خرید فروش پراید صفر و کارکرده در تهران شیپور

پراید ایمنی بالای ندارد و حتی قبل از اجباری شدن تنصب ترمز ABS بر روی خودرو، سایپا 131 ایمنی ضعیف تری داشت. با نصب ترمز ABS و کیسه های هوا به همراه فرمان هیدرولیک می توان این خودرو را به نسبت سایر محصولات خانواده پراید ایمن تر دانست. با توجه به قیمت پایین و اقتصادی این خودرو نمی‌توان امکانات خاصی را از محصول ارزان قیمت سایپا انتظار داشت. البته تمام خودروهای سایپا به نسبت هم رده های بازار به دلیل قیمت پایین امکانات و تجهیزات خاصی را به مصرف کننده ارائه نمی کنند.

  • اما واقعیت این است خرید اقساطی پراید ۱۳۱ دارای مزایایی است که با دانستن آن ممکن است نظرتان درباره این خودرو پا به سن گذاشته تولید سایپا عوض شود.
  • مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند.
  • هیچ چیز لذت‌بخش‌تر از این نیست که وارد معامله‌ای شوید که روی حساب و کتاب پیش برود.
  • با توجه به شرایط بیمه‌گرها و قیمت بیمه‌نامه، بهترین بیمه را انتخاب کنید و برای خرید اینترنتی بیمه پراید فراید سفارش آنلاین خود را تکمیل کنید.
  • اگراز بین این دو ماشین بخواهیم یکی را انتخاب کنیم فقط سه تا پنج میلیون تومان تفاوت دارند ولی از نظر فنی چطور؟ پراید مدت ها در بازار حضور داشته و ظاهرا زیادی تکراری است.

با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. سایا خودرو، پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین محصولات تولید شرکت سایپا را با شرایطی ویژه به مشتریان خود در سراسر کشور عرضه می‌کند. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این سدان کوچک شهری با موتور ۴ سیلندر و ۱.۳ لیتری اولیه ۱۵ ثانیه است و حداکثر سرعتش هم به ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و از این نظر پراید ۱۳۱ خودروی کُندی است. وزن پراید 915 کیلوگرم است و شتاب 0 تا 100 آن چیزی در حدود 15 ثانیه اعلام شده است که شاید به هیچ وجه راضی‌کننده نباشد، اما از ارزان‌ترین سدان بازار کشور بیشتر از این هم نمی‌توان انتظار داشت. بر اساس اعلام شرکت سایپا، مصرف سیکل ترکیبی پراید 131 حدود 6.4 لیتر در هر 100 کیلومتر است که البته در شرایط واقعی این میزان ممکن است تا حدود 8 لیتر افزایش یابد.

ایران تنها کشور جهان است که موفق به ساخت این دستگاه شده

منظور از مدل وسیله نقلیه همان تیپ خودرو است که بر روی کارت ماشین مشخص شده است. اگر شما هم جز صاحبان خودروی پرطرفدار پراید هستید، بهتر است قبل از خرید بیمه با مقایسه‌ دقیق و استعلام قیمت معتبرترین شرکت‌های بیمه، از انتخاب بهترین بیمه اطمینان حاصل کنید. بیمه‌بازار با فراهم آوردن امکان استعلام آنلاین قیمت از تمامی شرکت‌های بیمه در چند لحظه و مقایسه‌ی آن‌ها، شما را در انتخاب بهترین بیمه همراهی می‌کند. از خاص‌ترین محصولاتی کـه بـه صورت وارداتی در این دهه پای بـه بازار ایران گذاشتند میتوان بـه لکسوس ال‌اس بعنوان اتومبیلی نو ظهور یاد کرد کـه تنها بـه تعداد چهار دستگاه وارد ایران شد. تعدادی شورولت کاپریس تخم مرغی و نیز چندین دستگاه آئودی، مازراتی و پورشه هم در این دوره میهمان خیابان‌هاي کشور شدند.

بیمه‌بازار در حوزه صدور بیمه شخص ثالث با «تمامی شرکت‌های بیمه» همکاری دارد. شما در بیمه‌بازار می‌توانید برای خرید بیمه شخص ثالث از تخفیف‌ استفاده کنید و هزینه را به صورت قسطی بپردازید. به صورت کلی، انتقال تخفیف نیاز به دریافت الحاقیه دارد که ممکن است برای صاحب بیمه بار مالی داشته‌باشد. اما در صورتی که بیمه شخص ثالث را از بیمه‌بازار خریده باشید؛ می‌توانید تخفیف‌های مربوط به آن را بدون پرداخت هزینه، انتقال بدهید. گالانت در زبان انگلیسی معنی دلیر میدهد؛ واژه‌اي کـه از هر جهت برازنده این سدان ژاپنی اسـت. مدل‌هاي سوپرسالن سری ۹۰ گالانت هنوز هم در بازار ایران خریدار دارند چرا کـه سواری خوب، دید مناسب، اتاق بزرگ و استهلاک پایینی داشته ودر مقایسه با محصولات هم رده ساخت اوپل یا فولکس، قیمت کمتری داشتند.

پراید به‌مانند اکثر خودروهای ایرانی توسط هیچ مرکز معتبری مورد تست تصادف قرار نگرفته است. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.

عکس های عاشقانه و رمانتیک

اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است. از نظر کیفیت موتور خیلی بهتر از پژو بود با آن زمان با پول ی پژو می تونستی دو تا پراید بخری اولویت با پراید بود. من پژو ۴۰۵ داشتم، همش استهلاک و خرابی بود، هر ماه جلو مکانیکی ها بودم، خودمو راحت کرد م پراید خریدم.

علاوه بر این مدل ۱۳۱ پیش از تغییر طراحی داخلی و بروزرسانی‌های جزئی در نمای بیرونی، با نام سایپا صبا شناخته می‌شد و مدل هاچ‌بک آن که سپس با مدل ۱۱۱ جایگزین شد نیز سایپا نسیم نام داشت. مجهز به هر دو موتور ۱.۱-B۱ و ۱.۳ لیتری B۳ با قدرت ۵۴ و ۷۲ اسب بخار. سایپا کیا پراید را در ایران تحت لیسانس ساخت و این شرکت در سال ۲۰۰۸ یک مدل بدنه پیکاپ را با نام “سایپا پیک آپ” با وزن ۵۰۰ کیلوگرم (۱۱۰۰ پوند) معرفی کرد.

در حال حاضر این خودرو یکی از گزینه‌های مناسب برای افرادی است که به تازگی گواهینامه رانندگی دریافت کرده‌اند و قصد خرید نخستین خودروی خود را دارند. پراید ۱۳۱ هم‌زمان با دو مدل دیگر ۱۱۱ و ۱۳۲ عرضه شد و مثل آنها از پیشرانه M13 اولیه استفاده می‌کند. حداکثر قدرت و گشتاور این پیشرانه به ترتیب ۶۳ اسب بخار و ۱۰۳ نیوتن متر است و قدرت موتور از طریق یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

جالب است بدانید؛ مبلغ حق بیمه در پوشش‌های بالاتر از ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان با پوشش‌های بالاتر تفاوت چندانی ندارد. این خودرو در رتبه بندی‌هاي ایمنی خودرو همیشه جایگاهی در انتهای جدول داشته اسـت و مردم نیز بـه این خودرو لقب ارابۀ کشتار و تابوت متحرک داده‌اند. با توجه به استقبال زیاد شما عزیزان، گاهی اوقات خطوط مشغول بوده و سیستم تلفن به صورت اتوماتیک بعد از 20 دقیقه تماس شما را قطع خواهد کرد. درست است که در دنیای امروز هیچ کس به دیگری اعتماد ندارد، اما مجموعه‌ای که مشتری مداری برایش مهم است، اساس کار خود را بر اعتماد می‌گذارد تا افراد بیشتری به خودری دلخواه خود دست پیدا کنند.