هفته گذشته هنگام رانندگی با کامیون برقی بولینگر B4 ک، 4، شتاب آنی و کابین بی صدا بود. با چرخش سریع در مرکز شهر ایندیاناپولیس، هند، در طول هفته کامیون کاری، فکر کردم شرکت مستقر در میشیگان باید خودرو را در طول رویداد Ride & Drive خالی کند.

“آیا وسیله نقلیه بارگیری شده است؟” من پرسیدم. مسئول شرکت که روی صندلی مسافر نشسته بود به من گفت: “ما یک بار کامل حمل می کنیم – 7000 پوند وزن در جعبه وجود دارد.” صحبت از گشتاور فوری حتی با کامیون های کار درست است.

وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) در طول رویداد NTEA (انجمن کامیون های کار) توجه زیادی را به خود جلب ،د و خطوط دید واضحی را به مسیر پیش رو ارائه دادند و در عین حال به شرکت کنندگان اجازه دادند کامیون های کار آینده را لمس، بازرسی و رانندگی کنند.

ازدحام جمعیت جلوی کامیون برقی
P7-C REE Automotive در هفته کامیون کاری در ایندیاناپولیس، هند سر و صدا ایجاد کرد (ع،: لئو باروس)

تولیدکنندگان کوچک‌تر و کوچک‌تر خودروهای برقی هستند که کلاه‌های خود را با تولیدکنندگان بزرگ OEM، روی ایجاد فناوری‌ها و محصولات جدید در این بازار به سرعت در حال توسعه متمرکز کرده‌اند.

TruckNews.com با مقامات در مورد محصولات خود و اینکه دیدند صنعت در چند سال آینده به کجا خواهد رفت چت کرد.

سیستم های قدرت انگیزشی

این شرکت که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا قرار دارد، ده‌ها وسیله نقلیه در حال حاضر در کانادا دارد. جیم کاستلاز، بنیانگذار و مدیر ارشد درآمد/فناوری، گفت که Purolator تقریباً 60 ون استپ را از سال گذشته مستقر کرده است. پست کانادا در حال اجرای یک پایلوت با چند وسیله نقلیه است.

و این خودروهای برقی مانند کار در سرما و برف هستند. ماه گذشته، کاستلاز در شیفت کاری خود در شهر کبک، هشت ساعت را با یک راننده Purolator گذراند. ما 200 بسته را در حدود 80 ایستگاه تحویل دادیم. راننده به من گفت، “کامیون برقی روی برف بسیار بهتر از کامیون قدیمی من حرکت می کند، زیرا ما شتاب گشتاور بسیار نرم تری داریم.”

کاستلاز گفت کامیون ها بخش آسان سفر برقی هستند. ناوگان باید به زیرساخت شارژ، زمان شارژ و هزینه فکر کنند. «شما باید هر روز مقدار معینی انرژی به آن کامیون وارد کنید. اگر ساعات بیشتری برای دریافت این انرژی داشته باشید، هزینه آن بسیار کمتر خواهد بود.»

ع، آرگو
کابین خودروهای برقی متوسط ​​Argo (ع،: Motiv Power Systems)

خدمات EV و آموزش تکنسین های داخلی نیز مهم است. “اگر 95 درصد از روز آنها وسیله نقلیه معمولی و 5 درصد آن EV باشد، چگونه مهارت های خود را تیز نگه می دارند؟” کاستلاز پرسید. او گفت که Motiv کارکنان خود را برای پشتیب، از ناوگان در سفر آموزشی اختصاص داده است.

گام بعدی در تکامل این شرکت، کابین خودروهای برقی متوسط ​​Argo است که اوا، امسال راه اندازی می شود. این محصول با کامپوزیت های ساختاری تولید می شود که وزن سبک تری دارند و عایق بهتری برای گرمای داخل کابین ایجاد می کنند.

خودروی ک، 6 کمتر از 26000 پوند است. محدودیت نیاز به گواهینامه رانندگی تجاری کاستلاز گفت: «ما در حال به حدا،ر رساندن بار برای ناوگان هستیم بدون اینکه مجبور باشیم رانندگ، با گواهینامه A/Z استخدام کنند.

آرگو با یک باتری لیتیوم یون فسفات 158 کیلووات ساعتی، محموله شاسی تا 14700 پوند با برد 150 مایل (240 کیلومتر) ارائه می دهد.

کاتلاز افزود که مشتریان به اطراف نگاه می کنند و کارهایی که دیگران انجام می دهند را تماشا می کنند. کارهای پس زمینه زیادی نیز در حال وقوع است. او افزایش چشمگیر فعالیت ،ید در سال 2025 را پیش بینی می کند.

شرکت موتور گرین پاور

برندان رایلی اخیراً 10 دستگاه از کامیون‌های جعبه‌دار EV Star Cargo Plus خود را به یک ،ده‌فروش مبلمان بزرگ در انتاریو فروخت. و او در فرودگاه بین‌المللی ادمونتون مشتری دارد که هواپیماهای سوخت‌رس، می‌کند.

رئیس شرکت موتور گرین پاور گفت که محصولات او در زمستان های کانادا تست شده و در آن کار می کنند. و گرمای اضافی در کابین همراه با صندلی های گرم شونده وجود دارد.

EV Star Cargo Plus دارای ظرفیت حمل تا 5000 پوند و برد رانندگی تا 150 مایل (240 کیلومتر) است که توسط یک باتری 118 کیلووات ساعتی تغذیه می شود و دارای شارژ دوگانه AC و DC است.

تصویر کامیون گرین پاور
کامیون جعبه ای EV Star Cargo Plus شرکت GreenPower Motor. (ع،: لئو باروس)

رایلی گفت این وسیله نقلیه مستقیم است و گیرب، ندارد. یک گزینه قفل الکترونیکی درایو ارائه شده است که بدون ترمز خط محرکه را به صورت فیزیکی قفل می کند. مک،سم پارکینگ مستقل ثبت شده یک لایه ایمنی اضافی در طول فرآیند بارگیری و تخلیه ارائه می دهد.

وی افزود که دیفرانسیل عقب برای گشتاور بالا طراحی شده است و محور عقب به طور خاص برای خودروهای ک، 5 یا 6 ساخته شده است. او گفت: “این یک پنالتی وزن است، اما قوی است.”

این شرکت بدنه کامیون GreenPower خود را که برای خودروهای برقی ساخته شده بود راه اندازی کرد. ما درک می کنیم که چگونه بدن را به درستی با خودروهای برقی متن، کنیم، جایی که وزن باید کاهش یابد.

رایلی اذعان داشت که ،ب و کار در این بخش می تواند با امواج و فرورفتگی توده ای باشد. «مشتریان وسایل نقلیه می‌،ند، آن‌ها را امتحان می‌کنند و اگر همه چیز درست شد، با امید بیشتری ،ید می‌کنند. شما باید برای آن آماده باشید.»

GreenPower برای راحتی راننده بسیار مهم است. “به یاد داشته باشید، رانندگان معمولا وسیله نقلیه را نمی ،ند، آنها فقط برای یک شغل رانندگی می کنند. من می خواهم مطمئن شوم که آنها راحت هستند.

این شرکت همچنین کدهای اسکن را برای ارائه اطلاعات به رانندگان و تکنسین ها در صفحه نمایش تعبیه کرده است. تخلیه تجمعی، ولتاژ باتری، وضعیت موتور، سرعت جریان و موارد دیگر در دسترس هستند.

“هر گونه عیب یابی که نیاز دارید وجود دارد. سیستم تله‌ماتیک را می‌توان از پنل موجود در کابین در سمت سرنشین دسترسی داشت. این سیستم به فضای ابری متصل است و با یک برنامه کاربردی مبتنی بر وب قابل دسترسی است و موقعیت و وضعیت خودرو را ارائه می دهد.

«این در مورد جابجایی در فناوری قدیمی قدیمی به برق‌رس، نیست. این فضای کامیون غیر، و کاملا حرفه ای است.»

بولینگر موتورز

بولینگر B4 رانندگی لذت بخش بود. اگر نه برای نشستن در بالای کابین و جعبه پشت، تقریباً شبیه یک ماشین بزرگ بود. پیچ های تنگ شهری مشکلی نبود و شتاب آنی باید از آه های خاموش رانندگان چهارچرخ در پشت سر جلوگیری می کرد.

دو بسته باتری 158 کیلووات ساعت، برد 185 مایل (296 کیلومتر) را ارائه می دهند و می توانند با برق AC و DC شارژ شوند. این خودروی دیفرانسیل عقب دارای محموله 7325 پوندی است.

تصویر کامیون بولینگر موتورز
Bollinger Motor’s B4 (ع،: Leo Barros)

جیم کانلی، مدیر ارشد درآمد بولینگر موتورز، گفت که بزرگترین نقطه درد ناوگان این است که از دیدگاه زیرساختی به کجا بروند. “این نقطه درد باعث می شود که بسیاری از آنها در تصمیمات ،ید خود کمی فلج شوند.”

او گفت که پروژه پایداری گاهی اوقات به یک مدیر ناوگان فشار می آورد که کاملاً نمی داند با آن چه کند. کانلی گفت: “بولینگر می تواند در آن مکالمه کمک کند و فرد را راهنمایی کند.”

وی افزود که چند سالی طول می کشد تا مدیران ناوگان سوار شوند. زمان ارائه خدمات شهری و زم، که زیرساخت ها در محل هستند، عامل دیگری است. و شرکت های حمل و نقل باید در مورد کمک های مالی و مشوق های مورد استفاده برای یارانه ،ید آگاه باشند.

اگرچه او بر عرضه ک، 5 B5 در ایالات متحده در سال آینده تمرکز کرده است، کانلی گفت که این شرکت در حال سرمایه گذاری است و قصد دارد به سمت شمال به سمت کانادا حرکت کند.

REE Automotive

و سپس کابین شاسی الکتریکی ک، 4 P7-C وجود دارد که حول چهار ماژول REEcorner طراحی شده است و ترمزهای تمام چرخ محرک و احیاکننده را از هر چهار گوشه ارائه می دهد. کنترل X-by-wire تضمین می کند که هر گوشه مستقل با افزونگی برای طراحی بهبود عملکرد ،ابی است.

د،ل بارل، مدیر عامل REE Automotive گفت: “این یک 4×4 واقعی است!”

P7-C شبیه یک موتور لو، با مشخصات کم و شیشه فراوان در کابین به نظر می رسد. انرژی آن توسط یک سیستم باتری 400 ولتی با برد 150 مایل (240 کیلومتر)، 6000 پوند بار محموله و حدا،ر سرعت 75 مایل در ساعت (120 کیلومتر در ساعت) تامین می شود.

تصویر کامیون REE Automotive
REE Automotive’s P7-C (ع،: Leo Barros)

بارل از فلسفه کامل عدم رقابت پیروی می کند. ما اینجا نیستیم تا رقابت کنیم، اما به دیگران اجازه می‌دهیم از فناوری ما استفاده کنند تا آنها را سریع‌تر برق‌دار کنیم.»

و این وسیله نقلیه به تازگی دومین آزمایش زمست، خود را در شمال سوئد به پایان رسانده است. بارل گفت: «ما آن را در دمای -35 درجه سانتیگراد اجرا کردیم. ما آن را روی یک دریاچه یخ زده راندیم و به دلیل سیستم x-by-wire، شما به سادگی نمی تو،د آن را در حالی که کاملاً بارگیری شده بود، هدایت کنید. این برای ایمنی بسیار مهم است، به خصوص در کانادا.

او گفت که تقاضای زیادی از سوی کانادا دیده است و فروشندگان به زودی وسایل نقلیه را به مشتریان کانادایی تحویل خواهند داد.

بارل گفت که کارایی با استفاده از هر ذره انرژی در P7-C بهبود می یابد. از آنجایی که ما چهار موتور داریم، چهار برابر به ما بازسازی می‌کند.»

Barel بر روی بخش های ک، 3 تا 5 متمرکز شده است و مشتاق است که به درستی افزایش یابد. و او برای بهبود محصول خود به بازخورد مشتریان گوش می دهد.



منبع: https://www.trucknews.com/equipment/electric-work-truck-makers-woo-customers-at-work-truck-s،w/1003182930/