قیمت پراید, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ

سمند، پژو پارس و دنا بودو امروزه یکی از سمبل‌هاي صنعت خودرو کشور بـه حساب می آید. این خودرو کـه اولین بار سال ۱۳۶۸ بـه خط تولید ایران خودرو آمد، در طول دوره حیات در ایران با اقسامی از موتور‌هاي ۱۶۰۰، ۱۸۰۰ و ۲۰۰۰ سی سی تولید شد. لذا درسال 1386 تنظیم ارتفاع کمربند ایمنی از روی ستون B بـه پراید «صبا» اضافه شد. همچنین بدلیل سرقت زیاد این خودرو سیستم ایموبلایزر یا سوییچ ضد سرقت بـه همه ی ي مدلهای پراید اضافه شد. اضافه شدن راهنمای روی گلگیرهای جلو و سیستم صوتی با پشتیبانی CD/Mp3 از دیگر تغییرات درسال 1386 بود. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد.

  • از خاص‌ترین محصولاتی کـه بـه صورت وارداتی در این دهه پای بـه بازار ایران گذاشتند میتوان بـه لکسوس ال‌اس بعنوان اتومبیلی نو ظهور یاد کرد کـه تنها بـه تعداد چهار دستگاه وارد ایران شد.
  • ریسر در دهه ۷۰ خودرویی پایینتر از میتسوبیشی گالانت و هوندا سیویک بـه حساب می‌آمد.
  • از دیگر به‌روزرسانی‌های پراید ۱۳۱ می‌توان به تغییر جزئی چراغ‌های عقب و اضافه شدن مه‌ شکن به آنها اشاره کرد.
  • پراید ۱۳۱ بیشتر مناسب افرادی است که تازه گواهینامه گرفته‌اند و یا بودجه مناسبی برای خرید خودروهای روزی مثل تیبا و ساینا در اختیار ندارد و همین طور اشخاصی که به خودرو جمع و جوری برای رفت و آمدهای شهری نیاز دارند.
  • پراید ایمنی بالای ندارد و حتی قبل از اجباری شدن تنصب ترمز ABS بر روی خودرو، سایپا 131 ایمنی ضعیف تری داشت.

کیا هم بعدتر با کمک مزدا آنرا در کره روی خط تولید برد و ازآن خیر ندید. موجی کـه خیلی زود با اشتباهات سیاستی تیم اقتصادی او فرو نشست، اما ثمراتش را هم بـه اقتصاد ایران تزریق کرد. این دهه کـه در ادبیات اقتصادی ایران با برنامه تعدیل ساختاری بـه یاد آورده می شود، در بررسی‌هاي دقیقتر تجاری-صنعتی با شرکت‌ها و برند‌هایي شناخته می شود کـه پس از ۱۵ سال دوباره در ایران حضور یافتند. اولین قرارداد بزرگ و واقعی صنعت خودرو ایران پس از جنگ در همین عصر شکوفا شد. با ورود به صفحه قیمت پراید و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید. بنابراین هزینه تعمیر و نگهداری و سوخت رسانی به آن‌ها بیشتر خواهد بود.

حداکثر کیلومتر

پراید هاچبک نیز همانند مدل صندوق دار از سال 1386 توسط شرکت سازننده تغییر نام داده شد و ازآن پس تا سال 1388 با نام سایپا نسیم بـه بازار عرضه شد. باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای پراید دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند. فرمان با قابلیت تنظیم ارتفاع، برف پاک‌کن جلو با قابلیت تنظیم سرعت، ایمبولایزر و ترمز ABS را باید از دیگر امکانات پراید ۱۳۱ عنوان کرد. در میان همه تیپ‌های پراید ۱۱۱، ترمز ABS، کیسه هوا راننده و فرمان هیدرولیک جزء موارد و امکاناتی است که می‌تواند متفاوت باشد.

عکس | این خودرو شگفت‌انگیز نسل جدید « پراید » است!

ماشین منسوخی کـه در جای جای کشورمان می تازد و البته رکورددار مرگ و میرهای جاده نیز هست. این قاتل دوست داشتنی از دو دهه پیش در رتبه هاي بالای فروش قرار دارد و حالا هم کـه قیمت آن بـه حدود 40 میلیون تومان رسیده بد نیست تا بیشتر با این خودرو پرحاشیه بیشتر آشنا شویم. سلام جهت خرید اقساطی پراید 131 با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. برخی مجموعه‌های صاحب نام در بازار خودرو که واسطه سال‌ها معامله موفق اینک اعتبار و سابقه درخشانی کسب کرده‌اند، اقدام به عرضه محصولات سایپا با بهترین شرایط و امکانات کرده‌اند.

خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست. شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد. بعد از سال ۸۷ بر روی تمامی پراید ها زیمنس نصب شد با این تفاوت که زیمنس های دوگانه دیگر ایسیو گاز جداگانه نداشته و ایسیو گاز و بنزین آنها در یک مکان می باشد و محل نصب آنها نیز در زیر قاب فرمان داخل کابین سرنشین نصب می شود. پراید هایی که از سال ۸۲ شروع به کار کردند به صورت انژکتوری و قبل از آن پراید ها کاربراتوری بودند .

جعبه دنده این خودرو ۵ سرعته دستی است و حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت برآورد شده است. با اضافه شدن فرمان هیدرولیک کمی به سهولت رانندگی با این خودرو افزوده شده است و البته وزن پایین این خودرو نیز می‌تواند در سرعت و شتاب آن تاثیر‌گذار باشد که مجموعه این عوامل شاید بتواند مشتری را راضی به خرید این خودرو کند. اونایی که ناراضی هستن مطمئنم که موتور سیکلت هم ندارن و از نداریشون بدی میگن… بعدش سمند ef7 خریدم به محض اتمام گارانتی فقط دم تعمیر گاه بودم الآنم دارمش تعمیر اساس حدود پنج میلیون انجام دادم ،درکل پراید ماشین داخل شهری عالی هست کم دردسر و کم مصرف. من یه پراید 92 دست دوم خریدم فقط قطعات مصرفیشو عوض کردم.کم خرجه خوبه تو جاده هم اگه 100تا بری خوبه که جاده های طرف ما بیشترم نمیشه رفت.مصرفشم تو شهر صدی 7 تو جاده صدی 6 حداکثرش. من خودم با یه پراید مدل 89 تا سرعت 145 کیلومتر رفتم و کاملا در اختیارم بود ولی بعدش که بلبرینگهاش داغون شد فهمیدم چه اشتباهی کردم.ولی درکل ماشین بدی نیست.

فضای داخلی خودرو دارای ابعاد کوچکی است و فضای سرنشین محدودی را در اختیار افراد قرار می دهد. داشبورد و کنسول میانی پراید طراحی ساده و مطابق با انواع دیگر را دارد. فضای داخلی پرایدهای ۱۳۱ که اخیرا تولید می شوند تغییر یافته است.

همانطور که بیان شد تخفیف عدم خسارت یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت بیمه پراید است. بنابراین هزینه بیمه در صورتی که خودرو بدون تخفیف باشد بالاتر از زمانی است که بیمه‌نامه خودرو دارای تخفیف عدم خسارت است. و بـه موتور چهار سیلندر، هشت سوپاپ و ۷۵ اسبی جنرال موتورز مجهز بود کـه درکنار یک جعبه دنده دستی، سواری عادی و بی دردسری را عاید سرنشینان می کرد.

اما واقعیت این است خرید اقساطی پراید ۱۳۱ دارای مزایایی است که با دانستن آن ممکن است نظرتان درباره این خودرو پا به سن گذاشته تولید سایپا عوض شود. پراید از سال ۷۲ و با دو مدل صبا (صندوقدار) و نسیم (هاچبک) وارد بازار ایران شد. در دهه هشتاد، گروه خودروسازی سایپا خانواده X100 پراید (۱۱۱، ۱۳۱، ۱۳۲، ۱۴۱) را معرفی کرد که از نظر ظاهری و فنی تفاوت‌هایی با مدل‌های اولیه داشتند. کمترین تغییرات ظاهری روی پراید ۱۳۱ اعمال شده و شباهت خیلی زیادی به مدل اولیه پراید صندوقدار دارد. این موتور می تواند حداکثر قدرتی معادل ۶۳ اسب بخار در ۵۲۰۰ دور در دقیقه را تولید کند.

حداکثر تخفیف ۷۰ درصد خواهد بود که در یک دوره ۱۴ ساله حداکثر تخفیف اعمال می‌شود. قیمت پراید برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است. قیمت محصولات پراید موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است. در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای پراید را دارند، باید در لحظه از قیمت پراید باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند.