کلیدهای موفقیت در سال 2022 برای اپراتورها


کلیدهای موفقیت در سال 2022 برای اپراتورها

یک وبلاگ مجدد از کدام حمل و نقل و تجزیه و تحلیل

کامیون‌ها تقاضای زیادی دارند، با ظرفیت کم تاریخی، نرخ بارگیری کامیون‌ها به بالاترین حد خود می‌رسد. اما نیروهای تورمی در حال ضربه زدن به هر دو طرف دفتر کل برای حامل‌های موتوری هستند و هزینه‌های انجام تجارت افزایش می‌یابد.

چگونه شرکت‌های مخابراتی می‌توانند در حالی که برای اصلاحات آتی برنامه‌ریزی می‌کنند، در بازار پرآشوب کنونی حرکت کنند؟

کپی خود را دریافت کنید تمرکز حمل و نقل 2022: چشم انداز لجستیک حمل و نقل برای دریافت گزارش کامل در مورد نحوه پیمایش در این زمان های بی ثبات.

هزینه های خود را کنترل کنید

قیمت سوخت، بیمه و ،تیک به شدت افزایش یافته است. کمبود قطعات همچنین تعمیر و نگهداری کامیون را گران و گاهی اوقات در دسترس نیست.

در همین حال، کمبود ریزتراشه‌های جه، به شدت در دسترس بودن کامیون‌های جدید را کاهش داده است و ثبت سفارش‌ها برای وسایل نقلیه جدید باعث عقب‌ماندگی بزرگی شده است. و همانطور که در نرخ بار کامیون دیده ایم، هر زمان که کمبود عرضه و تقاضا زیاد باشد، قیمت ها سر به فلک می کشد.

میانگین قیمت یک کامیون مدل سال 2016 کارکرده نسبت به سال گذشته بیش از 128 درصد افزایش یافته است. برای 9 ماهه اول سال 2021، تراکتورهای جدید با قیمت 87 درصد بالاتر از زمان مشابه سال گذشته فروخته شدند. به طور متوسط، ،یداران برای هر تراکتور 15000 دلار بیشتر پرداخت می ،د.

نرخ‌های بالا در سال 2021 تعداد بی‌سابقه‌ای از درخواست‌های جدید را برای مقامات حامل موتور جذب کرد. در سال 2022، هزینه های بالا این تازه واردان را آزمایش خواهد کرد. و با افزایش هزینه‌های هر مایل، صنعت باید با خطوط پایه جدید مرتبط با قیمت حمل‌ونقل حمل و نقل سازگار شود.

هزینه های زیرساختی را فراموش نکنید

یکی دیگر از فاکتورهای X در سال آینده برای اپراتورها، لایحه زیرساخت جدید خواهد بود. بدیهی است که جاده‌ها و پل‌های بهبود یافته به نفع شرکت‌های حمل‌ونقل هستند، اما ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا اثرات آن احساس شود.

نیاز به آسفالت یک موهبت برای صنعت نفت است، در حالی که به نظر می رسد صنعت فولاد نیز برنده بزرگی از لایحه هزینه ها باشد. هر دو صنعت زم، که ساخت و ساز در حال انجام است، تقاضا برای حمل بار با کامیون، به ویژه تخت مسطح، ایجاد خواهند کرد.

برای مق، با نوسانات مداوم آماده شوید

ایجاد این مشاغل ساختم، می تواند رانندگان را از صنعت حمل و نقل دور کند، که می تواند کمبود نیروی کار را که در حال حاضر برای شرکت های حمل و نقل وجود دارد، بیشتر کند. این نشان می دهد که ظرفیت محدود برای مدتی طول، با ما خواهد بود.

همه این عوامل نشان می‌دهند که چگونه اطلاعات و داده‌های بی‌درنگ می‌توانند به شما قدرت دهند تا چابک بم،د تا به شرایط نوسان بازار پاسخ من،ی بدهید. داشتن اطلاعات حمل و نقل به موقع برای رشد مؤثر تجارت خود، مهم تر از همیشه خواهد بود.

آ،ین ما را دریافت کنید گزارش تمرکز حمل و نقل 2022 برای یادگیری نحوه یافتن سیگنال های واضح در این اقتصاد حمل و نقل با استفاده از داده های به موقع و تجزیه و تحلیل دقیق برای تجزیه و تحلیل مرتبط ترین بینش ها برای اطلاع از تصمیمات خود.

DAT Freight & Analytics بزرگترین بازار حمل و نقل بار در آمریکای شمالی را اداره می کند. کارگزاران حمل‌ونقل، شرکت‌های حمل‌ونقل، سازمان‌های خبری و تحلیل‌گران صنعت برای روندهای بازار و بینش داده‌های حاصل از ۲۴۹ میلیون مسابقه حمل‌ونقل و پایگاه داده ۱۱۰ میلیارد دلاری از معاملات بازار، به DAT تکیه می‌کنند.

DAT به شما امکان می دهد تا بار بیشتری را جابجا کنید، به اطلاعات نرخ قابل اعتماد دسترسی داشته باشید و شبکه شرکای تجاری مورد اعتماد خود را با ابزارهای آسان بسازید تا به شما در موفقیت امروز و برنامه ریزی برای فردا کمک کند.

  • صرفه جویی در زمان با دسترسی به کامیون ها و بارهای 3 برابر بیشتر از هر تخته بار دیگر
  • ،ب و کار خود را توسعه دهید با یافتن شرکا در بزرگترین بازار دیجیتال حمل و نقل.
  • نرخ های بازار را بد،د تا به راحتی مذاکره کنید، با ابزارهای به روز تأیید نرخ
  • کارگزاران و اپراتورها را به راحتی واجد شرایط کنید با دسترسی به پروفایل ها و بررسی ها در دایرکتوری DAT.

DAT TruckersEdge® ابزاری با کاربری آسان است که برای مالک-اپراتورها ساخته شده است تا محموله های بیشتری را پیدا کرده و جابجا کنند. TruckersEdge جستجو و ارسال نامحدود، اعلان مسابقه زنگ فوری، امتیازات اعتباری کارگزار و روزهای پرداخت، نرخ های بازار، مسیریابی مسافت پیموده شده و موارد دیگر را ارائه می دهد.

 

ثبت نام اینجا برای 1 ماه رایگان!*

*تبلیغات فقط برای مش،ین جدید است

 

DAT Express® ابزاری با کاربری آسان است که برای کارگزاران جدید ساخته شده است تا کامیون ها را پیدا کنند و بار بیشتری را جابجا کنند.

DAT Express جستجو و ارسال نامحدود، اعلان مسابقه زنگ فوری،

ابزار نظارت CarrierWatch، نرخ بازار و موارد دیگر. ثبت نام اینجا برای 1 ماه رایگان!

*تبلیغات فقط برای مش،ین جدید است

DAT POWER® با نتایج زنده، فیلترینگ پیشرفته، همکاری گروهی، جستجو و ارسال چندگانه به طور همزمان، LaneMakers – برای تحقیق در مورد شرکای تجاری جدید، و ابزارهای نرخ پیشرو در بازار، پیشرو در صنعت است.

ثبت نام اینجا برای 1 ماه رایگان!*

*تبلیغات فقط برای مش،ین جدید است

Real Women in Trucking با DAT شریک می‌شود تا یک محصول ویژه در بارگیری TruckersEdge، DAT Power و DAT Express ارائه دهد. امروز ثبت نام کنید و 30 روز اول خود را رایگان دریافت کنید. این پیشنهاد فقط برای مش،ین جدید در دسترس است.

 

پست کلیدهای موفقیت در سال 2022 برای باربری اولین بار در ،ن واقعی در حمل و نقل ظاهر شد.


منبع: https://www.realwomenintrucking.org/keys-to-success-in-2022-for-carriers/