فروش اقساطی پژو 206 تحویل فوری سپند خودرو

آقا من یه ۲۰۶ تیپ۲ مدل ۸۴ گرفتم، خدا شاهده از ماشین داری زده شدم، انقدر خرج و خورده خرج داره که آدم رو به گدایی میندازه. هرچی هم خرجش میکنی بازم خرج داره و بازم مثل خشخشه میمونه. خرج و هزینه ۲۰۶ مدل پایین مثل چاه آبی هستش که هرچی توش آب بریزی پر نمیشه و صاحبش رو هم هلاک میکنه. آآآآآی ملت ۲۰۶ مدل پایین نخرید، خودتونو بیچاره نکنید. من ۱۲.۵ ماشینو خریدم و توی این ۲ سال حدود ۷ میلیون تومن خرج تعمیراتش کردم اما بازم خرج داره. میتونید فکر کنید یه ماشین صفر دارید و از اینجا به بعد باید تمامی این قطعات را به صورت دوره ای یا تعویض یا بررسی کنید تایه ماشین همیشه سر حال داشته باشید.

طراحی زیبای این خودروی فرانسوی که در خط تولید برزیل طراحی شد، علاقمندان بسیاری دارد. من 206تیپ ۵مدل ۹۲دارم و از اول، صفر دست خودم بوده و بسیار عالیه هم از نظر شتاب و سرعت و هم ایمنی .با این که مدل ۹۲ هست ولی هر کی میبینه فکر میکنه مدل ۹۶،۹۷هست .سال ۹۷ یه خودروی تیولی هم خریدم ولی با ۲۰۶خیلی راحتترم . تمامی هزینه های مصرفی خودرو در زمان اجاره خودروهای بدون راننده بر عهده ی شرکت کافه رنت است.

  • خیر، هزینه حمل، نصب و تست باتری در محل کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه دیگری از شما دریافت نخواهد گردید.
  • تغییرات این خودرو نسبت به پژو ۲۰۶ به ۶ قسمت «سپر جلو، کاپوت، گلگیرهای جلو، چراغهای جلو، سپر عقب و در نهایت داشبورد» محدود می‌شود.[۳]تولید این خودرو نهایتاً در اروپا در سال ۲۰۱۲ و در ایران در سال ۱۳۹۱ و در پی تشدید تحریم‌های علیه ایران متوقف شد.
  • ببینین دلتون چیو میپسنده همونو بخرین.وقتی درسته ازش استفاده کنین وقتی هم خراب شد بزنینش تو پارکینگ و وقتی درستش کردین ازش دباره استفاده کنین.
  • البته ایران خودرو در زمان عرضه پژو ۲۰۶های جدید، به جبران از دست رفتن قابلیت نصب امکانات غیرفعال، تغییرات اندکی در آپشن‌های رفاهی فعال پژو ۲۰۶ اعمال کرد.

کیان باتری در وضعیت فعلی به هیچ عنوان استفاده از باتری های خارجی را توصیه نمی نماید. نظر سنجی ها نشان می دهد استفاده کننده گان از این خودرو در مقایسه با هم رده های داخلی از آن رضایت دارند. تنظیم ارتفاع صندلی راننده و قفل مرکزی به چشم میخورند،در همه تیپ‌های استاندارد ۲۰۶ با رینگ فولادی و قالپاق ۱۳ اینچی عرضه میشوند. اگر تعداد نفرات خانواده تون ۴ نفر یا کمتر باشه به نظر من ۲۰۶ بخرید. خب تا الان که بسیار خلاصه راجع به مزایا و معایب خودروی 206 صحبت کردیم و توانستیم نکاتی را در رابطه با استاندارد های خودروی در سطح مناسبی را بیا موزیم .

راهنمای خرید پژو 206 + تجربه رانندگی و تفاوت تیپ ها

پژو ۲۰۶های ایرانیزه از ECU ساخت شرکت ایرانی «کروز» بهره می برند. در حالی که این قطعه در مدل‌های فرانسوی از «بوش» آلمان تأمین می شد. پمپ هیدرولیک نیز در پژو ۲۰۶ ایرانیزه تعویض شده که فرمان پذیری این خودروی جمع و جور را نسبت به گذشته، نرم‌تر کرده است.

در ضمن موقع خرید حدود یک ونیم میلیون از هم مدلای خودش گرونتر خریدم . به جز سیستم برقی، فرق زیادی بین مدل بالا و مدل پایین نیست. ضمنا مرسدس بنزم که باشه مدل پایینش به درد نمی خوره. سلام دوست عزیز باتری اصلی خودروی شما 50 آمپر می باشد و باتری 55 و 60 آمپر هم قابل نصب است. برند های برنا باتری و سپاهان باتری از بهترین برند های ایرانی می باشند و کیفیتی مشابه به باتری های خارجی دارند.

خودرو صفر روز و کارکرده

اگر وقت کافی برای خرید این قطعه لاستیک خودروی‌تان را به‌صورت حضوری ندارید همین حالا می‌توانید از طریق سایت رینگو سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. اگر در خصوص خرید سؤالاتی دارید با ما از طریق بخش فروش و پشتیبانی فروشگاه رینگو در ارتباط باشید. سلام دوست عزیز برای خودروی 206 مدل 96 به بعد به دلیل محدود کردن فضای دور باتری، باتری با آمپر بالاتر قابل نصب نیست مگر اینکه از حالت فابریکی خارج شود و باتری را به صورت غیر استاندارد نصب کرد.

خب بیایید باهم معایب و مزایای خودروی 206 را بررسی کنیم پس با ما همراه باشید . محل تولد پژو 206 در پاریس فرانسه بوده است و 3 سال پیاپی جایزه طراحی مدرن را در اختیار داشته است . قیمت پژو 206 باتوجه به معاملات واقعی روزانه انجام شده در بازار مشخص می‌شود. من می خوام ماشینم عوض کنم….بین 206تیپ 2 و رانا دو دلم لطفا راهنمایی کنید…

جلو بندی ۲۰۷ ی کپی از ۲۰۶ هست و چون موتور و متعلقات از ۲۰۶ سنگین تر هست ، جلو بندی ضعیف عمل میکنه . سلام من میخام یه ۲۰۶ تیپ ۵ بخرم مشکل پولی هم ندارم حالا به نظرتون چه مدلی بخرم. ولی موتور و گیربکس و … دست نخورده، فقط قطعات مصرفی عوض شده. سیستم گیربکس ۲۰۶ در تیپ 6 کمی آزار دهنده بوده و هزینه کلانی به صاحب این خودرو تحمیل می‌کند. باید به این موضوع نیز دقت کرد که تعمیر و سرویس گیربکس‌های اتوماتیک از تعمیرکاران کم و محدودی هم برمی‌آید و به تبع آن هزینه‌ای بالایی در بر خواهد داشت. در این مقاله می‌خواهیم ۵ دلیل بیاوریم که چرا خرید یک ۲۰۶ مدل پایین، ریسک زیادی دارد.

ایران خودرو همچنین در سال ۹۶ اقدام به تولید نسخه صندوقدار این خودرو گرفت. این نسخه طبق ادعای این شرکت با سرمایه‌گذاری ۵۵ میلیاردی تولید گشته‌است. البته که این خودرو پیش‌تر هم در بازار برزیل تحت نام 207 Passion عرضه شده‌است. لازم است ذکر شود که پلت فرم این خودرو همان ۲۰۶ اس‌دی است و از نظر امکانات هم تمامی امکانات موجود در ۲۰۷ به همراه بال عقب، فرمان برقی و آینه تاشوبرقی را دارد که نسبت به تیپ فول آپشن ۲۰۶ اس‌دی امکانات بیشتری دارد.

اساسا انچه فرمودید واقعیت نداره چون از ۸۲ تا حالا با ۲۰۰ هزار کیلومتر نه جلوبندی نه دسته راهنما نه سوت ترمز و …. نداشتم فقط کمی به علت گرمای موتور که تو خانواده ۲۰۶ زیاد هست مستعد خرابی سرسیلندر در صورت عدم توجه هست و تیپ ۲ اون هم ترمز قابل اعتماد نداره. سلام دوستان من یه ۲۰۷ دستی مدل ۹۰دارم,با هفتاد هزار کارکرد جلوبندی بسیار ضعیف و ماشین بسیار خشگ کلا اصلن ازش راضی نیستم تازه قطعات همه اصلی هستش صداهایی از این ماشین بیرون میاد ک موندم از کجاست. با فراگیر شدن خریدهای اینترنتی، امکان خرید لاستیک خودرو هم از طریق فروشگاه‌های اینترنتی فراهم است. ما در فروشگاه اینترنتی رینگو مفتخر هستیم پاسخگوی نیاز مشتریان ایرانی در تمام نقاط کشور بوده و سفارش‌ها گوناگون را دراسرع‌وقت به دست آن‌ها برسانیم.