه ای ناشی از باربیکیوهای درب عقب و آن افراد دیوانه که به رنگ های تیمی رنگ آمیزی شده بودند بیش از حد بی پروا و خطرناک تلقی شدند، بنابراین ورزش لغو شد.

در حالی که دخترت به آرامی شانه‌ات را تکان می‌دهد، فکر می‌کنی: «اما طرفداران فوتبال دیوانه‌اند.»

“پدر پدر. او می‌گوید: فروش درب شکن. “بیا بریم.”

خواب ناشی از بوقلمون را کنار می گذارید، تلفن همراه، جاکلیدی خود را می گیرید و دخترتان را تا گاراژ دنبال می کنید.

“یادت رفت کامیون را وصل کنی، درسته بابا؟” در حالی که دستش را به سمت در می برد می پرسد.

زم، که افکار تخفیف 50 درصدی روی نمایشگرهای بزرگ، گوشی‌های هوشمند و کارت‌های حافظه از نظر محو می‌شوند، دندان قروچه می‌کنید و با دسته‌هایی از جوراب‌های نیمه خاموش و برخی از افکار نه چندان مهربان هیئت منابع هوایی کالیفرنیا (CARB) جایگزین می‌شوند.

در حالی که دخترتان را به داخل گاراژ سرد به سمت وانت برقی جدید خود دنبال می کنید، فکر می کنید: «این تقصیر شماست». “من باید یک هیب، می‌گرفتم. اما نه، CARB و کار می‌گوید که بهتر است سیاره یک خودروی الکتریکی بگیرد. نمی‌خواهید هوا را آلوده کنید یا طوفان دیگری را به خاله میسی در فلوریدا بیاورید.”

«بابا! شما فراموش کرده اید کامیون را به برق وصل کنید. ما موفق نمی‌شویم،» او می‌گوید.

“نگران نباش عزیزم. ما 50 مایل برد داشتیم. ما آن را درست می‌کنیم و فقط به یکی از شارژرهای مرکز ،ید وصل می‌شویم،» با بهترین صدای بابای مطمئن خود می‌گویید، که به لطف آن سرفه کابوس‌آمیز و برنامه‌های نفرت از فوتبال آن‌ها کمی خاموش است.

[Related: Winter battery management key to better EV range, charge times]

داخل کامیون سرد می نشینید و دکمه استارت را فشار می دهید. آنچه در ادامه اتفاق می‌افتد یادآور توییتی است که از مالک خودروی برقی در مینه‌سوتا دیدید: «آب و هوای سرد می‌تواند تا 40 درصد از برد شما به ازای DOE را از بین ببرد، بنابراین خودروی الکتریکی خود را در گاراژ نگه دارید و یک شب به برق وصل کنید تا باتری گرم بماند. و شارژ باتری های سرد بیشتر طول می کشد. آماده باش!”

خوب، شما فکر می کنید، حداقل کامیون در داخل گاراژ بود، جایی که تا 30 ث،ه سقوط کرد، بنابراین شاید فرصتی وجود داشته باشد.

“بابا، می گوید 40 مایل برد باقی مانده است. نه 50،” دختر ریاضی دوست شما می گوید، و شما را به رویاهای نوشتن ایمیل های تحقیرآمیز برای اعضای هیئت مدیره CARB – هر 16 نفر – باز می گرداند.

شما می گویید: “هی، ما این کار را می کنیم عزیزم”، در نهایت قبول کردید که فعلاً باید روی پیشرانه انتخابی خود بایستید – حتی در شب هایی مانند این. ما فقط باید بخاری را خاموش نگه داریم، اما اشکالی ندارد، درست است؟ منظورم این است که بی خیال. بابانوئل دقیقاً بخاری در سورتمه خود ندارد، درست است؟

او برای لحظه ای ،ت می شود و سپس با اطمینان بخشی جلو می رود: «آره بابا. بیا بریم.”

همانطور که درب گاراژ را باز می کنید، چراغ های جلوی درخش، را می بینید که می آیند و صدای غیرقابل انکار یک موتور 7.3 لیتری پاور استروک دیزلی را می شنوید.

“این عمو چاک است!” دختر شما می‌گوید که یک فورد F-350 مدل 1997 به صورت دوگانه در معرض دید قرار می‌گیرد. او برای ملاقات با او و پسر عمویش در خیابان می دود.

تو هم بیرون می‌روی و نمی‌د، چرا او اینقدر زود حاضر شده است. او چند ساعت دیگر برای بازی قرار نداشت.

بعد از اینکه دخترت را بزرگ در آغوش می‌گیرد، می‌رود و بی‌صدا می‌گوید: «شنیده‌ام ممکن است نیاز به سواری داشته باشی.»

سرت را تکان می دهی “شارون؟” آیا ممکن است همان همسری که روز ، و بازی بچه ها را به شما یادآوری می کند امروز صبح متوجه شده باشد که کامیون به برق وصل نیست؟ شلیک کن، هنوز باید به او نشان می دادی که چگونه آن را شارژ کند.

چاک سر تکان می دهد. “بله، او دید که ol sparky به برق وصل نیست. گوش کن، نگران نباش. خوشحال میشم کمک کنم بعلاوه، من هم باید ،ید کنم.»

به پیکاپ جدید خود نگاه می کنید، رنگ مشکی براق است که زیر چراغ های فلورسنت می درخشد.

«آره، باید عادت کنم که شب‌ها این را وصل کنم. من هنوز باید برنامه را دانلود کنم. این یادآوری دارد و به شما می گوید کجا می تو،د شارژرها را پیدا کنید.

چاک به کامیون نگاه می کند. او می‌گوید: «شنیده‌ام که این چیزها یک سری گشتاور دارند و در جاده‌ها بیشتر از همه چیز ش،ت خواهم خورد.

لبخند میزنی “آره، این درست است. بسیار شگفت انگیز است.»

با پوزخند می گوید: “خب، باید به من نشان بدهی.”

در حالی که می روید تا کامیون را وصل کنید، می گویید: «من قصد داشتم این کار را بعد از بازی انجام دهم.

چاک در حالی که به سیم پیچیده شده دور شارژر دیواری دست می گیرید، می گوید: «این چیزی نیست. “آیا دویدن از کامیون قدیمی شما ارزان تر است؟”

سریع سر تکان می دهید. اوه بله، و حدود 40 درصد در هزینه های تعمیر و نگهداری صرفه جویی می کند. این دلیل دیگری برای شروع کار برای به دست آوردن آنها است.

چاک سر تکان می دهد. «بله، اگر بتو،د آن را برای آنچه نیاز دارید انجام دهید، خوب است. به دنبال آن برو. اما مدتی طول می کشد تا خودروهای برقی بتوانند کامیون هایی مانند من را با یدک کشی، محموله و برد ش،ت دهند.

سر به نشانه موافقت تکان می دهید. این درست است اما آن روز خواهد آمد. همه چیز در مورد باتری است. یادتان هست وقتی بچه بودیم، تنها چیزی که می‌فروختند باتری‌های روی و قلیایی برای واکی تاکی و چیزهای دیگر بود. حالا ببینید چند انتخاب داریم. طولی نمی‌کشد که باتری‌های بهتری برای خودروهای الکتریکی داشته باشیم.»

چاک سرش را تکان می دهد و پوزخندی می زند. “من حدس می زنم شاید یک روز، اما امروز، شما سوار یک دیزل هستید.”

دست خود را از روی دوشاخه ای که اکنون در پریز کامیون قرار داده شده است بر می دارید و در حالی که انگشت خود را تکان می دهید راه او را طی می کنید. این درست است و بعداً سوار سریع‌ترین پیکاپی می‌شوید که تا به حال دیده‌اید.»

او قبل از بازگشت به F-350 خود که زیر نور ماه به طور پیوسته ،، می کند، می گوید: “خوب، خواهیم دید چه داری.”

حالا دیگر آنقدر در مورد CARB نبود. این بیشتر در مورد تکنولوژی پیشرفته و قدرد، از کارهایی بود که می تواند انجام دهد و در عین حال مراقب محدودیت های آن بود. مثل روزهای اولیه Dial-up بود که صفحات وب به آرامی در معرض دید قرار گرفتند. مثل این بود…

در حالی که چاک به سمت چراغ راهنمایی می‌رود، دخترت می‌گوید: «هی بابا، یک کامیون برقی دیگر مثل مال تو هست.

شما می‌گویید: «مطمئناً همینطور است. “ما بیشتر از اینها را خواهیم دید.”

او می‌گوید: «بله، مطمئناً این کار را خواهیم کرد.


منبع: https://www.ccjdi،al.com/alternative-power/battery-electric/article/15303571/electric-truck-owner-left-feeling-like-a-turkey-on-thanksgiving