بهترین لاستیک ها برای پژو 206 کدام است؟ رینگو مگ مجله تایر، لاستیک، خودرو

همان طور که می دانید 2006 در تیپ های مختلفی به بازار عرضه شده است. هم اکنون فروش اقساطی پژو 206 با دو نوع موتور 1360 و 1587 سی سی، ترمز های ABS به همراه EBD و در چهار سطح تجهیزات با تیپ های 2، 3، 5 و 6 در سپند خودرو فراهم شده است. سپند خودرو دارای شرایط ویژه برای فروش اقساطی پژو 206 می باشد. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اقساطی پژو 206 با شماره های اعلام شده در سایت سپندخودرو تماس حاصل کنید.

  • هرچی هم خرجش میکنی بازم خرج داره و بازم مثل خشخشه میمونه.
  • جعبه دنده AL4 نصب شده بر روی این خودرو، از قابلیت تیپ ترونیک برخوردار است و دو حالت رانندگی اسپرت و برفی را نیز ارائه می دهد.
  • سلام دوستان من یه ۲۰۷ دستی مدل ۹۰دارم,با هفتاد هزار کارکرد جلوبندی بسیار ضعیف و ماشین بسیار خشگ کلا اصلن ازش راضی نیستم تازه قطعات همه اصلی هستش صداهایی از این ماشین بیرون میاد ک موندم از کجاست.
  • ما در فروشگاه اینترنتی رینگو مفتخر هستیم پاسخگوی نیاز مشتریان ایرانی در تمام نقاط کشور بوده و سفارش‌ها گوناگون را دراسرع‌وقت به دست آن‌ها برسانیم.
  • اگر باتری 60 آمپر ساعت جوابگو نبود در نهایت با اغماض باتری 66 آمپر پیشنهاد می شود.
  • پژو 206 چه تیپ ۲ باشه و چه تیپ 5، ماشین بسیار خوبیه.

اگه شتاب بالاتر میخاین باید تیپ 5 بگیرین و با موتور پرحرارتش کنار بیاین که خیلی داغ کار میکنه و زود جوش میاره .. اگر بخواهیم پژو ۲۰۶ را تعریف کنیم باید کلمات «پرطرفدارترین»، «محبوب‌ترین» و «پرفروش‌ترین» را به کار ببریم. این هاچبک فرانسوی نه تنها یکی از پرطرفدارترین محصولات پژو در بازار ایران است، بلکه محبوب‌ترین مدل پژو در فرانسه و دیگر کشورهای جهان محسوب می‌شود. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت جهانی پژو ۲۰۶ سرمایه‌گذاری این شرکت برای مونتاژ و تولید این مدل در کشورهای در حال توسعه‌ای نظیر ایران بود، یعنی جایی که امروز نزدیک به دو دهه از تولید می‌گذرد و پس از پیکان و پراید به نوعی به نماد خودرو مردمی کشورمان بدل شده است. در خرداد سال ۱۴۰۱ ایران‌خودرو در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱ از نسخه MC رونمایی کرد. این نسخه جدید، هرچند که در ظاهر، به جز تغییر رنگ سقف و برخی دیگر از اجزای بدنه، تفاوت ظاهری دیگری با پژو 207 ندارد ولی به لطف پیشرانه بهبود یافته TU5 با نام TU5P و گیربکس شش سرعته اتوماتیک 6AT ، مورد استقبال خریداران ایرانی قرار گرفته است.

پژو پارس LX

درب خودرو با ریموت باز نمی شود و یا سیستم صوتی کار نمی کند. برق پشت آمپر پژو 206 وجود دارد ولی خودرو روشن نمی شود. از عمر باتری 2 سال یا حدود40،000 کیلومتر گذشته است. هر باتری بر روی بدنه خود دارای یک سریال یکتا جهت شناسایی سال و ماه تولید میباشد. خیر، هزینه حمل، نصب و تست باتری در محل کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه دیگری از شما دریافت نخواهد گردید.

پژو،206،تیپ 5 مدل 85

البته لاستیک‌های چینی هم در بازار ایران موجود هستند که به نسبت سایر برندهای لاستیک خارجی قیمت مناسب‌تری دارند و از میان آن‌ها باید به هدوی به‌عنوان یک برند معتبر تایر اشاره کرد. برای خودرو های 206 و 207 مدل 96 به بعد به دلیل محدودیت جای باتری فقط باتری با ظرفیت 50 امپر باید نصب کنید و باتری با امپر بالاتر قابل نصب نیست. ملاک 2 سال یا 40،000 کیلومتر در صورت نو بودن باتری و تاریخ تولید جدید معتبر می باشد. از آنجاییکه باتری با تاریخ تولید قدیمی ارزان تر بوده، تعدادی افراد سودجو اقدام به فروش باتری با سال تولید قدیمی می نمایند. مهم نیست شما 6 ماه پیش باتری را خریداری نموده اید، مهم این است باتری خریداری شده چه زمانی تولید شده است.

شناخت چالش‌های خرید این خودرو، به اندازه شناخت چالش‌های فروش 206 اهمیت دارد، بنابراین در ادامه به بررسی این چالش‌ها خواهیم پرداخت. 206 به عنوان هاچ بکی کم مصرف و خانوادگی همیشه جایگاه ویژه ای در بازار ایران دارد. طراحی شکیل، موتور قدرت مند و امکانات مناسب رفاهی از جمله برتری های پژو 206 است.