خرید و فروش و قیمت خودرو پژو در تهران دیوار

قیمت پژو برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است. قیمت محصولات پژو موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است. در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای پژو را دارند، باید در لحظه از قیمت پژو باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند. درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های پژو را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است. همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند.

  • ایکاپ، برای عرضه مدل های بروزتر این شرکت در ایران به صورت وارداتی و مونتاژی به توافق رسیدند.
  • روی هم رفته پژو 405 به دلیل مزایایی همچون هزینه پایین تعمیر و نگهداری و در دسترس بودن قطعات و خدمات پس از فروش خوب همواره مورد توجه مشتریان بوده است.
  • در ۱۹۵۸ فروش محصولات شرکت در ایتالیا آغاز شد و همکاری با شرکت‌های دیگر مانند رنو و ولوو افزایش یافت.
  • پژو ۴۰۵ برای اولین بار در سال ۱۹۸۷ میلادی توسط کمپانی پژو در فرانسه تولید شد و ۱ سال بعد، در سال ۱۹۸۸ میلادی، عنوان بهترین خودروی سال اروپا را به خود اختصاص داد.

در این زمان بسیاری از طرفداران سیتروئن اعتراض کردند، که با این کار ابداعات و پیشرفت‌های افسانه‌ای شرکت سیتروئن افول می‌کند. در نتیجه دو شرکت با یکدیگر ادغام شدند و شرکت جدید نیز پژو سیتروئن نام‌گذاری شد، که برندهای هر شرکت حفظ شود؛ اما از لحاظ منابع فنی و فناوری از تحقیقات یکدیگر بهره‌مند شوند. در آن زمان سیتروئن دچار مشکلات مالی بسیاری بود، اما در عین حال، مدل‌های بسیاری از خودرو را برای تولید نهایی طراحی نموده بود. پس از آن جنگ جهانی دوم آغاز گردید و پژو مجبور شد کامیون و ون برای جنگ تولید کند؛ اما در سال ۱۹۴۸ دوباره کار خود را با تولید پژو ۲۰۳ آغاز کرد. پس از آن مدل‌های بسیاری با همکاری شرکت طراحی ایتالیایی پنین فارینا مانند پژو ۵۰۴ عرضه کرد.

پژو ۴۰۵ GLX با موتور ۱٫۸ لیتری ۸ سوپاپ انژکتوری که از سال ۸۲ تا سال ۹۹ تولید می‌شد. موتور ۱٫۶ لیتری (۱٬۵۸۰ سی‌سی) با یک جعبه‌دنده دستی پنج سرعته و ۹۲ اسب‌بخار (۶۹ کیلووات) و ۶۰۰۰ نیوتن متر گشتاور دور در دقیقه. در سال ۱۸۹۸ آرمان پژو تصمیم گرفت، برای تشکیل شرکت خود، از پژو جدا شود، تا تمرکز بیشتری روی خودرو داشته باشد. در سال ۱۹۰۱ توانست با تولید موتوری با حجم ۶۵۲ سی‌سی، قدرت ۵ اسب بخار، یک سیلندر و ظاهر سنتی، برنده مسابقات بهترین مدل آن سال شود.

سمند LX

موتور ۱.۶ لیتری THP این خودرو هم از پژو RCZ R قرض گرفته شده است. این موتور در دور ۶ هزار، ۲۷۰ اسب بخار قدرت و در دور موتور ۱۹۰۰ حدود ۳۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. باتری‌ پژو ۴۰۵ در تمام مدلهای پژو 405 (GLX-GLI-SLX) در حالت فابریک 12 ولت و دارای جریان 66 آمپر-ساعت است. بیش از دو دهه از ورود پژو پارس به بازار ایران می‌گذرد و همچنان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید خودرو برای مشتریانی است که بودجه‌های خیلی بالایی ندارند و به دنبال یک سدان جادار می‌گردند. به همین دلیل است که بازار دست دوم پارس پررونق است و اگر قصد فروش خودرو را داشته باشید، سریع مشتری پیدا می‌کنید. سمند LX، سورن ELX، دنا و برلیانس H330 رقیبان پژو پارس در بازار ایران به شمار می‌آیند.

پژو 206 تیپ 2

شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. انتظار اینکه بعد از گذشت حدود 30 سال از ورود پژو 405 به ایران، کارخانه ایران خودرو کمی تغییرات جزئی برای نمای بیرونی این ماشین درنظر می‌گرفت، نابه‌جا نیست. با توجه به کیفیت و مقاومت خوب این خودرو در تصادفات، اندکی زیباسازی ظاهری کمک خوبی به فروش بیشتر پژو 405 می‌کرد تا قشر جوان نیز به این اتومبیل روی خوش نشان دهند.

پژو 405، یکی دیگر از محصولات فرانسوی و با سابقه بازار خودرو ایران است. اولین بار در سال 1987 کمپانی فرانسوی پژو از خودرو مدل 405 رونمایی کرد که این خودرو در سال بعد از عرضه، لقب بهترین خودرو سال اروپا را بدست آورد. از ورود پژو 405 به ایران تا کنون نزدیک به 30 سال می‌گذرد، که این خودرو همچنان به حیات خود در بازار خودرو ایران ادامه داده است. خوشنامی شرکت پژو در کنار بازار لوازم یدکی خوب، از دلایل فروش پژو 405 بعد از گذشت سه دهه است.

+ ایرادات ظاهری پژو 405 چیست؟ زشت بودن جلو پنجره و نداشتن تناسب رنگ با بدنه، وجود ضعف در طراحی چراغ‌ها، تعویض داشبورد معمولی با سوناتایی از جمله مشکلات ظاهری این ماشین است. با توجه به قیمت پایین Peugeot 405 نمی‌توان انتظار آپشن‌های خیلی زیادی را از این خودرو داشت. پژو 405 جی ال ایکس و اس ال ایکس هر دو دارای ترمز ضد قفل ABS و EBD، ترمز جلو دیسکی خنک شونده و ترمز عقب کاسه‌ای هستند. این ماشین دارای دو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو است و فرمان هیدرولیک دارد. موتور ۱٫۴ لیتری با ۷۰ اسب‌بخار (۵۲ کیلووات) و ۵٬۶۰۰ نیوتن متر گشتاور. در سال ۱۹۷۸ شرکت پژو سیتروئن واحد اروپایی کرایسلر را به دلیل بحران‌های ایجادشده در این شرکت، از آن خود کرد.