چرا کامیون داران به نرم افزار حمل و نقل نیاز دارند؟


اولین باری که شخصی به صندلی راننده کابین کامیون می‌رود، حس ماجراجویی وجود دارد. بدون شک، آن شخص تصور کرده است که جلوتر بنشیند، قدرت دکل بزرگ را کنترل کند، به سمت پایین بزرگراه حرکت کند و به دنبال… (خوب، آره، می خواستم بگویم ماجراجویی…) به دنبال کنترل سرنوشت آنها آینده ای روشن با پتانسیل. همه اینها اولین باری است که یک مرد یا یک زن بالا می رود و می نشیند. به همین دلیل است که کامیون داران نیاز دارند نرم افزار حمل و نقل.

قدرت حمل و نقل

اگر هیچ چیز دیگری نباشد، 2 سال گذشته به همه ما ثابت کرده است که به کامیون داران نیاز داریم. اختلالات زنجیره تامین باعث نگر، در مورد در دسترس بودن مواد غذایی در زمستان امسال شده است. هیچ ، نمی خواهد به بحران بزرگ دستمال توالت در سال 2020 بازگردد.

بنابراین وقتی در مورد قدرت حمل و نقل با کامیون صحبت می کنیم، در واقع در مورد پایه و اساس جوامع خود صحبت می کنیم. تقریباً از همه چیز، واقعاً. وقتی کامیون داران نتوانند کار خود را انجام دهند و آن را به خوبی انجام دهند، همه آسیب می بینند.

به همین دلیل است که ما می خواهیم – نه، ما به شما برای موفقیت به ،وان یک کامیون دار نیاز داریم. و اگر ابزاری برای انجام صحیح و سودآور آن در اختیار شما قرار ندهیم، همه ما هزینه آن را می پردازیم.

کامیون داران سودآور به نرم افزار حمل بار نیاز دارند

شما باید پول در بیاورید. آنها به ارسال محصولات ما نیاز دارند. به نظر یک ،یب طبیعی است.

اما اغلب، حمل‌کنندگان نمی‌دانند کامیون‌داران برای انجام این کار به چه چیزی نیاز دارند. حمل و نقل مکان بسیار بدی برای ب، است. زم، که یک حمل‌کننده متوجه نمی‌شود کامیون‌داران خوب برای حمل بار چقدر هزینه می‌کنند، کامیون‌دار ناامید را با یک دکل ناامن می‌آورد.

برخی از کامیون داران نیز این را نمی دانند. آنها فقط هزینه سوخت و شاید برخی از هزینه های زندگی را حساب می کنند و حدس می زنند که هزینه هر مایل چقدر است. بنابراین آنها آنچه را که فکر می کنند بهترین پیشنهاد است، می پذیرند. در برخی موارد، کامیون داران جدید یاد می گیرند که چگونه مذاکره کنند و پول بیشتری بخواهند.

کامیون داران باید سود ببرند. تا زم، که شماره خود را نشناسند این اتفاق نمی افتد.

کامیون داران به نرم افزار حمل و نقل نیاز دارند

شما می خواهید دوباره آن اولین موج قدرت را زیر پاهای خود احساس کنید، نه از زمستان وحشتناک دیگری که در میان باران و برف چیزی برای نشان دادن آن وجود دارد. این چیزی است که نرم افزار حمل و نقل به شما کمک می کند از آن اجتناب کنید.

چرا کامیون داران به نرم افزار حمل و نقل نیاز دارند؟ قدرت یک نرم افزار حمل و نقل کامل که در مالک-اپراتور تولید می شود، زندگی را تغییر می دهد. ،ب و کار در حال تغییر.

آیا می دانستید برای ایجاد یک تجارت بزرگ حمل و نقل به چه چیزهایی نیاز دارید؟ شما انجام می دهید. شما این اطلاعات را دارید. اما چگونه آن را دریافت می کنید؟

نرم افزار حمل بار آن را به شما می دهد.

1. با اعزام و مسیریابی شروع می شود.

بسته اعزام و مسیریابی باید مسیری را که یک کامیون‌دار می‌تواند طی کند، تشخیص دهد. (آیا گوگل این کار را انجام می دهد؟ آیا آنها به شما در مورد پل های کم ارتفاع یا مسیرهای بدون کامیون می گویند؟) مالک-اپراتورها به این داده ها نیاز دارند مانند یک کامیون دار بعد از ناهار به قهوه.

2. فاکتورها – گذشته، حال و آینده

پرداخت ها باید پردازش شوند. فاکتور باید شامل تمام هزینه های قابل پرداخت، کپی BOL امضا شده، هرگونه بازپرداخت سوخت باشد. سپس آن فاکتورها باید به موقع ارسال شوند و همچنین برای اطمینان از پرداخت آنها پیگیری شود. اطمینان از وجود پول در جیب کامیون دار اختیاری نیست. این تمام هدف کار است. اگر به نرم افزار حسابداری وابسته هستید که برای کامیون داران طراحی نشده است، به جای اینکه جلوتر بروید، چرخ های خود را می چرخ،د.

3. سوابق نگهداری و برنامه ریزی

اگر کاری که یک کامیون‌دار می‌تواند انجام دهد تا آینده سودآورتری در حمل و نقل را تضمین کند، مراقبت از تج،ات آنهاست. ثبت سوابق DOT و FMCSA به کنار، داشتن سابقه تعمیرات (و ضمانت‌های احتمالی) و برنامه زم، که کارهای آینده باید انجام شود، مؤلفه کلیدی موفقیت تجارت حمل‌ونقل است. اگر کامیون در کنار جاده باشد، نمی تو،د برنده شوید.

4. ELD

دستگاه های ثبت الکترونیکی سال‌ها پیش تعیین تکلیف شدند. اما ا،ر ELD های موجود در بازار با بسته نرم افزاری حمل و نقل یکپارچه نیستند. داده‌های یک ELD می‌توانند به گزارش‌های مایلی زم، که زمان تشکیل پرونده می‌رسد، تولید کنند IFTA و IRP. این داده ها به تنهایی شما را از ساعت ها مح،ات و سردرد نجات می دهد.

تست درایو TruckingOffice PRO نرم افزار حمل بار

کامیون داران به نرم افزار حمل و نقل نیاز دارند.

بسیاری از آنها فکر می کنند که می توانند این کار را خودشان با ،یبی از گزینه های نرم افزار رایگان مانند Google Docs، Sheets، Maps، Forms و غیره انجام دهند. اما این برنامه ها، در حالی که با یکدیگر ادغام می شوند، برنامه ریزی زمان می برد. اگر گوگل به‌روزرس، شود، آیا همه آن برنامه همچنان کار می‌کند؟ آیا داده ها امن، ایمن و قابل دسترسی هستند؟

تا حدی از گفتن آن متنفرم، اما استفاده از نرم‌افزار رایگان گوگل برای ساختن یک سیستم نرم‌افزار حمل‌ونقل، اختراع مجدد چرخ است. در دنیای 18 چرخ، این مدت زمان زیادی است که یک کامیون دار می تواند در جاده باشد. به‌جای چرخاندن چرخ‌های خود، چرا نرم‌افزار حمل‌ونقل را که 10 سال پشت سر آن است، به‌صورت رایگان امتحان نکنید؟ یکی که به بسیاری از کامیون داران کمک کرده است با یک کامیون شروع کنند و ناوگان بسازند؟

آن را به صورت رایگان امتحان کنید؟ خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد؟ این نیست. برای بررسی قدرت TruckingOffice PRO به شما یک آزمایش رایگان ارائه می دهیم. با اضافه ، یک سال اشتراک به TruckingOffice ELD، برنامه قدرتمندی خواهید داشت که توسط یک کامیون دار برای تجارت باربری خود طراحی شده است.

وقتی TruckingOffice PRO و TruckingOffice ELD را با هم داشته باشید، اعتماد به نفس خواهید داشت که

  • اعداد خود را بد،د تا تصمیمات تجاری خوبی بگیرید
  • دکل خود را در شرایط عالی نگه دارید تا از حوادث اضطراری در جاده جلوگیری کنید
  • برای حمایت از شما و خانواده تان در آینده، ،ب و کاری بسازید.

منظور ما آن است. تست درایو TruckingOffice PRO اکنون به صورت رایگان و آماده شوید تا در آینده ای عالی در سال آینده منفجر شوید!




منبع: https://www.truckingoffice.com/why-truckers-need-trucking-software/