توسط کریس اودی

در مناطق خاصی از کشور، چمن شروع به سبز شدن کرده و جوانه ها روی درختان ظاهر می شوند. به زودی بهار و با آن فصل تولیدات فرا می رسد. گوجه فرنگی، توت فرنگی و سایر میوه ها و سبزیجات قرار است از ج، شرقی و کالیفرنیا به سایر نقاط کشور راه پیدا کنند. فصل تولید، همانطور که همیشه انجام می‌دهد، تأثیر فوق‌العاده‌ای بر حجم داور، ظرفیت سراسری و قیمت‌گذاری خواهد داشت.

کارگزاران در سراسر کشور می پرسند: چه زم، فصل تولید خواهد شد (و کجا)؟ این چه تاثیری بر ظرفیت خواهد داشت؟ قیمت ها در نتیجه کاهش ظرفیت چقدر افزایش می یابد؟

چه زم،

در حالی که DAT گوی کریستالی ندارد، ما بهترین چیز بعدی را داریم: کارشناسان صنعت دین کروک و کن آدامو. فصل تولید می تواند، و اغلب، هر زم، بین اواسط مارس و آوریل در نقاط مختلف ج، شرقی و کالیفرنیا شروع شود (اما این یک پنجره بزرگ برای تلاش برای برنامه ریزی است).

کن و دین میزبان یک برنامه به روز رس، بازار هفتگی هستند، DAT iQ Live، که در مورد تأثیر رویدادهای مهم، مانند فصل تولید، بر بازار بحث می کند. آ،ین نمایش آنها را می توان یافت اینجا.

یکی از چالش های فصل تولید آب و هوا است. این می تواند تأثیر زیادی بر زنده ماندن محصولات داشته باشد و اینکه چه تعداد از آنها از یک منطقه خاص از کشور خارج می شوند. به ،وان مثال، فصل گوجه فرنگی و توت فرنگی قرار است در ج، فلوریدا آغاز شود. این حجم در حال حاضر بیش از 30 درصد کاهش یافته است. چه زم، انتظار داریم که این حجم ها افزایش یابد و در مسیر سنتی خود به سمت شمال حرکت کنند؟ با ما همراه باشید به روز رس، بازار برای اطلاعات بیشتر.

چگونه

حال باید این سوال را مطرح کنیم چگونه فصل تولید بر بازار حمل و نقل و عرضه و تقاضای مورد انتظار تأثیر می گذارد (که بدون شک تأثیر پایین دستی بر قیمت خواهد داشت).

بازگشت به نمونه محصولات فلوریدا ج،ی، معمولاً به م،ای افزایش ظرفیت برای وانت های ران و ون های خشک خارج از فلوریدا است. دلیل اینکه ظرفیت ون نیز تنگ می شود این است که گاهی اوقات، زم، که ریفرها کالاهای یخچال دار را حمل نمی کنند، کالاهای غیر یخچالی را ارسال می کنند و به ،وان ظرفیت اضافی برای فضای ون خشک عمل می کنند. ج، زیر نشان می دهد شاخص MCI DAT برای ج، فلوریدا

شاخص MCI تنگی یا سستی بازار را در مقیاس 100- تا 100+ نمره می دهد (با 100 که نشان دهنده بازار بسیار فشرده است). تنگی بازار مرتبط با فصل تولید معمولاً به این م،ی است که هزینه های حمل و نقل خطی افزایش می یابد زیرا یافتن ظرفیت دشوارتر است.

چقدر

در نهایت، سوال میلیون دلاری: فصل تولید چقدر بر هزینه حمل و نقل در یک خط مشخص تأثیر می گذارد؟ پاسخ، به طور بالقوه، بسیار است.

در زیر ع، های فوری از DAT است RateView و رتبه بندی ابزار. هر دو در حال بررسی حمل و نقل نقطه ای از دریاچه از لیکلند، فلوریدا به آتلانتا، جورجیا هستند. از نظر تاریخی، از ماه مارس، حمل و نقل از لیکلند شروع به افزایش می‌کند تا اینکه در ماه می به اوج خود می‌رسد. نرخ رزرو شده از میانگین 800 دلار به 1200 دلار در سال 2023 افزایش یافته است (این افزایش 50 درصدی است!). همانطور که شما برنامه ریزی خود را استراتژی RFP و حاشیه های خود را مح،ه کنید، این تفاوت 162 دلاری می تواند تفاوت بین درآمد یا از دست دادن پول باشد.

در حالی که برنامه ریزی برای فصل تولید می تواند کاری ،ره آور به نظر برسد، DAT اینجاست تا به شما کمک کند. لطفا با نماینده موفقیت مشتری یا مدیر حساب خود تماس بگیرید امروز برای هر سوالی که دارید یا پشتیب، که ممکن است نیاز داشته باشید.

مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ این منابع را امتحان کنید.

قیمت 101

تازه وارد بازار شده اید و به دنبال برنده شدن در حمل و نقل کالا هستید؟ راهنمای قیمت گذاری 101 ما را بررسی کنید تا نکات و نکات قیمت گذاری را برای برنده شدن در ،ب و کار جدید و گسترش حوزه تخصص خود بد،د.

بازاریابی 101

آگاه نگه داشتن فرستنده‌ها و شرکت‌های حمل‌ونقل از خدمات کارگزاری شما، کلید رشد ،ب‌وکار شما است. در راهنمای بازاریابی 101 ما، درباره نحوه قرار گرفتن در مقابل مخاطبان من، و حفظ ،ب و کار خود در طول فصل تولید بیشتر بد،د.

به روز رس، های هفتگی

از روندهای بازار و جایی که نرخ حمل و نقل در حال روند است، به روز باشید. به کارشناسان DAT ما، کن آدامو و دین کروک، هر هفته بپیوندید DAT iQ Live یا بررسی کنید خطوط روند DAT برای داشتن به روزترین اطلاعات موجود برای تصمیم گیری در مورد حمل و نقل.

منابع اضافی

منبع: https://www.dat.com/blog/the-key-questions-of-،uce-season-when-،w-and-،w-much