چه زمانی مالک این کامیون خواهم شد؟ – قراردادهای اجاره کامیون


برنامه‌های اجاره کامیون، به‌ویژه برنامه‌هایی با هدف رانندگان جدید که اطلاعات کمی در مورد کامیون‌داری دارند، بهکشت سهم“. در برخی از شرکت های حمل و نقل، آنها روشی پیچیده برای طبقه بندی اشتباه رانندگان کامیون به ،وان 1099 پیمانکار مستقل هستند، در حالی که آنها در واقع کارمندان W2 هستند. (New Prime با اختلاف اپراتور 28 میلیون دلاری موافقت کرد) اجاره غارتگر یک مشکل بزرگ در حمل و نقل است. این به شما بستگی دارد که قبل از امضای قرارداد، خود را با دانش مسلح کنید.

رانندگان جدید اغلب بدون اینکه بدانند با استخدام‌کنندگان یا سایر رانندگ، که انگیزه‌ای برای جذب آن‌ها دارند صحبت می‌کنند، اطلاعات را به دست می‌آورند. استخدام‌کنندگان بدون کمیسیون کار می‌کنند و بسیاری از رانندگان زم، که ندیده‌اند، برای تبدیل شدن به سخنگوی شرکت‌ها تلاش‌های جانبی خود را راه‌اندازی کرده‌اند. ،وان کامیون ،ید اجاره ای خود را.

خیلی سریع، ما می خواهیم رانندگان جدید درک کنند که در ا،ریت قریب به اتفاق قراردادهای ،ید اجاره، راننده هرگز صاحب کامیون نخواهد شد. این ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد، اما یک چیز مطمئن است، برخی از بازیگران بسیار بد در صنعت حمل و نقل بار وجود دارند که رانندگان جدید را برای ش،ت قرار می دهند.

به همین دلیل است که می‌خواهیم آموزش‌های اولیه در مورد کامیون‌های اجاره‌ای را با «ارائه کنیم.باید ها و نباید ها“.

در اینجا برخی از رایج‌ترین مشکلاتی که رانندگان کامیون هنگام تلاش می‌کنند تا ،وان یک کامیون را به دست آورند، آورده شده است، آنها سال‌ها فکر می‌،د مالک آن خواهند شد.

  • عدم شفافیت شرایط قرارداد قبل از امضا
  • عدم شفافیت «پرداخت بالن»
  • عدم شفافیت بازپرداخت حساب ام،/نگهداری
  • عدم شفافیت نرخ گردش مالی در برنامه

49 CFR § 376.12 مقررات فدرال در مورد ترتیبات اجاره حمل و نقل را پوشش می دهد. این شامل شرکت هایی می شود که از هزینه های موجود در قرارداد پول کم می کنند. انجام دادن در مورد این مقررات شفافیت که برای محافظت از رانندگان ایجاد شده است بخو،د و این ویدیوی کوتاه را تماشا کنید مرکز دادگستری کامیون داران در مورد حقیقت در مقررات لیزینگ و نحوه شناسایی اسکیمینگ.

اول از همه، #1 انجام دادن هنگامی که در نظر گرفتن یک کامیون ،ید اجاره ای با یک شرکت معامله می شود کاملا شفاف.

مطمئن شوید که شما نکن فقط با یک استخدام کننده صحبت کنید یا یک راننده ،ی که برای استخدام رانندگان دیگر در برنامه های اجاره کامیون، رشوه یا نوعی انگیزه دریافت می کند.

حجم معاملات: ما می‌د،م که به راحتی می‌توان در هیجان این فکر افتاد که در راه تبدیل شدن به مالک کامیون هستید و نبینید که مانع کم برای ورود به قرارداد ،ید اجاره کامیون، پرچم قرمز.

گردش مالی در صنعت حمل و نقل به طور کلی به طور مداوم در حدود 90٪ است، در آموزش راننده کامیون تقریبا دو برابر این رقم است. امیدواریم این اطلاعات به تنهایی شما را تشویق کند که در چند سال اول به ،وان راننده کامیون از شرکت در کامیون ،ید اجاره ای خودداری کنید تا بتو،د قبل از برداشتن گام های بعدی بر تبدیل شدن به یک راننده حرفه ای ایمن و واجد شرایط تمرکز کنید.

گردش مالی در یک خوب برنامه اجاره باید 40٪ یا کمتر باشد. به دست آوردن این اطلاعات دشوار است زیرا بسیاری از برنامه های ،ید اجاره غارتگرانه هستند. به همین دلیل است که رانندگ، که به‌،وان عوامل استخدام و ترویج برنامه‌ها عمل می‌کنند، وقتی خودشان برنامه را کامل نکرده‌اند، منبع خوبی برای تصمیم‌گیری چنین مهم نیست. احساس شرمندگی و ش،ت ناشی از ، کامیون ،ید اجاره ای باعث می شود رانندگان نتوانند صادقانه درباره تجربیات خود صحبت کنند. واقعیت دل،اش زم، که آنها آ،ین پرداخت را انجام دادند و هنوز نتوانستند ،وان کامیون را به نام خود دریافت کنند.

کامیونی را از همان شرکت حمل و نقل که مالک شرکت مالی ،ید اجاره است اجاره نکنید. اینها شرایطی است که کامیون دارای یک دور موتور کنترل شده است، راننده نمی تواند واحد قدرت کمکی خود را روی کامیون بگذارد یا به هیچ وجه آن را تغییر دهد، شرکت توانایی کنترل مایل های دریافتی راننده را دارد، بارها از یک دستگاه داخلی منشا می گیرند. تخته بار شرکت به جای یک تخته بار بازار آزاد. نرخ پرداخت بار توسط شرکت تعیین می شود نه بازار آزاد. پلاک کامیون به نام شرکت است، بیمه فقط به راننده اجازه می دهد تا بار را برای آن شرکت حمل کند، هزینه های نگهداری و سایر هزینه ها توسط شرکت دیکته می شود تا جایی که راننده متوجه می شود تمام وقت برای پرداخت هزینه کار می کند. کامیون اما پولی برای زندگی برای مخارج خانه یا پس انداز ندارند. پرداخت‌های بالن مانع از ،ب ،وان راننده می‌شوند، بنابراین آنها تشویق می‌شوند تا به کامیون ،ید اجاره‌ای دیگری بپیوندند که فقط یک ترفند فروش دیگر برای نگه داشتن آنها در چرخ همستری از بدهی است. یک کامیون خوب که از آن مراقبت شده است می تواند بیش از 1 میلیون مایل را طی کند، دلیلی وجود ندارد که با یک کامیون خوب تعمیر و نگهداری معامله کنید و استهلاک یک کامیون جدید دیگر را متحمل شوید.

توصیه ما: نکن اصلا ،ید اجاره ای انجام دهید!

قراردادها: رانندگان اغلب شکایت دارند که اجازه دیدن قرارداد ،ید اجاره و بررسی آن را با یک وکیل قبل از امضای ندارند. توافق. یک شرکت معتبر قرارداد را از قبل با یک زمان معقول برای بررسی در دسترس قرار می دهد. آ پرچم قرمز شرکتی است که به شما می‌گوید قرارداد طی یک جهت‌گیری بررسی می‌شود و به شما اجازه نمی‌دهد یک کپی را برای بررسی در یک زمان معقول به وکیل ببرید. از قبل یک وکیل ترتیب دهید. این یک هزینه قابل توجه چند صد دلار است. نکن قرارداد ،ید اجاره را با شرکتی امضا کنید که شما را از بررسی آن به تنهایی با یک شرکت واجد شرایط منع می کند یا نمی دهد.rd مهم، – جشن.

چه نوع اجاره ای است؟

انواع مختلفی از قراردادهای اجاره وجود دارد.

  • اجاره با ارزش بازار منصفانه

  • اجاره با ارزش بازار منصفانه با گزینه ،ید

  • اجاره TRAC (بند تعدیل اجاره پایانه)

شما باید بلافاصله درک کنید که در یک اجاره نامه هستید نه ایجاد سهام مانند شما در یک وام. وام ها به پیش پرداخت قابل توجهی نیاز دارند و واجد شرایط بودن آنها دشوارتر است. آنها همچنین به یک امتیاز اعتباری خوب نیاز دارند. از طرف دیگر اجاره نامه بر اساس امتیاز اعتباری نیست. شما در حال اجاره تج،ات هستید.

تحت یک اجاره با ارزش بازار منصفانه، شما تج،ات را برای مدت ذکر شده در قرارداد اجاره می کنید.

تحت یک اجاره به ارزش بازار منصفانه با گزینه ،ید، شما تج،ات را با امکان ،ید پس از مدت اولیه مندرج در قرارداد اجاره می‌کنید.

در اجاره TRAC، شما x تعداد پرداخت را به x دلار برای x تعداد هفته/ماه/سال پرداخت می‌کنید و در پایان مدت ،ن زده می‌شود که واحد کامیون x تعداد دلار ارزش دارد. اگر شرکت لیزینگ بیش از حد از شما شارژ کرده است، باید مابه التفاوت را به شما پرداخت کند، اما اگر از شما کم هزینه کرده باشد، مابه التفاوت را به آنها بدهکار خواهید بود. اجاره TRAC برای 1 مطلوب نیستخیابان صاحب-اپراتور زمان زیرا سطح متفاوتی از مسئولیت را می طلبد. انجام دادن بد،د که چه نوع قرارداد اجاره ای را وارد می کنید.

بسیاری از رانندگان از “پرداخت بالون” به ،وان دلیلی برای دور شدن از کامیونی که فکر می‌،د دارند نام می‌برند. اگرچه ممکن است این اصطلاح قراردادی درستی نباشد، برخی از رانندگان توضیح می‌دهند که نمی‌دانستند برای به دست آوردن ،وان، نوعی هزینه اضافی وجود دارد، اگرچه پرداخت نهایی را طبق شرایط قرارداد خود انجام داده‌اند. در برخی موارد، رانندگان گزارش می‌دهند که قراردادی که امضا کرده‌اند، پرداخت بالون نداشته است، اما بعداً با صفحاتی ارائه شده است که به نظر می‌رسد در زمان دیگری تغییر کرده یا درج شده‌اند که شامل بند پرداخت بالون است. برای جلوگیری از این اتفاق، باید مطمئن شوید که هر بند قرارداد توسط شما پاراف شده است تا بعداً هیچ ، نتواند صفحات جایگزین را وارد کند. حتی اگر شرکت لیزینگ به این نیاز نداشته باشد، انجام دادن هر صفحه را پارتیشن بندی کنید و از شرکت لیزینگ بخواهید همین کار را انجام دهد، سپس مطمئن شوید که کپی خود را در جای امنی نگه دارید تا مدرکی از هر صفحه ای که در شرایط اصلی قرارداد شما وجود دارد را نشان دهید.

در مورد اجاره نامه های راهپیمایی چطور؟ حتی اگر اجاره نامه ای را امضا کنید که به شما گفته شده است اجاره نامه ای است که می تو،د آن را به آژانس مجموعه ارسال کنید حتی اگر در اعتبار شما ظاهر نشود.

حساب های ام، اگر واحد زودتر بازگردانده شود، اغلب از دست می‌رود. ساختار قرارداد ممکن است بیان کند که شما به طور خودکار این وجوه را از دست می دهید، بنابراین خواندن متن دقیق این مخاطبین بسیار مهم است. این شامل دانستن اینکه آیا می‌تو،د راننده‌ای را برای رانندگی کامیون استخدام کنید، در صورت بیمار شدن و ناتو، در کار، خود، شامل می‌شود. برخی از ایالت‌ها به سیاست‌های مربوط به حادثه یا حوادث شغلی کارگر نیاز دارند، اما هر ایالت متفاوت است، و اینها چیزهایی هستند که باید بد،د. به دلیل ،ابی ها، مسائل بهداشتی و رویدادهای مرتبط با آب و هوا که بر بهره وری تأثیر می گذارد، اجتناب ناپذیر است. هزینه های ثابت شما باید در این رویدادها در نظر گرفته شود.

قرارداد شما برای کامیون ،ید اجاره ای شما شرایط و ضوابط متفاوتی با شما دارد قرارداد اپراتور با شرکتی که قصد اجاره دادن آن را دارید اگر اختیار خود را ندارید. شما باید داشته دو قرارداد و از هر دوی آنها باید دقت زیادی در تعیین هزینه های ثابت و متغیر خود داشته باشید تا تعیین کنید که آیا می تو،د سود ببرید یا خیر. انجام دادن قبل از اینکه متعهد شوید کامیون ،ید اجاره ای خود را تحت اختیار آنها اجاره کنید، مطمئن شوید که هزینه های عملیاتی کار با شرکت های خاص را درک کرده اید. یک ابزار عالی برای یادگیری نحوه جمع آوری تمام هزینه های شما این رایگان است ماشین حساب آنلاین نرخ حمل و نقل برای پیدا ، نرخ سربه سر خود در هر مایل تا بفهمید که آیا این سطح از مسئولیت در حال حاضر در حرفه حمل و نقل برای شما منطقی است یا خیر. انجام دادن با ماشین حساب نرخ حمل و نقل برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های پنه، که ممکن است در نظر نگرفته باشید. انجام دادن شامل هزینه برای یک تهیه کننده مالیات واجد شرایط که حمل و نقل را می شناسد و توسط سایر مالک-اپراتورهای موفق بسیار توصیه می شود. (منبع: تهیه کنندگان مالیات برای رانندگان کامیون)

در نهایت، همچنین اگر قرب، کلاهبرداری شده اید، در دادگاه دعاوی کوچک در حوزه قضایی صحیح پرونده تشکیل دهید و آن را به اداره تجارت بهتر گزارش دهید. قراردادهای ،ید اجاره، قراردادهای قراردادی مدنی هستند.

با تشکر از شما Sheri Aaberg – اجاره شرکت حمل و نقل (teleasing.com) TEL برای وقت گذاشتن برای توضیح برخی از تفاوت ها در قراردادهای ،ید اجاره.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد حقوق خود و مسائل مربوط به قراردادهای اجاره کامیون، ویدیوهای دیگر را از مرکز دادگستری کامیون داران

پست چه زم، صاحب این کامیون خواهم شد؟ – قراردادهای اجاره کامیون اولین بار در ،ن واقعی در باربری پدیدار شد.


منبع: https://www.realwomenintrucking.org/when-will-i-own-this-truck-lease-purchase-truck-contracts/