معرفی و دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای کامل خودرو پراید سایپا کتابراه

پراید 131 در سال 1389 به بازار ایران وارد شد که این اتفاق همزمان با انصراف کمپانی کیاموتورز در تولید پراید بود. با این اتفاق تولید انحصاری این خودرو نا محبوب در بازار ایران در اختیار شرکت سایپا قرار گرفت. پراید 131 سایپا در 6 تیپ مختلف تولید می شد که با اجباری شدن استفاده از ترمز ABS سری SE و TL این خودرو از چرخ تولید برکنار شدند.

اما با توجه به اندازه کوچک صندلی‌هایش، فضای نشستن سرنشینان را می‌توان کافی توصیف کرد. داشبورد و کنسول میانی پراید طراحی ساده و مطابق با انواع دیگر پراید ها را دارد. قابل ذکر است فضای داخلی پرایدهای ۱۳۱ که اخیرا تولید می‌شوند تغییر یافته است. تغییر داشبورد جلو، کنسول میانی، کلید کولر و بخاری، دریچه کولر، غربیلک فرمان و … ازجمله این تغییرات است. معمولا شرکت ها برای جذب مشتری بیشتر شرایطفروش اقساطی سایپارا متنوع در نظر می گیرند اما با این وجود برخی از خریداران چندان تمایلی به خرید از خود نشان نمی دهند که دلیل آن به عدم انعطاف پذیری شرایط فروش باز می گردد.

  • برای دانلود قانونی کتاب راهنمای کامل خودرو پرایدو دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.
  • یعنی در واقع هیچ بهانه‌ای برایتان باقی نمانده است که اقدام به خرید خودرو نکنید و از طرح‌های جذاب سایا خودرو استفاده نکنید.
  • پراید ۱۳۱ خودرو کوچکی است و اگرچه گنجایش ۵ نفر سرنشین را دارد اما فضای ردیف عقب برای نشستن ۳ نفر بزرگسال تنگ است.

علاوه بر داشبرد و رودری‌ها، مهندسان گروه خودروسازی سایپا صندلی‌های جدید کار گذاشته‌اند تا راننده و سرنشینان کمی راحت‌تر باشند. پراید ۱۳۱ خودرو کوچکی است و اگرچه گنجایش ۵ نفر سرنشین را دارد اما فضای ردیف عقب برای نشستن ۳ نفر بزرگسال تنگ است. نوسانات نرخ ارز، روی تولید یک خودرو به اصطلاح صد درصد داخلی‌سازی شده مانند پراید 131 نیز بی اثر نبوده و طی چند ماه گذشته قیمت کارخانه این خودرو افزایش یافته است. در رنج قیمتی پراید 131 اگر به خودروهای هاچبک علاقه دارید می‌توانید به سراغ نمونه‌های کم کارکرد پراید 111 یا تیبا 2 برودید.

ایسیو زیمنس طرح قدیم کجا نصب میشود  :

بنابراین معقول و منطقی نیست که برای خرید اقساطی محصولات سایپا منتظر طرح‌های پیشنهادی این شرکت خودروساز بمانید. مشخصات فنی لیفان 820 نام خودرو لیفان 820 کشور سازنده چین سال (طراحی) 2015 مشخصات… مشخصات فنی لکسوس ES350 نام خودرو لکسوس ES350 کشور سازنده ژاپن سال (طراحی) 2013 مشخصات… مشخصات فنی آریزو 5 برقی نام خودرو آریزو 5 برقی کشور سازنده چین سال (طراحی)… خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم.

بررسی طراحی داخلی و بیرونی پراید 131 سایپا

مجموعا می‌توان این‌طور نتیجه گیری کرد که پراید 131 یک سدان ناامن، قدیمی و از دور خارج شده است که متاسفانه در شرایط خاص بازار ایران همچنان در گود رقابت باقی مانده است. بیمه شخص ثالث ایران ‌تا حداکثر پوشش ۱۵۴ میلیون تومان قابل خریداری است. دقت داشته باشید در صورت انتخاب حداقل پوشش اگر با خودرو گران قیمتی تصادف کنید، بایستی باقی خسارت را خود پرداخت کنید.

برای مطالعه مقاله بسیار کامل و جامع کامپیوتر ماشین یا ایسیو چیست بر روی دکمه زیر کلیک کنید. و پس از ۲۵ سال طراحی، عملکرد، ایمنی، ویژگی ها و بهره وری سوخت بهبود یافته ما به Rio کاملاً جدید امروزی می رسیم. در سال ۲۰۱۰، ریو از جلوپنجره متمایز کیا استقبال کرد و برخی از ویژگی‌های مدرن و پیشرفته مانند عملکرد تلفن هندزفری بلوتوث را به آن اضافه کرد.

همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادها و پیشنهادهای شما خواهیم بود تا بتوانیم خدماتی بهتر را ارائه دهیم. پراید 132 -نسخه سدان پراید 111 است و تفاوتش با پراید 131 که زودتر از این خودرو معرفی شده همرنگ بودن سپر و زه های بدنه است. تنها مزیت پراید 132 نسبت به پراید 111 صندوق عقب جادارتر آن است و از لحاظ فنی مانند سایر پراید ها از همان موتور و گیربکس بهره میبرد.

البته با توجه به اجباری شدن ترمز ضد قفل ABS و کیسه هوا برای همه خودرو‌ها، قاعدتاً پراید نیز نباید از این قاعده مستثنا باشد. سیستم قفل مرکزی و ضد سرقت از دیگر امکاناتی است که پراید ۱۱۱ داراست. فضای داخلی با توجه به‌اندازه کوچک کلی این خودرو چندان زیاد نیست اما به دلیل اندازه کوچک صندلی‌هایش، فضای نشستن سرنشینان را می‌توان کافی توصیف کرد.