خرید و فروش پژو 206 صفر و کارکرده امروز؛ خرید پژو 206 همراه مکانیک

ترمز جلوی همه آن‌ها دیسکی و ترمز عقبشان کاسه‌ای است. سلام این چه حرفیه اتفاقا مدلهای پایینی ۲۰۶تیپ پنج بین ۸۲تا ۸۵که موتوراشون مونتاژی فرانسویه با ecuبوش ۷.۴.۴سیستم ملتی پلکس و درچه گاز برقی بهترین نمونه برای تقویت یعنی مرگ ندارن.۱۱۰اسب تو حالت فابریکی میده که ۲۰۶ایرانیزه فقط ۱۰۵اسب میده بدرد نمی خوره از نظر قطعات . بررسی برندهای مختلف این سوال را ایجاد می‌کند که بهترین لاستیک ها برای پژو 206 کدامند؟ مثل هر محصول دیگری حین خرید لاستیک هم بین دوراهی خرید تایر ایرانی و خارجی قرار خواهید گرفت.

  • به منظور اجاره ماشین با راننده، بهتر خواهد بود که از 1 هفته قبل اقدام نمایید؛ ولی در شرایط اضطراری نیز این امکان فراهم است که از 1 روز قبل تر خودرو مورد نظر خود را رزرو نمایید.
  • در بخش فنی پژو 206 تیپ 2 پیشرانه تنفس طبیعی 1.4 لیتری با خروجی قدرت 75 اسب بخاری و گشتاور 118 نیوتن متری دارد، اما کوییک پلاس اتوماتیک با بهره مندی از یک پیشرانه 1.5 لیتری می تواند خروجی قدرت 87 اسب بخاری و گشتاور 128 نیوتن متری تولید کند.
  • از عمر باتری 2 سال یا حدود40،000 کیلومتر گذشته است.
  • و البته که پمپ بنزین تیبا بعد از 16هزارتا سوخته.
  • از دیگر مزایای پژو 206 تیپ 2 فراوانی قطعات یدکی آن است.

پژو 206 اجاره ای تحت پوشش بیمه بدنه بوده و در تهران و شهرستان ها قابل عرضه است؛ بنابراین در زمان تصادف لازم نیست شخص اجاره کننده خودرو هزینه ای بابت خسارت پرداخت نماید. شما عزیزان می توانید برای دسترسی به اطلاعات دقیق تر با کارشناسان کافه رنت تماس حاصل فرمایید. من ۲۰۶ مدل ۸۴ دارم بردم معاینه فنی الایندگیش اینقدر پایین بود که کارمند آنجا تعجب کردند coخودرو یک صدم بود گفت ۲۰۶ های جدید همه مشکل فنی دارند .من که با ۲۰۶ صفر عوض نمی کنم چون جدیدا ظاهرشدن ۲۰۶ است همه چیزش عوض شده از برق تا قطعاتش. ولی تنها ماشینی که از هر لحاظ بخصوص مصرف سوخت وکولر خیلی عالیه.

پیکاپ دنده ای یوآز

این ماشین ها مخصوصا رانا و ال90 هم تو شهر جوابتو میده هم جاده. این خودرو (که در واقع فیس لیفتی بر روی شاسی و پلت فرم پژو ۲۰۶ محسوب می‌شود) در سال ۲۰۰۹ توسط پژوی برزیل طراحی شد و برای آن دو موتور ۱۱۰۰cc TU1JP و ۱۴۰۰cc TU3JP در اروپا در نظر گرفته شد. در اواخر همان سال ایران خودرو از آن به عنوان خودرویی جدید با پیشرانه ۱۶۰۰cc TU5JP و با نام «پژو ۲۰۷i» رونمایی نمود. نام این خودرو در اروپا +۲۰۶ و در آمریکای لاتین 207Compact می‌باشد.

پژو پارس اتوماتیک

لازم به ذکر است که عواملی همچون مدل خودرو و مدت زمان اجاره ی خودرو بر میزان قیمت ها موثر خواهد بود. کیفیت خوب سیستم ترمز این خودرو و مجهز بودن به کیسه هوا از دیگر مزیت های امنیتی این خودرو است. پژو 206 با توجه به داشتن فرمان هیدرولیک و کلاج نرم و داشتن ابعاد کوچک گزینه بسیار مناسبی برای رانندگی در شهرهای شلوغ همچون تهران است و ما برای رانندگی در این گونه شهرها این وسیله نقلیه را به شما پیشنهاد می کنیم. ازاین رو با توجه به افزایش روزافزون قیمت ها، بسیاری از افراد قادر به خرید خودرو نبوده و لازم است برای انجام برنامه های خود این خودرو را اجاره نمایند. سایت کافه رنت این فرصت را ایجاد کرده تا افراد بتوانند از طریق اجاره خود رو به انجام امور خود پرداخته و از پرداخت هزینه هایی همچون خرید خودرو، خرابی قطعه، افت قیمت ماشین و هزینه های بیمه معاف شوند. در سال 1401 پژو 206 نیز مانند دیگر خودروها دست خوش تغییرات قیمت شد.

شما که نمیتونی و وقت ندارید سایتتون رو به روز کنید بیخود میکنید به مردم اطلاعات اشتباه میدید امروز 17 اسفند 90 وقیمت پژو میلیون و هشت صد هزار تومان . «قطع همکاری پژو با ایران پس از اتحاد با جنرال موتورز». الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.

با این حال از سال 1398 و به واسطه نیاز ایران خودرو به مقرون به صرفه کردن فرآیند تولید، برخی امکانات همچون سی دی پلیر و سنسور دنده عقب از پژو 206 تیپ 2 حذف شدند. یکی از راه‌ های تشخیص تیپ های مختلف پژو 206 در ایران را می توان بررسی لیست امکانات رفاهی و آپشن‌ های آنان دانست. در واقع پژو 206 تیپ 5 را می ‌توان فول‌ ترین نسخه موجود در بازار ایران دانست که نسبت به سایر تیپ ‌ها از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار است و در حال حاضر تیپ 2 را می توان کم آپشن ترین 206 تولید شده در ایران معرفی کرد. در حال حاضر گروه صنعتی ایران ‌خودرو پژو 206 را تنها در دو تیپ 2 و 5 به بازار عرضه می‌ کند. همچنین نسخه صندوقدار آن هم تنها با تیپ V8 به بازار عرضه می‌ شود که به لحاظ فنی و امکانات رفاهی، مشابه با نسخه هاچ ‌بک تیپ 5 است.

اما متأسفانه در پژو ۲۰۶های ایرانیزه، هیچ کدام از آپشن های انحصاری پژو را نمی توان نصب کرد. البته ایران خودرو در زمان عرضه پژو ۲۰۶های جدید، به جبران از دست رفتن قابلیت نصب امکانات غیرفعال، تغییرات اندکی در آپشن‌های رفاهی فعال پژو ۲۰۶ اعمال کرد. از جمله آن‌ها می توان نمایش‌گر بزرگ‌تر با قابلیت نمایش گرافیکی وضعیت درها، کامپیوتر سفری، سنسورهای فاصله سنج عقب و قابلیت مکالمه و پخش موسیقی از طریق بلوتوث را برشمرد. متأسفانه پس از خروج پژو از ایران، ایران خودرو قید تولید تیپ ۶ را برای همیشه زد.