پژو ؛ لیست انواع ماشین پژو با عکس فیلم و قیمت خودرو

این خودروی آفرودی الکتریکی ساخته شد و به همین دلیل هیچ ارتباطی با موتورهای دیزلی فولکس‌واگن در آن زمان نداشت. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. فروشگاه اینترنتی ایران باتری ارائه دهنده خدمات اینترنتی فروش باتری ماشین با ارسال و تعویض رایگان در تهران می‌باشد. مشخصات فنی چری تیپ 2 بنزینی Viana نام خودرو چری تیپ 2 بنزینی Viana کشور…

  • در این زمان بسیاری از طرفداران سیتروئن اعتراض کردند، که با این کار ابداعات و پیشرفت‌های افسانه‌ای شرکت سیتروئن افول می‌کند.
  • از سال ۱۳۷۳ شرکت ساپکو، ساخت داخلی قطعات ۴۰۵ را شروع کرد و موفق شد تا سال ۱۳۷۷ بیش از ۷۰ درصد از قطعات این خودرو را تولید کند و به این ترتیب، نیاز به واردات این قطعات با قیمت بیشتر از کشور فرانسه را کاهش دهد.
  • نیروی تولید شده خودرو توسط یک گیربکس 5 سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.
  • با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید.
  • برای ۴۰۵ رالی پژو ۴۰۵ توربو ۱۶ پژو ۴۰۵ (ابهام‌زدایی) را ببینید.

پژو پارس یا پژو پرشیا که در زمان عرضه یک خودروی بسیار لوکس قلمداد می‌شد، فیس لیفتی از پژو ۴۰۵ بود که در آن در بخش‌های سپر جلو و عقب، جلوپنجره، در کاپوت، چراغ‌های جلو و عقب و در صندوق عقب نسبت به ۴۰۵ تغییر بافته‌است. پژو آردی هم خودرویی شبیه به مدل‌های قبل از فیس لیفت ۴۰۵ بود که با موتور پیکان و محور محرک عقب عرضه می‌شد. مدل ارتقا یافته آن نیز پژو روآ نام دارد که در سال ۸۵ و در ابتدا با نام آردی‌ایکس عرضه می‌شد. پژو پارس یا پژو پرشیا فیس لیفتی از پژو ۴۰۵ است که در آن در بخش‌های سپر جلو و عقب، جلوپنجره، در کاپوت، چراغ‌های جلو و عقب و در صندوق عقب نسبت به ۴۰۵ تغییر بافته‌است. پژو آردی هم خودرویی شبیه به مدل‌های پیش از فیس لیفت ۴۰۵ بود که با موتور پیکان و محور محرک عقب عرضه می‌شد. اما پژو 405 که در حال حاضر تحت عنوان GLX به فروش می‌رسد، یک پیشرانه 4 سیلندر 1761 سی سی دارد که قادر است 100 اسب بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 153 نیوتن متر در 3000 دور دقیقه تولید نماید.

طراحی پژو 405

برای نمونه در مدل ۲۰۶،عدد 6 نسل خودرو و عدد ۲ اندازهٔ خودرو را نشان می‌دهد. یعنی به جای خطوط تیز و شکسته از لبه های منحنی و نرم در بدنه ۲ رنگ خودروها استفاده می شود که قبلا آنرا به وضوح در مفهومی Onyx که سال ۲۰۱۲ رونمایی شد، دیده بودیم. سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت. سلام دوست عزیز، یعنی هر صد کیلومتری، 11 لیتر مصرف بنزین دارد.

در سال ۱۹۰۳ پژو اقدام به تولید موتورسیکلت نمود و از آن پس، موتورسیکلت‌های پژو، به‌سرعت جای خود را در بازار باز کردند. در سال ۱۹۰۳ پژو حدود نیمی از خودروهای بازار فرانسه را تولید می‌کرد. پژو پارس، فیس‌لیفت 405 ساخت ایران خودرو با قطعات مشابه و تفاوت‌های جزئی در قوای محرکه است.

پژو،405،SLX مدل 93

در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی. خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست.

پژو 405

هر چند این مدل ترمزها برای یک خودرو با ساختار و طراحی قدیمی تقریبا مناسب خواهند بود. پژو 405 مجهز به سیستم ضد سرقت ایموبلایزر بوده و قفل مرکزی آن با ریموت رادیویی طراحی شده است. ایران خودرو برخلاف طراحی داخلی، چندین بار تلاش کرده تا کابین پژو 405 را به روز کند، تا طراحی دلپسندتری داشته باشد. متاسفانه با همه تلاش‌های این کارخانه، پژو 405 در نمای داخلی نیز خودرویی زمخت است که متهم به قدیمی بودن خواهد شد.