آموزش زبان انگلیسی 0 تا 100 یادگیری زبان به صورت کاملا رایگان! | zabannew

آموزش زبان انگلیسی 0 تا 100 یادگیری زبان به صورت کاملا رایگان! | zabannew

سعی کنید فرصت‌های مکالمه در زبان انگلیسی را برای کودک فراهم کنید. می‌توانید با کودک در مورد روزمره صحبت کنید، سوالاتی بپرسید و او را ترغیب کنید تا به زبان انگلیسی پاسخ دهد. همیشه مکالمات شما به صورت دو نفره نیست و امکان دارد در جمعی قرار بگیرید که در همه در حال صحبت کردن هستند .

  • شاید فکر کنید کمی احقمانه باشد که بخواهیم با خودمان به انگلیسی صحبت کنیم!
  • ​​​​​​​​اگر هدف شما رسیدن به نمرات برتر آزمون آیلتس میباشد ، قطعا این مجموعه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
  • طوری بخوانید که انگار یکی از شخصیت های مکالمه یا گوینده خبر هستید.خواندن با صدای بلند بیان شما را تقویت می کند.
  • همان مکالمه را حفظ کرده یا کتاب را در دست بگیرید و جلوی آینه با ایستید.

زبان انگلیسی به دلیل آنکه به ما توانایی برقرار ارتباط با دیگر کشورها می‌دهد، نقش اساسی در زندگی ما دارد؛ در مورد هر موضوعی که به بخواهیم در مورد آن مطالعه کنیم به زبان انگلیسی نیاز داریم. در این مقاله به بررسی تکنیک‌هایی که می تواند مسیر آموزش زبان انگلیسی را هموارتر کند، می‌پردازیم. برای اولین بار، معنی تمام لغات جدید به فارسی و همچنین بخش کلام آن ها تدریس شده اند. بسیاری از زبان آموزان انگلیسی یک دفترچه یادداشت یا ژورنال برای این منظور همراه شان دارند .

۱۲. با گفتن این مطلب، بهتر است که فقط برای امتحان کردن مطالعه نکنید.

قانون پاراتو یا قانون 80/20 می گوید 2۰ درصد تلاش ها 8۰ درصد نتایج را ایجاد می‌کنند. تمرکزتان بر صحبت کردن مستمر باشد نه بر بی عیب و نقص صحبت کردن. اغلب زبان آموزان، ایده آل گرا هستند و می خواهند قواعد گرامر و لغت را به طور کامل در صحبت کردن رعایت کنند. اما راستش این موضوع آنقدرها هم برای خود بومی زبان ها مهم نیست. در صورتی که بخش خاصی از یک فایل صوتی را متوجه نشدید به متن صوت مراجعه کنید.

ساختن محیط زبانی

علاوه بر این، گزینه «بازی امروز» موضوعات تصادفی را در قالب بازی‌های مختلف در اختیار زبان‌آموزان کودک قرار می‌دهد. هدف از این کار، جلوگیری از بی‌حوصلگی یادگیرندگان و افزایش کنجکاوی آنهاست. اپلیکیشن Lingokids دارای بیش از 600 بازی، ویدئو و کتاب صوتی است که کودکان‌تان مطمئنا عاشق آن‌ها خواهند شد و موسیقی‌هایی که در اپلیکیشن به کار رفته است، کودکان‌تان را شاد خواهد کرد. اگر می‌خواهید فونتیک‌های زبان انگلیسی را به صورت کامل یاد بگیرید، اپلیکیشن American English Pronunciation تمام آن چه هست که نیاز دارید. شما می‌توانید با استفاده از فرکانس صدای گوینده بومی‌زبان، به نحوه تلفظ و استرس کلمه نگاه کنید و به درستی آن را تلفظ نمایید. در مرحله آخر می‌توانید تلفظ خود را ضبط کرده و پس از مقایسه آن با تلفظ گوینده بومی‌زبان، اشکالات تلفظ انگلیسی خود بیشتر بدانید را پیدا کنید.

همچنان که دنیا بیشتر به یکپارچگی نزدیک می شود (برقراری بهتر ارتباطات)، نیاز کمپانی های بزرگ برای ارتباطات بهتر هم کاملا طبیعی است. در ابتدای این اپلیکیشن تعیین سطح انگلیسی از شما گرفته می‌شود که با توجه به نتایج آن، مسیر و دورنمای پیشرفت شما در زبان انگلیسی نشان داده می‌شود. در این برنامه که به کودکان 5 تا 10 سال توصیه می‌شود، به موضوعاتی مثل رنگ‌ها، حیوانات، اعداد، غذا، حمل‌ونقل، بدن انسان، میوه‌ها، لباس‌ها، خانه‌ها، موجودات دریایی، وسایل مدرسه و… هر یک از موضوعات گفته‌شده بازی‌های طراحی شده خود را دارد و این به بچه‌ها کمک می‌کند تا آزادانه بازی‌هایی را که دوست دارند انتخاب کنند.