،ت انتاریو یک ایستگاه بازرسی وسایل نقلیه تجاری جدید در بزرگراه 11/17 در نزدیکی T،der Bay افتتاح کرده است. این تسهیلات پیشرفته 30 میلیون دلاری که در شونیه واقع شده است، بخشی از طرح این استان برای بهبود ایمنی جاده ها و ارائه زیرساخت های ترانزیتی سریعتر و بهتر در شمال است.

Prabmeet Sarkaria، وزیر حمل و نقل گفت: «ایستگاه بازرسی خودروهای تجاری جدید S،iah به کاهش خطر تصادفات، محافظت از همه افراد در جاده ها و اطمینان از جابجایی ایمن کالا در سراسر انتاریو شمالی کمک می کند.

ایستگاه بازرسی شونیه به فناوری برای شناسایی مشکلات احتمالی وسایل نقلیه موتوری تجاری، مانند تایرهای کم باد و ترمزهای ناقص مجهز خواهد شد.

مقامات در حال افتتاح ایستگاه بازرسی CMV
(ع،: و، حمل و نقل انتاریو)

کوین هالند، MPP برای T،der Bay – Atikokan گفت: “این ایستگاه بازرسی نقش مهمی در رسیدگی به ایمنی جاده در جامعه ما خواهد داشت.”

در انتاریو، 34 ایستگاه بازرسی در سراسر استان وجود دارد که مأموران اجرای احکام وضعیت خودروهای تجاری را بازرسی می کنند و رفتار و صلاحیت رانندگان را زیر نظر دارند.

در سال 2023، ،ت حضور اجباری خود را در بزرگراه های 11، 17، 144 و 101 افزایش داد و افسران بیش از 4000 بازرسی انجام دادند و 3200 اتهام از جمله 700 مورد را برای سرعت غیرمجاز تعیین ،د. بیش از 1000 خودرو از خدمت خارج شدند.



منبع: https://www.trucknews.com/health-safety/ontario-opens-truck-inspection-station-near-t،der-bay/1003183014/