خرید فروش پراید صفر و کارکرده در ایران شیپور

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر نرخ بیمه شخص ثالث پراید تعداد سال‌های تخفیف عدم خسارت است. در صورتی که خودروی شما در مدت ‌بیمه‌نامه دچار حادثه نشده و خسارتی از شرکت بیمه دریافت نکرده باشد، شرکت بیمه وظیفه دارد هنگام محاسبه مبلغ بیمه شخص ثالث‌ پراید تخفیفی را اعمال کند. اما میزان تخفیف و قیمت این شرکت‌ها یکسان نبوده و می‌تواند در انتخاب شما تاثیر داشته باشد. بنابراین بهتر است هنگام خرید قیمت تمامی شرکت‌ها را استعلام و بررسی کنید. بیمه بازار همراه شماست تا با بیان عوامل تاثیر گذار در محاسبه بیمه ثالث پراید بهترین بیمه را خریداری نمایید، و پس از خرید، می‌توانید بیمه نامه خود را از طریق سامانهسنهاب استعلام کنید. پراید ۱۳۱ آخرین مدل پراید بود که روی خط تولید سایپا قرار داشت و در اوایل تابستان ۹۹ تولیدش متوقف شد.

در رده قیمتی پراید 131 تنها خودرو صفر کیلومتری که می‌تواند با آن رقابت کند، نسخه‌ فیس لیفت خودش یعنی پراید 132 است. البته در نسخه‌های غیر صفر کیلومتر، گزینه‌ای مانند تیبا صندوقدار نیز پیش روی شما قرار دارد که طراحی آن به نسبت جدیدتر بوده و موتور آن نیز قدرتمندتر است. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. این خودرو تا به حال در 6 تیپ مختلف EX– SX– SL – LE – TL و SE تولید شده است که تیپ SE کاملترین تیپ پراید 131 می باشد.

پراید ۱۳۱ و دیگر اعضای خانواده X100 سایپا، ارزان‌ترین خودروهای بازار ایران هستند. خط تولید این سدان کوچک شهری در تیر ماه ۱۳۹۹ تعطیل شد و در حال حاضر صفر آن در بازار موجود نیست و برای خرید باید به سراغ مدل‌های کارکرده و دست دوم رفت. پراید ۱۳۱ بیشتر مناسب افرادی است که تازه گواهینامه گرفته‌اند و یا بودجه مناسبی برای خرید خودروهای روزی مثل تیبا و ساینا در اختیار ندارد و همین طور اشخاصی که به خودرو جمع و جوری برای رفت و آمدهای شهری نیاز دارند. تنها رقیب مستقیم پراید ۱۳۱ چه در زمانی که صفر آن در بازار موجود بود و چه در حال حاضر، مدل فیس لیفتش، یعنی پراید ۱۳۲ است.

  • در ادامه به تفاوت‌ها و شباهت‌های دو مدل پراید ۱۳۱ و ۱۳۳ پرداختیم و بهترین مرکز برای فروش اقساطی محصولات سایپا را معرفی کردیم.
  • اما در صورتی که بیمه شخص ثالث را از بیمه‌بازار خریده باشید؛ می‌توانید تخفیف‌های مربوط به آن را بدون پرداخت هزینه، انتقال بدهید.
  • با توجه به قیمت پایین و اقتصادی این خودرو نمی‌توان امکانات خاصی را از محصول ارزان قیمت سایپا انتظار داشت.
  • در مرحله ثبت سفارش تعداد اقساطی که شرکت بیمه در نظر گرفته است و مقدار هر قسط را مشاهده خواهید کرد.
  • امکانات خودرو مثل سیستم تهویه، سیستم پخش CD خور، شیشه بالابر برقی چهار در، گرمکن شیشه عقب درکنار مصرف اندک سوخت و استهلاک پایین، سی یلو را سریعا بـه یکی از اولین خودرو‌هاي موفق کره‌اي بازار ایرانی تبدیل کرد.

من یه 84ساژم دارم از لحاظ شتاب و سرعت عالیه خیلی راضیم به راحتی هر مدل از پرایدو باهاش گرفتم حتی سمند فقط 111 سپر به سپرم بود. پراید فناوری فورد هست و‌‌ کره هم مانند ایران مدتی بومی سازیش کرده و تغییرات اساسی بهش نداده. من ۴سال شیشه با کراک و هرویین و تریاک وشیره وغیره مصرف میکردم الان ۵ ساله پراید مصرف میکنم خیلی بهتره. تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. امکان تسویه تسهیلات قبل از اتمام مدت بازپرداخت و کسر سودهای آتی که باعث پرداخت سود کمتری نسبت به فرمول‌های مشابه می‌شود.

حداقل سال تولید

با کمی بودجه بیشتر، می‌توان مدل‌های کارکرده تیبا صندوقدار را هم در بازار پیدا کرد. در تصویر زیر شما می توانید قیمت بیمه شخص ثالث پراید مدل ۸۷،‌ با حداکثر تخفیف عدم خسارت و حداقل پوشش انتخابی در شرکت‌های مختلف بیمه مشاهده و مقایسه نمایید. با خرید اقساطی پراید ۱۳۱ صاحب خودرویی خواهید شد که در ۱۴.۵ ثانیه به شتاب صفر تا صد می‌رسد و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن در هر ۱۰۰ کیلومتر ۶.۴ لیتر اعلام شده است. استاندارد آلایندگی این خودرو نیز مطلوب و یورو ۴ به ثبت رسیده است.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار موتورسیکلت

سلام من سال 88 تا 92 پراید صبا داشتم عالی بود مصرف سوخت پایین ، خرابی فقط پلوس اونم بعد 4 سال استفاده. محصولات پراید علاوه بر استفاده از یک پلتفرم مشترک، از پیشرانه‌های مشترک نیز استفاده می‌کنند. پراید 131 همانند برادران خود به یک موتور 4 سیلندر با حجم 1323 سی‌سی مجهز شده است. این پیشرانه می‌تواند 71 اسب بخار قدرت در 5500 دور بر دقيقه و 108 نيوتن متر گشتاور را در 2800 دور بر دقيقه تولید کرده و نیروی تولید شده را از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل کند. پراید نام یکی از محصولات شرکت کیا موتورز کره جنوبی است که ریشه‌های آن به شرکت مزدا ژاپن باز می‌گردد. این خودرو که برای اولین بار در سال 1987 میلادی به سفارش شرکت فورد و توسط کمپانی مزدا به تولید رسید، با نام‌هایی همچون «مزدا 121» و «فورد فستیوا» در بازارهای مختلف عرضه گردید.

بـه نوعی حریف مستقیم میتسوبیشی لنسر 93 بـه حساب می‌آمد، اما لوکس‌تر و گران‌تر و کمیاب‌تر بود. آکورد ۹۴ کـه ماشین طبقات متوسط رو بـه بالا بود، معادل تویوتا کریسیدا خودرو پلیس در همین دهه بودو بـه واسطه قیمت بسیار بالا کمتر خریداری بـه سراغش می‌رفت. هیچ چیز لذت‌بخش‌تر از این نیست که وارد معامله‌ای شوید که روی حساب و کتاب پیش برود. سایا خودرو شرایطی را فراهم کرده است که پس از عقد قرار داد، انجام روال اداری و تعویض پلاک، سند خودرو نیز به نام شما ثبت شود و به مشتری تحویل داده شود. اما در باب تفاوت‌ها باید بگوییم که پراید ۱۳۲ طول بیشتری نسبت به مدل ۱۳۱ دارد و در فرم و بدنه کاملا با پراید ۱۳۱ متفاوت است.