رشد در هفته کامیون کاری کلیدواژه بود زیرا مقامات OEM نسبت به چشم انداز طی چند سال آینده ابراز اشتیاق ،د. مقامات گفتند که فناوری به تکامل خود ادامه خواهد داد و به هدایت سفر این بخش کمک خواهد کرد.

شان اسکینر، رئیس کامیون تجاری ایسوزو آمریکا و کامیون تجاری ایسوزو کانادا در طول نمایشگاه در ایندیاناپولیس، گفت: “من فکر می کنم شما صنعتی دارید که در حال رشد است.”

او با اشاره به رشد میانه و نهایی از طریق تجارت الکترونیک، گفت که روند صعودی تقاضای کامیون‌های ک، 4 تا 7 وجود خواهد داشت که منجر به سال 2026 می‌شود زیرا قانون NOx پایین آژانس حفاظت از محیط‌زیست ایالات متحده در سال 2027 اجرا می‌شود.

Mack Trucks با بولداگ در پیش‌زمینه نمایش داده می‌شود
نمایش وسایل نقلیه Mack Trucks در هفته کامیون کاری در ایندیاناپولیس، هند (ع،: Leo Barros)

او در مورد مقررات انتشار EPA27 گفت: “شما ممکن است در سال 2027 اندکی ناامیدی را مشاهده کنید، اما این اتفاق با ک، های بالاتر کامیون ها مانند 6 و 7 رخ می دهد، زیرا آنها بیشتر تحت تاثیر آن قرار می گیرند.”

اسکینر گفت در حالی که اقتصادهای ایالات متحده و کانادا به آن سرعتی که انتظار می رفت رشد نخواهند کرد، اما همچنان در حال رشد هستند و منقبض نمی شوند، که این یک امر مثبت است.

ال، رید، مدیر بازاریابی حرفه ای کنورث، گفت که OEM “در بازار کامیون کار بزرگ است. من فکر می کنم قوی است و ما همچنان شاهد این هستیم که اینگونه است.”

بن ویتاکر از Peterbilt نیز نسبت به آینده نزدیک خوش بین بود. مدیر بخش بازاریابی OEM گفت که برنامه ساخت سازنده کامل است. او گفت: “بازار متوسط ​​کار واقعا قوی است، و همچنین بازار کامیون های سنگین حرفه ای قوی است.”

یک شاسی رم به نمایش گذاشته شده است
(ع،: لئو باروس)

کامیون‌های دایم، آمریکای شمالی (DTNA) کامیون‌های متوسط ​​و سنگین را در تقاضای بالایی می‌بیند.

Mary Aufdemberg، مدیر کل استراتژی محصول و توسعه بازار، DTNA، این بخش از صنعت را در حال کند شدن نمی بیند.

او گفت: «هنوز بر اساس زنجیره تامین محدود در چند سال گذشته تقاضای متوقف شده وجود دارد، مشتری، هستند که قادر به ،ید کامیون های کاری مورد نیاز خود نیستند.

دو مرد و یک ون
(ع،: لئو باروس)

آفدمبرگ گفت که مشتریان متوجه می شوند محدودیت عرضه وجود دارد که تولیدکنندگان می توانند از عهده آن برآیند. آنها به سه تا چهار سال آینده نگاه خواهند کرد و برای سقوط در سال 2027 برنامه ریزی خواهند کرد.

دیو سوورز، مدیر بازاریابی گروه کرایس، که نماینده RAM در نمایشگاه است، گفت: مشتری، که برای رسیدن به اه، خودروهای گازهای گلخانه ای یا تولید گازهای گلخانه ای خود عجله دارند، در یک آزمایش بزرگ هستند. هیچ ، کل ناوگان را تغییر نمی دهد. آنها بر اساس برندها و فناوری انتخاب و انتخاب می کنند و عملکرد آنها را تماشا می کنند. ما در نقطه شروع این تکامل هستیم.»

و وسایل نقلیه الکتریکی بخشی از طرح اولیه آینده است، همراه با سایر فناوری هایی که به سرعت در حال پیشرفت هستند.

جورج فوتوپولوس، معاون واحد تجارت الکترونیکی، مک ترا،، گفت: «این می تواند موتورهای پیل سوختی-الکتریکی، احتراق داخلی با انرژی های تجدیدپذیر و سوخت های زیستی نیز باشد. اما در فضای متوسط ​​که چرخه وظیفه نسبتاً متوسط ​​است، می‌بینیم که برق‌سازی انتخاب فناوری برای آینده است.»

اسکینر ایسوزو معتقد است که همه چیز با الکتریکی شدن آغاز خواهد شد. “من فکر نمی کنم که این یک انقلاب باشد. من فکر می کنم که این بیشتر یک تکامل خواهد بود.»

این شرکت در اواسط سال جاری یک خودروی برقی را در کانادا عرضه می کند و اسکینر ایالات متحده گفت که مشتریان بزرگتر که به خوبی سرمایه گذاری کرده اند و روی اه، خنثی کربن خود متمرکز هستند، این فناوری را به کار خواهند گرفت. او گفت: «من نمی‌دانم که شما می‌خواهید آن فناوری را در یک کلیپ فوق‌العاده سریع توسط همه بپذیرید، اما شما از آن استفاده خواهید کرد.

مردم جلوی کامیون ایسوزو
(ع،: لئو باروس)

اسکینر گفت اگرچه سرعت پذیرش ممکن است کندتر باشد، اما OEM باید برای آینده آماده باشد. “در غیر این صورت، ،ی وارد عمل می شود و جای ما را می گیرد.”

ایسوزو همچنین به دنبال خودمختاری میانه مایل است و برای تحقق اه، خود با Gatik شریک شده است. این شرکت به دنبال کاهش هزینه‌ها در آینده با ،یب فناوری‌هایی مانند برق‌رس، و رانندگی با سیم است.

Peterbilt در خدمات متصل مانند SmartLINQ سرمایه گذاری می کند که اطلاعات تشخیصی، مکان کامیون، مصرف سوخت و سایر نقاط داده را ارائه می دهد. ویتاکر گفت که OEM با Platform Science برای جمع آوری برنامه های کاربردی از جمله تله ماتیک در یک مکان شریک شده است.

یک کامیون کار به نمایش گذاشته شده است
(ع،: لئو باروس)

Aufdemberg از DTNA می‌گوید برنامه‌های کامیون کاری وجود خواهد داشت که برای انتقال آلایندگی صفر من، هستند. او با استناد به کامیون جعبه الکتریکی متوسط ​​eM2 گفت که این یک فضای نوآورانه است. این برنامه بر روی برنامه های جارو، ابزار، تخلیه و ، تمرکز دارد. جیب‌های کوچکی است و حجم‌های کوچکی خواهد داشت.»

او افزود که کامیون های حرفه ای سنگین احتمالاً در نیمه دوم دهه وارد فضا خواهند شد.

مردی در حال بازرسی یک موتور
(ع،: لئو باروس)

Sowers گروه کرایس، گفت که اوضاع از نظر قدرت باتری، تراکم و سرعت شارژ بهتر خواهد شد. مقرون به صرفه بودن و تامین زیرساخت ها کلیدی است. او افزود فرصت هایی برای سوخت هایی مانند هیدروژن وجود دارد.

اگر جمعیت مشتاق در طبقات نمایشگاه Work Truck Week چیز دیگری باشد، 24 ماه آینده شلوغ خواهد بود زیرا تولید کنندگان محصولات خود را به بازارها عرضه می کنند و منتظر استفاده از آنها هستند.



منبع: https://www.trucknews.com/equipment/oems-bullish-on-work-truck-sector-growth-amid-high-demand/1003182753/