مشخصات و قیمت ایران خودرو سمند ال ایکس زومیت

اگر شما هم جز کسانی هستید که قصد دارید این خودروی باکیفیت را برای خانواده خود تهیه کنید و به میزان کافی برای خرید نقدی آن سرمایه ندارید به کمک شرایط ویژه‌ای که برای شما در نظر گرفته‌ایم می‌توانید به صورت فوری، سمند ال ایکس EF7 را خریداری کنید. قیمت مناسب در کنار امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی که ین خودرو دارد باعث شده که کمپانی‌های بزرگی برای فروش اقساطی سمند ال ایکس EF7 تسهیلات و شرایط ویژه‌ای را در نظر بگیرند. اگر شما هم جز طرفداران سمند، ایمن‌ترین خودروی ایرانی هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید تا تا با شرایط فروش اقساطی سمند ال ایکس آشنا شوید.

  • قیمت سمند lx در تهران و دیگر شهرستان ها با توجه کیفیت و تقاضای بالای مشتریان بسیار مقرون به صرفه بوده و به راحتی قابل کرایه می باشد.
  • وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است.
  • اگر هنوز ازدواج نکردی و عشق کورس گذاشتن هستی 206 بخر ولی اگر تشکیل خانواده دادی و اهل سفر هستی سمند بخر چون سمند ماشین جادار و با ثباتی هست ولی 206 ماشین کوچک و تیزگازی.
  • البته به مرور زمان، تغییرات کوچکی در تجهیزات و امکانات سمند LX-EF7 رخ داده که نسخه تولیدی این روزها را با اولین نسخه موجود در بازار، تا حدی متفاوت ساخته؛ همچنین آخرین به‌روز رسانی روی این خودرو در تاریخ ۰۷/۰۳/ ۱۳۹۸ انجام شده است.
  • می خواستم بدونم برای سفت شدن فرمان سمند باید چه کنم که به حالت قبل برگردد؟سمند من سال۸۶ lx.۲۲۰۰۰۰هزار کارکرد.

سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. مشخصات فنی پژو پارس اتوماتیک نام خودرو پژو پارس اتوماتیک کشور سازنده ایران سال (طراحی)… همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

قیمت سمند

این نسخه از سمند تنها با موتور XU7 عرضه‌شد و برخلاف سمند LX نسخهٔ موتور ملی آن تولید نشد. از لحاظ طراحی نمای داخلی خودرو این مدل تفاوت چندانی با دیگر مدل‌ها ندارد. بهترین شرایط فروش خودرودر مبین خودرو که قدیمی‌ترین مجموعه‌های لیزینگ خودرو در تهران است که سال‌هاست انواع خودروهای خارجی و داخلی را در برندها و مدل‌های مختلف با بهترین تسهیلات به دست متقاضیان می‌رساند.

قیمت سمند خودرو صفر وکارکرده

البته اگر اهل شتاب هستی میتونی سمند ef7 بخری ولی لوازمش کمی گرون تره که بازم بهت سمند lx پیشنهاد میکنم. طراحی ظاهری EF7 در مقایسه با خودروهای خارجی نمره خوبی نمی‌گیرد؛ اما در برابر انواع وسایل نقلیه داخلی، این سدان خانوادگی امتیاز به نسبت بالایی دارد. پژو 206 مسیر پخش نیرو را از ستون‌ها عبور می‌دهد , به همین علت آسیب‌پذیرتر است . حال آنکه خودروی سمند مسیر پخش نیرو را از جلوی خودرو به صورت صلیبی پخش می‌کند و اندکی از نیرو را به ستون‌های خودرو منتقل می‌کند که می‌توان گفت بهتر از خودروی 206 است ولی پایین‌تر از سطح استانداردهای تولید خودرو است . خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم.

ایران خودرو سمند ال ایکس

یكی از بزرگ ترین مزایای سمند، برخورداری از كارت طلایی خدمات پس از فروش است كه تمامی خدمات را در سراسر كشور به صورت رایگان و سریع در دسترس دارنده خود قرار می دهد. © تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مبین خودرو ماندگار می باشد. برای مشاهده تمام مدارک و شرایط اجاره روزانه سمند به روی لینک زیر کلیک کنید. گواهی معتبر اشتغال به کاربرای احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو . مدارک لازم برای اجاره ماشین سمند شامل کارت شناسایی، مدرکی برای ضمانت و .. در اتوبان راحت بدون فشار به موتور تا ۱۷۰ کیلومتر میتوان رانندگی راحتی داشت.البته در صورت داشتن تجربه رانندگی.

وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.