مشخصات فنی پژو 206 تیپ 2 خودرو45

پژو ۲۰۶ برای نخستین بار در سال ۱۳۸۰ به بازار ایران عرضه شد. ۲۰۶ آن موقع به همراه پژو پارس و سیتروئن زانتیا خودروهای روی بورس بازار بودند و قیمتش در آن زمان متوسط روبه بالا بود. کیفیت مونتاژ ایران خودرو با شرکت اصلی پژو در فرانسه تفاوت زیادی دارد.

ایران خودرو هم به سرعت دست به کار شد و با همکاری شرکت های چینی نمونه جدید موسوم به پژو ۲۰۶ ایرانی را به تولید رساند. پژو 206 -شامل 6 تیپ است که فقط تیپ های دو ، پنج و شش توسط ایران خودرو تولید می شوند و اگر به دنبال تیپ های دیگر آن هستید باید دنبال نمونه ی دست دوم آن باشید. این خودرو به جهت جذابیت ظاهری ، مصرف سوخت پایین و قابلیت های دینامیکی بالا محبوبیت ویژه ای در ایران به خصوص در میان جوان ها دارد.

  • در کل خودم مصمم ۲۰۶ تیپ ۶ دوستم رابخرم ( البته گران میگه ) .
  • در این مقاله می‌خواهیم ۵ دلیل بیاوریم که چرا خرید یک ۲۰۶ مدل پایین، ریسک زیادی دارد.
  • بله، باتری های عرضه شده برای خودرو پژو 206 در کیان باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری و به اصطلاح اتمی و خشک میباشند.
  • در حالت خاموش بودن خودرو چراغ های خودروی پژو 206 کم نور شده است.
  • از پارسال شروع کردم به ریختن ی روغن که خود تعویض روغنی بهم پیشنهاد داد و گفت تمام ماشینای خودش و فک و فامیلاش که چن تاشونم ۲۰۶ هست از همین میریزه.

صداهای عجیبی از توی کابینش میاد مثل اینکه کلن کمکا کارنمیکنن مخصوصن توخاکی.صدای موتور کلن تو اتاقه.دنده ها وقتی جا میره خیلی صدا میکنه.یکیم باید همیشه کنارت باشه که آینه سمت شاگردتو عقب جلو کنه. راننده و سرنشین جلو فضای مناسبی را در اختیار دارند اما ابعاد و اندازه کوچک ۲۰۶ باعث زحمت سرنشینان عقب برای نشستن می‌شود و در صورتی که مسیر طولانی باشد، پای این افراد، به خصوص بزرگسالان اذیت خواهد شد. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. کیا سورنتو یکی از خودروهای پرطرفدار در بین علاقمندان به خودروهای خارجی است. این خودرو که با قیمت مناسب عرضه می شود، با توجه به کیفیت خوبش، باعث جلب نظ… شرکت کافه رنت دارای مجوز خودرو از وزارت راه است و سه نوع بیمه پایه، طلایی و الماس با سقف تعهدات متفاوت جهت اجاره خودرو ارائه می نماید.

لیفان X60 اتوماتیک

۲۰۷ سقف شیشه ای در دی ۱۳۹۷ در نمایشگاه تهران رونمایی شد. پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای نهایتاً در سال ۱۳۹۹ عرضه شد. سقف این خودرو از نوع سانروف یا پانوراما نیست اما به غلط و به اصطلاح بازاری، پژو ۲۰۷ پانوراما نامیده می‌شود. سقف این خودرو در واقع از نوع مونروف است و باز نمی‌شود. پژو ۲۰۷ از بدو تولد در ایران با رینگ آلومینیمی سایز ۱۴ به نام «تورنادو» عرضه می‌شد که این رینگ ساخت فرانسه است اما در سال ۱۳۹۷ از لیست تجهیزات استاندارد این خودرو حذف گردید و رینگ فولادی (قالپاق) و رینگ پنج پر شمشیری جایگزین آن شدند. پژو ۲۰۷ در تابستان سال ۱۳۹۹ مجهز به فرمان برقی شد.

کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد. با سلام دوستان من هم پراید داشتم هم سمند هم پرشیا الان یه ۲۰۶ گرفتم خداییش ماشین خوبیه. تنها تزئینات کابین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ پارچه‌ای است که روی صندلی‌ها، رودری‌ها و در داشبرد به کار رفته و خبری از زرق و برق نیست. قطعات کابین از جنس پلاستیک سخت ساخته شده‌اند که این مورد می‌تواند کمی ناامیدکننده باشد. فرمان خودرو هم که در تیپ ۱ به صورت دو شاخه بود تبدیل به سه شاخه شده است. در این وب‌سایت، فروشنده خودرو با اعلام آمادگی برای فروش و انجام کارشناسی‌های فنی، خودرویش را آگهی می‌کند.

شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو با قیمت جدید – آبان 1400

در سال 1390 کیسه هوای کمک راننده نیز به آن اضافه شد. از سال 90 تا 93 سیستم صوتی کاست خور به سی دی پلیر با قابلیت پشتیبانی از usb، aux تبدیل شد و پس از آن بلوتوث نیز به آن اضافه شد ( بلوتوث با نسل دوم ال سی دی های MFD در سال 94 بر روی 206 قرار گرفت). اما نکته ای که تیپ۴ را متمایز میکرد،امکانات خاص آن همچون سنسور باران ،محفظه مخفی زیر صندلی و تودوزی متفاوت بود.و از نقاط ضعف تیپ۴ ،فقدان قابلیت تعویض دستی دنده (تیپ ترونیک) در جعبه دنده آن می‌باشد.مسئله‌ای که بعد ها با عرضه تیپ۶ با جعبه دنده al4 جبران شد. مشخصات فنی و امکانات رفاهی تیپ۲ با تیپ ۱ مشترک است.تنها در کابین تفاوت‌هایی را باهم دارند.در واقع با تولید تیپ۲، تیپ۱ برای همیشه از بازار خداحافظی کرد.

اسی پلمپ چند لکه رنگشم برای زیبایی

مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. فیات یکی از شرکت های خودروسازی در دنیاست که در سال 1889 فعالیت خود را در کشور ایتالیا آغاز نموده است. این غول خودروسازی تا به الان توانسته است عناوین… با مشکل هیدرولیک مخالفم چون بعد از ١٣ سال من فقط روغن هیدرولیک عوض کردم.