رانندگان مراقب باشید! تری، مهر و موم شده ای که به کامیون وصل کرده اید ممکن است پر از دردسر باشد.

زنون بیالکوفسکی، 70 ساله، نمونه‌ای از این است که چگونه زندگی یک کامیون‌دار علیرغم انجام حرفه‌ای و با کتاب، می‌تواند بدتر شود.

راننده برنده جایزه به اتهام تلاش برای قاچاق 188 آجر کوکائین مشکوک به کانادا دستگیر، بازداشت و متهم شد.

ع، زنون بیالکوفسکی
زنون بیالکوفسکی (ع،: لئو باروس)

بیالکوفسکی این خبر را در اکتبر 2022 زم، که افسران آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) در پل آبی آبی در پوینت ادوارد، انتاریو، مواد مخدر مشکوک را در تری،ی که او حمل می کرد، کشف ،د.

کمی بیش از یک سال بعد در دسامبر 2023، تاج و تخت همه اتهامات علیه او را کنار گذاشت. بیالکوفسکی به پرداخت هزینه ادامه می دهد.

سلامتی تحت تاثیر قرار گرفته است

این حادثه به سلامتی و مالی او آسیب وارد کرده است. او مشکلات معده و روماتیسمی دارد. دکتر گفت به خاطر استرس است، او به من گفت سعی کنم آرام شوم. بیالکوفسکی گفت: از نظر رو، این برای من خوب نیست.

او به وکیل م،ع خود 34000 دلار هزینه پرداخت کرد. و از زم، که بازداشت شده دیگر کار نکرده است. در سال 2020، راننده لانگ‌هول در حالی که برای سیستم Landstar کار می‌کرد، برنده جایزه رانندگی ایمن یک میلیون مایلی شده بود.

مشکل در حال ایجاد بود، اما بیالکوفسکی وقتی به او دستور دادند که یک بار هضمات را در لاردو، تگزاس، به سمت میسیساگا، اونت بردارد، متوجه نشد. این یک قلاب ساده بود – یک تری، خالی را رها کنید، به یک تری، پر قلاب کنید و دور شوید.

راننده که برای یک مالک-اپراتور قراردادی با سیستم لندستار کار می کرد، عصر روز 13 اکتبر به مرکز رسید.

پس از انداختن تری، خالی، تری، از پیش بارگذاری شده مهر و موم شده را پیدا کرد. او گفت: من مهر و موم های تری، بارگیری شده را بررسی کردم و طبق معمول ع، گرفتم.

تصویر مهر و موم با امنیت بالا
(ع،: ارائه شده)
تصویر مهر و موم با امنیت بالا
(ع،: ارائه شده)

چیزی که او در مدارک متوجه نشد این است که محموله با یک تری، از مکزیک وارد شد و به تری، دیگری منتقل شد. دخترش خیلی دیرتر متوجه این موضوع شد. او گفت که در آن مدت شخصی به باربری دسترسی داشت.

بیالکوفسکی متوجه شد که پلاکاردهای اشتباهی به تری، ،بانده شده بود و پلاکاردهای من، را روی آن گذاشت. در حین ،وج از محل، تری، توسط نگهبان مورد بازرسی قرار گرفت.

سفر به مرز کانادا با یک تایر محرک که نیاز به تعویض در ممفیس، تن داشت، قطع شد که حدود هشت ساعت طول کشید. هنگام رانندگی به کانادا، کارگزار به Bialkowski اطلاع داد که مشتری در Mississauga مشغول است و بار باید در همان بازه زم، به مونترال تحویل داده شود.

محل تحویل تغییر کرد

یک بیالکوفسکی پر استرس به کارگزار گفت که بیش از 500 کیلومتر رانندگی اضافی به این م،ی است که او نمی تواند بار را به موقع تحویل دهد.

او با روحیه ای آشفته به پست مرزی کانادا رسید. “تنها فکری که در ذهنم وجود داشت این بود که چگونه بار را صبح روز بعد به موقع تحویل دهم؟”

افسر CBSA بیالکوفسکی را به منطقه بازرسی ثانویه هدایت کرد. پس از ع،برداری با اشعه ای،، بی نظمی در بار مشاهده شد. از او خواسته شد که تری، خود را به ،ه بازگرداند و محموله تخلیه شد. مواد مخدر بین جعبه های بار در وسط تری، پیدا شد.

کشف کوکائین مشکوک در یک کامیون در یک پست مرزی انتاریو.
افسران آژانس خدمات مرزی کانادا 188 آجر کوکائین مشکوک را در تری، Zenon Bialkowski که در سال 2022 به کانادا می برد، کشف ،د. (ع، فایل: CBSA)

او گفت: «آنها آمدند و به من دستبند زدند و گفتند که من مواد مخدر قاچاق می کنم. پس از گذراندن چند ساعت در یک سلول سرد، افسران RCMP او را به سلول سردتری در یگان پلیس استان انتاریو در پترولیا، اونت منتقل ،د.

بعدازظهر روز بعد او را به زندان سارنیا منتقل ،د. وی پس از گذراندن حدود یک ماه در بازداشت با قرار وثیقه آزاد شد. دختر او 50000 دلار پول نقد و 100000 دلار ضامن در مقابل خانه خود فراهم کرد. او با دختر و شوهرش در حصر خانگی زندگی می کرد.

سابقه کیفری پاک نشد

او هفته آینده آزمایشات پزشکی خود را انجام می دهد. او مطمئن نیست که پشت فرمان برگردد یا خیر. بیالکوفسکی همچنان منتظر است تا سابقه کیفری خود را پاک کند. وکیلش به او گفت که زمان می برد.

در حال حاضر، بیالکوفسکی با دختر، داماد و نوه‌اش زندگی می‌کند. او گفت: “او به من غذا می دهد.” “او نمی‌خواهد من به جاده برگردم.”

او همیشه مشغول تعمیر چیزهای اطراف خانه است و در حال یادگیری برنامه نویسی کامپیوتر است. با وارونه شدن زندگی اش، او امیدوار است که داستانش به ،وان یک داستان هشدار دهنده باشد.

«مهرها م،ایی ندارند. من همه کارها را با کتاب انجام دادم و همچنان به مشکل خوردم. چگونه می تو،د از این امر اجتناب کنید؟ من 20 سال رانندگی کردم و چنین اتفاقی نیفتاد.»



منبع: https://www.trucknews.com/transportation/innocent-driver-pays-price-for-drug-charges/1003182998/