روز اقدام برای مقابله با خشونت جنسی در حمل و نقل


تجاوز ، بر هر صنعت تأثیر می گذارد و حمل و نقل نیز از این قاعده مستثنی نیست. سازمان ما به طور خاص برای از بین بردن خشونت ، در حمل و نقل باری شکل گرفت. بیتزی گومز و ائتلاف ،ن کامیون دار اولین بار این موضوع “آزمون خواب” را در اوا، دهه 1970 مطرح کردیم و در چهارده سال گذشته ما در REAL Women in Trucking به طور خستگی ناپذیری تلاش کرده ایم تا این صنعت را به سمت مسئولیت پذیری شرکت سوق دهیم.

در 27 آوریل 2022، اداره ،ن کار میزبان “روز اقدام” – برای ارتقای ایمنی و جلوگیری از تجاوز ، و آزار ، در صنعت حمل و نقل. این یک نقطه عطف تاریخ ساز است، اما تنها آغاز است. (خواندن بیشتر: تغییر رانندگی – تضمین یک محیط کار ایمن در صنعت حمل و نقل )

برای شناخت بهتر این موضوع، از ،، که برای حمایت از «روز اقدام» امضا کرده‌اند، می‌خواهیم تحقیقات اساسی در مورد موضوع خاص «روز عمل» انجام دهند.تجاوز ، در حمل و نقلو در مورد چگونگی تأثیر آن بر حفظ زن، که در اولین ماه های حیاتی خود در صنعت وارد آموزش راننده کامیون می شوند، بیشتر بد،د. هزاران زن تحت تأثیر قرار گرفته اند و این باید متوقف شود.

از سال 2008، ما از اقدام فوری سوء رفتار ، در آموزش رانندگی سطح ورودی دفاع کرده‌ایم تا تاکید کنیم که تأثیر آن بر ایمنی بزرگراه‌ها است و یکی از اولین ارائه‌های تاریخ در این زمینه را ایجاد کردیم که بیش از 88000 برداشت در توییتر داشته است. به تنهایی از زم، که عمومی شده است، اما در صنعت ما تغییرات بسیار کمی برای بهبود وضعیت ایجاد شده است. ما خیلی زیاد کار داریم که انجام دهیم.

هیچ کارآموزی نمی تواند بر یادگیری رانندگی یک وسیله نقلیه موتوری تجاری تمرکز کند، زم، که توسط مربی یا کمک راننده وحشت زده می شود. من از تجربه دست اول صحبت می کنم. چرا زن، که در طول آموزش مورد آزار و اذیت و تجاوز قرار می‌گیرند، باید عواقب از دست دادن درآمد و فرصت‌های آموزشی امن خود را پس از گزارش به بخش منابع انس،، بخش ایمنی یا اعزام‌کننده خود متحمل شوند که در وضعیتی تهدیدآمیز قرار دارند؟ این خشونت در محل کار بین همکاران است که در هیچ محیط کاری دیگر قابل تحمل نیست. جداسازی آموزش راننده کامیون به این مشکل کمک می کند.

در سال 2018 RWIT به The Nation در حرکتی برای باز، اسناد در پرونده آزار ، CRST پیوست که در آن موفق بودیم. این اسناد دادگاه بدون مهر و موم از آن زمان در دسترس هر شرکت حقوقی است که درخواست دسترسی به آنها را داشته باشد. این برای چندین مورد از زن، که در حین آموزش مورد تجاوز ، قرار گرفته اند، مهم بوده است. همچنین بخشی از صنعت حمل و نقل را آموزش داده است که فکر می ،د تجاوز ، در آموزش راننده کامیون یک افسانه شهری است. متأسفانه صدها زن دیگر هرگز عدالت را نخواهند دید.

سکوت از شکارچیان محافظت می کند، به همین دلیل است که ما باید اینقدر صریح باشیم. در حال حاضر، یک مربی یا کمک راننده که به یک همکار تجاوز ، می‌کند، می‌تواند به سادگی در میان جمعیت ناپدید شود و دوباره در یک شرکت دیگر استخدام شود. اغلب، این افراد در ناوگان آموزشی دیگری که در آن به دانش‌آموزان آسیب‌پذیر دسترسی دارند، استخدام می‌شوند. این نیز باید متوقف شود.

در سال 2020/2021 من شاهد کارشناس شاکی بودم جین دو در مقابل CRST ، یک پرونده تجاوز ، که برای جین دو به مبلغ 5 میلیون دلار پرداخت شد. تجربه او بی شباهت به بسیاری از ،ن دیگر نبود که به درخواست ،ن بیشتر در صنعت حمل و نقل پاسخ دادند، اما در عوض کمبود حمایت، آموزش خطرناک و خشونت ، را تغییر دادند. تشویق ،ن و دختران به این ایده برای ورود به آموزش راننده کامیون بدون راهنمایی در مورد شرکت‌هایی که باید از آن اجتناب کنند تا زم، که همه حامل‌هایی که در بخش آموزش راننده سطح ابتدایی هستند، آموزش‌های جامع آزار و اذیت ، را اجرا نکنند و عواقب جدی برای افرادی که تخلف می‌کنند را اجرا نکنند، بی‌م،ی است. این سیاست ها ما در 14 سال گذشته کار حمایتی خود دریافته‌ایم که ناوگ، که دانش‌آموزان رانندگی تیمی را استخدام می‌کنند، نسبت به شرکت‌های آموزشی که در آن‌ها هیچ جزء رانندگی تیمی در ماه‌های آموزشی وجود ندارد، برای ،ن در معرض خطر بیشتری برای آزار و اذیت ، و تجاوز ، قرار دارند. این ناوگان آموزشی انفرادی نیز تمایل به ارتباط بیشتر با کارآموز و نظارت بیشتری نسبت به انزوا دارند که عامل مهمی در خشونت ، است. این مدل ،ب و کار دانشجویی هدایت تیمی تنها بر ،ن تأثیر نمی گذارد.

(بیشتر بخو،د: قتل یک راننده کامیون مشکلات در صنعت را در مجله تایم برجسته می کند)

(بیشتر بخو،د: در مجله تایم مشکلی در نحوه آموزش کامیون‌داران وجود دارد)

در سال 2019، سازمان ما طوماری را با چندین هزار امضا در طول نمایشگاه بزرگ کامیون آمریکایی در دا،، تگزاس در طول جلسه استماع اداره ایمنی خودروهای فدرال ارائه کرد که خواستار اقدام فوری در مورد سوء رفتار ، در آموزش راننده کامیون به همراه چندین نکته اقدام بود. ناوگان دانشجویی رانندگی تیم محور این طومار بود. در ویدئوی زیر می تو،د این رویداد را تماشا کنید.

این رویداد منجر به دعوت از سازمان ما به جلسات متعدد با آژانس در این زمینه شد. از آن زمان تاکنون توانسته ایم با سایر سازمان های ،تی مانند اداره ،ن کارگر ملاقات کنید تا از آنها حمایت کنید تا اقدامات لازم را در این زمینه مهم ترغیب کنید. بریتا نواک، عضو هیئت مدیره RWIT، توانست در مورد تجربیات دست اول خود به ،وان راننده جدیدی که وارد صنعت شده است و نگر، های ایمنی روزانه در صنعت حمل و نقل صحبت کند.

 

در سال 2022، پرزیدنت بایدن در واکنش به قتل ونسا گیلن، آزار ، یک سرباز را جرم بزرگی اعلام کرد. وی گفت که اساساً نیروهای مسلح در حال خدمت به کشور ما هستند و از این حفاظت برخوردارند. آیا رانندگان کامیون هم در خدمت کشور ما نیستند؟ در بخش هوانوردی یک مسافر مرد به دلیل دست زدن به مهماندار هواپیما به ۶ ماه حبس محکوم شد. یک مهماندار هواپیما زیر نظر اداره حمل و نقل فدرال هوانوردی کار می کند، پس چرا آیا رانندگان کامیون از همان حفاظت برخوردار نیستند؟

موارد زیر اقدامات خاصی است که با ،ت فعلی به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم بتو،م شاهد پیشرفت در اجرای آن برای بهبود آموزش راننده کامیون باشیم. برای همه و افزایش ماندگاری زن، که به ،وان راننده کامیون وارد صنعت می شوند.

  • آموزش جامع آزار و اذیت ، باید در تمام شرکت هایی که به دانش آموزان آموزش می دهند ا،امی شود. آموزش باید شفاف باشد و شامل فیلم های موقعیتی خاص برای محیط های آموزشی راننده کامیون باشد. بازآموزی سالانه باید برای همه کارکنان از جمله مدیران عامل و مدیران سطح بالا، مربیان و افرادی که در ناوگان دانشجویی رانندگی تیمی کار خواهند کرد، انجام شود. در حال حاضر، آموزش آزار و اذیت ، خنده‌دار تا غیرقابل‌وجود است، هرچند آموزش «کامیون‌داران علیه قاچاق» که اجرا شده و در برخی ایالت‌ها ا،امی است. طرح‌های آموزشی آزار ، باید شامل برنامه‌های آموزشی «مداخله تماشاچیان» برای استخدام‌کنندگان، مجریان قانون، اپراتورهای توقف کامیون‌ها و ویدیوهای وضعیتی برای دارندگان CMV باشد. اخیراً، شرکت Uber rideshare با شبکه ملی Rape Abuse & Incest شریک شده است تا نیاز به آموزش ویدیویی داشته باشد که قبل از اینکه راننده بتواند کار کند باید تکمیل شود. اوبر همچنین در مورد تعداد تجاوزهایی که هر سال انجام می‌دهد شفاف‌تر شده است. صنعت حمل و نقل باید دنبال کند.

ناوگان آموزشی باید از استانداردهای بالاتری برخوردار باشند. شفافیت بیشتر در مورد تصادفات ناوگان دانشجویی، تجاوز ،، آزار و اذیت، اجبار، تبعیض، و سرقت دستمزد. اینها همه به گردش مالی بالا کمک می کنند و منع، کننده آموزش ضعیف و محل کار متخاصم هستند که اکنون در چندین ناوگان اتفاق می افتد.

  • آموزش رانندگان کامیون باید مطابق با استانداردهای هر برنامه آموزشی دیگری تحت ،وان IX برگزار شود، صرف نظر از اینکه آیا آنها بودجه ای را تحت ،وان و، آموزش دریافت می کنند یا خیر. دلیلی وجود ندارد که صنعت حمل‌ونقل نتواند سیاست‌ها و رویه‌های آموزش آزار ، را در امتداد این دستورالعمل‌های موجود ،وان IX که قدرت درک شده را بین دانش‌آموز و مربی ایجاد کرده است، الگوبرداری کند، مانند:
    • هر ناوگان آموزشی باید یک هماهنگ کننده ،وان IX داشته باشد و در حمل و نقل باربری نباید کاری باشد که منابع انس، انجام دهند زیرا تضاد منافع دارند.
    • مراحل ثبت شکایات باید مشخص باشد.
    • عواقب باید سریع باشد
  • DOT FMCSA باید محدود و لغو شود موجود مجوزهای یادگیرندگان گواهینامه رانندگی تجاری (CLP) از ناوگان آموزشی راننده کامیون که از مدل ،ب و کار تیمی استفاده می کنند و/یا ،، که درگیر دعوی قضایی برای سوء رفتار ،، تجاوز ،، سرقت دستمزد، دعوی حقوقی ضد اعتماد هستند، چشم پوشی می کند. این ناوگان باید به صورت آزمایشی قرار گیرند.
  • استخدام راننده کامیون دانش‌آموزی را در ناوگان‌های مشکل‌دار مانند CRST، New Prime، CR England، Covenant Transport، US Xpress و سایر مواردی که رانندگی تیمی را به ،وان مرحله آموزشی دارند، محدود کنید. این ناوگان عمدتاً با حمل و نقل تیمی قرارداد دارند. دانش‌آموزان باید در حین یادگیری رانندگی با 18 چرخ به جای اینکه مربی‌شان بخوابد یا فیلم ،و را روی صندلی پرش ببیند، یک به یک تحت نظارت باشند.
  • تا زم، که شرکت‌های مشکل‌ساز نتوانند اعداد ماندگاری م،ی‌داری تولید کنند، باید محدودیتی برای جذب نیرو وجود داشته باشد. جذب بیش از حد دانش آموزان زم، که مربیان ایمن کافی برای نشستن آنها وجود ندارد به هیچ وجه نباید اتفاق بیفتد. دانش‌آموزان نباید هفته‌ها در اتاق‌های هتل در انتظار مربی بنشینند و در صورتی که منتظر یک مربی زن کمیاب باشند، با همان نرخ دستمزد غرامت دریافت نمی‌کنند.
  • قو،نی که مانند قانون باتری نوادا مدل‌سازی شده‌اند و آسیب رساندن به یک کارگر خدماتی که شامل رانندگان کامیون نیز می‌شود، جرم است. این قانون مسائل متعددی را برآورده می‌کند، رانندگان کامیون در هنگام ناآرامی‌های مدنی مورد حمله قرار می‌گیرند، در هنگام درگیری‌های کمبود پارکینگ کامیون‌ها، و بلافاصله پیامدهایی را در حملات ناوگان دانش‌آموزی ایجاد می‌کند.
  • شرکت‌های مشکل‌ساز نباید بتوانند در هیچ یک از یارانه‌های ایالتی یا فدرال برای آموزش، قراردادهای ،تی شرکت کنند یا دریافت‌کننده آن باشند و نباید اجازه داشته باشند که آموزش را در وب‌سایت‌های بیکاری ایالتی تبلیغ کنند. این شامل عدم امکان شرکت در برنامه کارآموزی معتبر DOL، در صورتی که در دعاوی فدرال برای سرقت دستمزد، قرار دادن کارگران در لیست سیاه، تبعیض، آزار و اذیت ،، و تجاوز شرکت داشته باشند، می شود.
  • انتخاب ،ت مشابه نباید شرایطی را ایجاد کند که دانش‌آموز دختر باید بیشتر از پسران برای آموزش منتظر بماند، مگر اینکه به همان میزان دستمزدی که همسالان پسر خود که بلافاصله آموزش را شروع می‌کنند، از جمله هزینه‌های متل پرداختی توسط شرکت، دریافت کنند. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها سیاست‌هایی را بر خلاف این نوشته نوشته‌اند که نقض قانون حقوق مدنی 1964 ،وان هفتم است.
  • آموزش ،ت ی،ان از ،ن در برابر آزار و اذیت ، و تجاوز ، محافظت نمی کند. آموزش جامع آزار و اذیت ، و عواقب شدید آن تنها راه پیشروی در پاسخگویی به این موضوع است.

این ویدیو را تماشا کنید تا ببینید که چگونه آموزش هم،ت به تنهایی راه حل این موضوع نیست.

  • ناوگان دانشجویی باید برای انجام مصاحبه های ،وج شخص ثالث و به روز رس، های دوره ای مورد نیاز باشند در سراسر 1خیابان 6 ماه آموزش و شامل گزارش به یک سازمان نظارتی خارجی باشد.
  • یک شماره تلفن رایگان غیر مرتبط با هر گروه ذینفع خاص باید برای بحران و گزارش ایجاد شود. سازمان ما بیش از 14 سال در این مورد نوشته است و با آن صحبت کرده است تجاوز ،، سوء استفاده، شبکه ملی ،شویی (RAINN) در مورد خلقت
  • خط بحران و گزارش

برای اینکه این امر مؤثر واقع شود، باید زیر نظر و، حمل و نقل باشد که قبلاً یکی از آکادمی دریایی را ایجاد کرده است.

  • دوربین باید در تمرین تراکتورها در فقط ،مت کابین راننده. این دوربین های رو به داخل از قبل موجود است برای اه، بیمه ای برای حوادث ترمز شدید، بنابراین دلیلی ندارد که از آنها برای آموزش ایمنی و نظارت استفاده نشود.
  • کامیون های آموزشی راننده کامیون باید به وضوح برای عموم علامت گذاری شوند که ناوگان دانشجویی هستند.
  • جعبه های تماس اضطراری Blue Light با دوربین باید در مکان های پارکینگ کامیون ها برای شرایط اضطراری نصب شوند. این نوع امنیت می تواند به همه رانندگان در محل پارک کامیون کمک کند، مانند درگیری بین رانندگ، که در همان ناوگان کار می کنند، قاچاق ، و سایر جرایم که در مناطق توقف کامیون رخ می دهد. این جعبه های تماس معمولاً در محوطه های دانشگاهی و پارکینگ های بزرگ رویداد استفاده می شوند.

اینها تنها بخشی از اقدامات عملی است که ما به اشتراک گذاشته‌ایم، و از این فرصت برای همکاری با دیگر، که می‌خواهند بخشی از تغییر در این صنعت باشند با راه‌حل‌های واقعی برای ایجاد گام‌های عملی برای مبارزه با آزار ، و خشونت ، در حمل‌ونقل استقبال می‌کنیم.

دزیره وود

موسس / رئیس / راننده کامیون

،ن واقعی در باربری، شرکت

Truckers Emergency Assistance Responders, Inc.

The post یک روز اقدام برای مق، با خشونت ، در حمل و نقل باری ظاهر شد first on ،ن واقعی در حمل و نقل.


منبع: https://www.realwomenintrucking.org/a-day-of-action-to-address-،ual-violence-in-trucking/