همه ما کامیون دار، را می شناسیم که به راحتی هفته بازرسی های CVSA را برای تعطیلات خود خارج می کنند. به محض اعلام این تاریخ ها، آنها قصد دارند از جاده خارج شوند.

می خواهیم بپرسیم – از چه می ترسی؟ فکر نمی کنید بتو،د بازرسی را پشت سر بگذارید؟

بعدش مشکل داری

بنابراین بیایید از قبل در مورد آن صحبت کنیم تا زم، برای مراقبت از دکل خود داشته باشید.

بازرسی سالانه CVSA

اگر در آمریکای شمالی هستید – کانادا، ایالات متحده آمریکا یا مکزیک – بازرسی های سالانه برای 14 تا 16 مه 2024 برنامه ریزی شده است. برای این 3 روز، کامیون ها به مکان های بازرسی مختلف هدایت می شوند تا دکل هایشان بررسی شود. بر اساس وب سایت CVSA، بازرسی سطح 1 جزئیات زیادی را پوشش می دهد.

سطح I – بازرسی استاندارد آمریکای شمالی

بازرسی که شامل بررسی گواهینامه رانندگی است. گواهی معاینه پزشکی و گواهی ارزیابی عملکرد (SPE) (در صورت وجود)؛ الکل و مواد مخدر؛ سوابق راننده از وضعیت وظیفه، در صورت ،وم؛ ساعت خدمات؛ کمربند ایمنی؛ گزارش(های) بازرسی خودرو (در صورت وجود)؛ سیستم های ترمز؛ ایمن سازی محموله؛ دستگاه های کوپلینگ؛ خط محرک / میل محرک; سیستم های اگزوز؛ قاب ها؛ سیستم های سوخت؛ وسایل روشنایی (چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب، چراغ‌های توقف، چراغ‌های راهنما و لامپ‌ها/پرچم‌ها در بارهای بیرون زده)؛ مک،زم های فرمان؛ سیستم های تعلیق؛ ،تیک ماشین؛ ون و بدنه تری، روباز؛ چرخ، رینگ و توپی؛ برف پاک کن؛ اتوبوس‌ها، موتورسیکلت‌ها، ون‌های مسافربری یا سایر وسایل نقلیه حمل مسافر – ،وجی‌های اضطراری، کابل‌ها و سیستم‌های الکتریکی در محفظه موتور و باتری، صندلی‌ها، HM/DG و مشخصات ا،امات م،ن بار، در صورت ،وم. موارد مورد نیاز بازرسی HM/DG فقط توسط بازرسان تایید شده HM/DG و م،ن بار، در صورت ،وم، بازرسی می‌شوند.

بازرسی کامیون شامل بررسی راننده نیز می شود. تمرکز امسال بین بررسی رانندگ، که به دلیل مصرف مواد مخدر یا الکل نباید در جاده باشند و بررسی دریچه محافظ تراکتور، دریچه تامین تری، و دریچه عقب ضد خونریزی ت،یم شده است.

چگونه بازرسی را پاس کنیم؟

درست مانند هر آزمون دیگری در مدرسه، کلید موفقیت در آزمون این است که بد،د آزمون چه چیزی را پوشش می دهد و بر اساس آن آماده شوید. CVSA گزینه هایی را ارائه می دهد از جمله برنامه آنها یا یک PDF از آنها معیارهای خارج از سرویس CVSA مواد.

هنگامی که بد،د بازرسی شامل چه مواردی می شود، می تو،د تج،ات خود را بررسی کنید. آیا در شرایط اولیه است؟ یا دکل شما یکی از دکل‌هایی است که ترجیح می‌دهیم به دلیل ،ابی دکل شما یک مایل عقب نم،م؟

کلید عبور CVSA آماده سازی و مدیریت نگهداری شما است.

ما م،م به نگهداری دکل های خود – و سوابق تعمیر و نگهداری انجام شده روی آنها هستیم. وقتی سیستمی داریم که نحوه و زمان انجام وظایف تعمیر و نگهداری را ردیابی می کند، این کار بسیار آسان تر می شود.

تعمیر و نگهداری خود را در خارج از جاده برنامه ریزی کنید

وقتی کار را روی دکل‌های خود انجام می‌دهیم، می‌د،م که بهتر است – آسان‌تر و ارزان‌تر – آن را با شرایط خود انجام دهیم، نه بر اساس آنچه که مجبور به پرداخت آن هستیم زیرا در جاده هستیم. به جای از دست دادن بار به دلیل خاموش شدن ترمزها، تعمیر و نگهداری منظم ترمز در خانه ارزان تر و بهتر است.

این در مورد تمام تعمیر و نگهداری صادق است. بنابراین چگونه مطمئن شویم که می تو،م آن را در خانه انجام دهیم؟

آن را برنامه ریزی کنید.

ببین، پدر من از آن آدم‌هایی بود که تا 1 دقیقه صبر کرد تا مشکلی در ماشینش پیش بیاید تا آن را درست کند. او فقط نمی دانست که آن 1 دقیقه کی بود. به همین دلیل بود که یک سال با ماشین او از فلوریدا به خانه می رفتم و یک تسمه پاره شد – تسمه ای که باید چند هزار مایل عوض می شد – خوب، 10000 مایل زودتر. من قدرد، می کنم که گاهی اوقات نتیجه می دهد. اما با در نظر گرفتن هزینه‌های تعمیر اضطراری در جاده، به تعویق انداختن کارهای تعمیر و نگهداری برای آ،ین لحظه در دراز مدت مقرون به صرفه نیست.

راه‌های زیادی برای تعیین زمان‌بندی وظایف تعمیر و نگهداری کامیون وجود دارد. بعضی ها کیلومترها می روند. برخی به مرور زمان می روند. در هر صورت، گرفتن برنامه تعمیر و نگهداری هوشمندانه است.

از TruckingOffice PRO برای برنامه ریزی تعمیر و نگهداری خود استفاده کنید و بازرسی CVSA خود را پشت سر خواهید گذاشت.

چگونه می توانم ادعا کنم؟

زیرا می د،د چه زم، کار باید انجام شود.

با آماده شدن، بازرسی CVSA خود را سپری کنید.

چه ،ی می تواند تمام آن تعمیرات و وظایف تعمیر و نگهداری را در یک زمان بپردازد؟

تقریبا هیچ ، اما می تو،د تعمیرات خود را برنامه ریزی کنید و این هزینه ها را افزایش دهید. با نگه داشتن دکل خود در بهترین شرایط، آن بازرسی را پشت سر خواهید گذاشت.

پس همین الان وقت بگذارید و دکل خود را به شکلی درآورید. منتظر ماه مه نباشید تا دکل شما را آماده کند. همین الان انجامش بده!



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/،w-to-p،-the-cvsa-inspections/