صنعت به سرعت در حال تغییر است. احساس غرق شدن یا ناتو، در ادامه دادن آسان است. ابزارهای جدید، معیارهای جدید، فناوری های جدید و داغ ترین موضوع در شهر وجود دارد: هوش مصنوعی.

در مقاله ای جدید در دیدگاه های 3PLجف هاپر، از DAT، صنعت حمل و نقل را ترغیب می کند که از نوآوری، به ویژه هوش مصنوعی (AI) استقبال کند. با کنفرانس TIA Capital Ideas 2024 که بر عدم قطعیت های صنعت تمرکز دارد، هوش مصنوعی به ،وان یک راه حل کلیدی برای چالش هایی مانند تقلب در هویت ظاهر می شود.

مقاله کامل جف را اینجا بخو،د.

یکی از نگر، های مبرم در صنعت امنیت است، به ویژه در مواجهه با افزایش تقلب های مرتبط با هویت. روش های سنتی برای همگام شدن با پیچیدگی فعالیت های تقلبی تلاش می کنند. با این حال، هوش مصنوعی با شناسایی کارآمد و جلوگیری از رفتار متقلبانه و در عین حال به حداقل رساندن اصطکاک برای کاربران قانونی، پرتو امیدی را ارائه می‌کند.

در قطعه اوهاپر نقش موتورهای ارزیابی ریسک مبتنی بر هوش مصنوعی را در شناسایی ال،ا و سیگنال‌های حاکی از فعالیت مشکوک برجسته می‌کند. با تجزیه و تحلیل حجم وسیعی از داده ها، از جمله رویدادهای ورود، رفتارها و اطلاعات نمایه، این موتورها می توانند به طور موثر خطرات امنیتی را ارزیابی کرده و اقدامات پیشگیرانه ای را برای کاهش آنها انجام دهند.

علاوه بر این، هوش مصنوعی قابلیت‌های خود را به ارزیابی ریسک حامل‌ها گسترش می‌دهد و بینش ارزشمندی را در مورد عملکرد و قابلیت اطمینان شرکت‌های مخابراتی به کارگزاران ارائه می‌دهد. با ادغام ارزیابی‌های ریسک مبتنی بر هوش مصنوعی در تابلوهای بار مانند DAT One، کارگزاران می‌توانند بدون نیاز به خدمات شخص ثالث تصمیمات آگاهانه بگیرند، بنابراین عملیات را ساده‌تر کرده و هزینه‌ها را کاهش می‌دهند.

DAT از شرکت‌کنندگان دعوت می‌کند تا پتانسیل هوش مصنوعی را در شکل‌دهی آینده حمل‌ونقل با ما در غرفه 410 بررسی کنند. از طریق جلسات تعاملی، شرکت‌کنندگان یاد خواهند گرفت که چگونه هوش مصنوعی تصمیمات هوشمندانه‌تری را تقویت می‌کند و در برابر تقلب دفاع می‌کند و از مزیت رقابتی در چشم‌انداز صنعت در حال تحول اطمینان می‌دهد.

مقاله کامل جف را اینجا بخو،د.

منبع: https://www.dat.com/blog/navigating-freights-future-with-ai