Mack Trucks با ارائه یک سیستم شارژ سیار خارج از شبکه برای مشتری، که کامیون MD Electric خود را اداره می کنند، به دنبال رفع مانعی برای پذیرش استقرار کامیون های الکتریکی است.

این به ناوگان اجازه می دهد تا به سرعت کامیون را حتی قبل از نصب شارژر در ترمینال خود مستقر کنند. واحد شارژ می تواند برای مدت محدودی توسط مشتری، که به دنبال آزمایش سیستم هستند مورد استفاده قرار گیرد یا می توان آن را به صورت نصب شده بر روی یک شاسی جدید MD Electric ارائه داد.

شارژر EV موبایل مک
(ع،: Mack Trucks)

رایان صبا، راهکارهای انرژی گفت: «این سیستم به مشتری یا فروشنده اجازه می‌دهد تا کامیون‌ها را شارژ کند – چه یک واحد آزمایشی باشد یا یک رویداد سواری و رانندگی چند واحدی در فروشنده – بدون اینکه زیرساخت شارژ به راحتی در سایت خود در دسترس باشد.» مدیر Mack Trucks. “مک امیدوار است که این گزینه به مشتریان کمک کند تا به راحتی مزایای حمل و نقل الکترونیکی و یک گزینه حمل و نقل پایدارتر را تجربه کنند.”

این سیستم شامل یک ژنراتور با پروپان تجدیدپذیر و یک شارژر 120 کیلوواتی است که در پشت کامیون MD Electric که آن را حمل می کند، نصب شده است. در حالی که Mack پیکربندی کامیون-شارژر را نمی فروشد، از مشتری، که به دنبال ساخت یک شارژر از طریق روابط با تامین کنندگان خود هستند، پشتیب، می کند.

مک همچنین یک پورتال جدید مدیریت ناوگان Mack Connect راه اندازی کرده است.

پاتریک براون، مدیر ارشد استراتژی و پایداری Mack Trucks گفت: “Mack Connect دید مشتری را نسبت به سلامت و عملکرد وسایل نقلیه آنها بهبود می بخشد و در عین حال فرآیند دسترسی به داده ها را بسیار ساده می کند.” “پاسخ مشتری بسیار مثبت بوده است و مک همچنان متعهد به ساده سازی داده ها است تا مشتریان بتوانند به راحتی از آن برای تصمیم گیری برای افزایش ROI خود و مدیریت بهتر ناوگان خود استفاده کنند.”

پلت فرم به روز شده داده های مربوط به راندمان سوخت، ایمنی و بهره وری را ارائه می دهد. مکان دارایی، زمان بیکاری، اطلاعات ترافیک، سرعت خودرو و عملکرد ایمنی را گزارش می کند. همچنین قابلیت دید Mack GuardDog Connect را ارائه می دهد و دسترسی به به روز رس، های هوایی را فراهم می کند. این سیستم اطلاعات ایمنی مانند زم، که راننده کمربند ایمنی خود را نبسته است و برای مدت زمان ارائه می دهد.



منبع: https://www.trucknews.com/sustainability/no-charger-no-problem-mack-says-with-mobile-off-grid-charging-system/1003182984/