کاری کنید که داده های ELD برای شما کار کند


فرمان ELD سال ها پیش آغاز شد. بسیاری از شکایات در طول زمان حل شد. کامیون داران اکنون به آنها عادت کرده اند. هدف ELD کاهش تعداد تصادفات بود. اما سودمندی داده های ELD فقط مربوط به ساعت ها سرویس نیست. اطلاعات ارزشمند دیگری برای کامیون داران دارد. از همین رو TruckingOffice PRO نرم افزار حمل و نقل دارای گزینه ای برای ELD یکپارچه با نرم افزار حمل و نقل است.

داده های ELD دقیق برای IFTA و IRP

مالیات های IFTA و IRP بر اساس مایل های طی شده در هر ایالت یا حوزه قضایی است. مهم است که آنها را به درستی بایگ، کنید. عدم ارائه دقیق پرونده منجر به جریمه و مجازات می شود. اما به همان اندازه که پرداخت کمتر از این مالیات بد است، پرداخت بیش از حد بدتر است. ما باید این را به خاطر داشته باشیم که وقتی اضافه پرداخت می کنیم

  • آنها لیاقت آن پول را ندارند.
  • سودی به آن نمی دهند.
  • ما پول تو جیب نداریم

پرداخت مبلغ دقیق هوشمندانه ترین کاری است که می تو،م انجام دهیم.

پس چگونه مطمئن شویم؟

از داده های ELD خود استفاده کنید. ELD TruckingOffice هر 15 دقیقه مکان خود را گزارش می کند. به این ترتیب می د،د دکل شما کی و کجاست. با این اطلاعات که از ELD در نرم افزار حمل و نقل TruckingOffice PRO بارگذاری می شود، گزارش های IFTA و IRP شما تا یک پنی دقیق خواهند بود.

داده های ELD برای شواهد بازداشت

قبل از دستور ELD، یک فرستنده این انتخاب را داشت که در هنگام درخواست پرداخت حق بازداشت، به خدمه کشتیر، خود اعتماد کند یا راننده را باور کند. یک راننده کامیون چه مدرکی از مدت زمان انتظار بار برای تحویل داشت؟ با داده‌های ELD مکان و زمان، شواهدی دارید که کامیون شما کجا بوده و چه مدت آنجا بوده است. در یک اختلاف بر سر هزینه های بازداشت، داده های ELD می تواند ادعای کامیون داران را پشتیب، کند و شانس آنها را برای پرداخت هزینه های بازداشت افزایش دهد.

ما هزینه های بازداشت را در یک فاکتور صورتحساب می کنیم. داشتن داده های ELD که با برنامه نرم افزار حمل و نقل شما یکپارچه شده است، کار را آسان تر می کند. شما می‌د،د که داده‌ها کجا هستند و در صورت نیاز می‌تو،د آن‌ها را پیدا کنید. (و زم، که فاکتور پرداخت می شود متوجه خواهید شد!)

بارگیری ردیابی موقعیت مک، با استفاده از داده های ELD

ELD TruckingOffice بهترین گزینه های ارتباطی را در اختیار راننده کامیون و دفتر تجاری باربری قرار می دهد. به روز رس، ها و اصلاحات برای بار را می توان به ELD اضافه کرد. آدرس تحویل تغییر کرد؟ مشکلی با TruckingOffice ELD وجود ندارد. راننده نیازی نخواهد داشت که آن را در جایی یادداشت کند و ممکن است گم شود یا اشتباه بنویسد.

برای سازنده یا مدیر ناوگان، ELD و TruckingOffice PRO راه ایده آلی را برای یک توزیع کننده و یک راننده فراهم می کنند تا یکدیگر را در محل به روز نگه دارند. با پیوند ELD از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی، یک مدیر ناوگان می تواند اطلاعات به روز در مورد یک بار را به اشتراک بگذارد و جزئیات مهم مکان را از ELD دریافت کند. ارتباط با رانندگان و حمل‌کنندگان کلیدی است، به همین دلیل TruckingOffice PRO و TruckingOffice ELD با هم بهترین ،یب برای کامیون‌داران در جاده هستند.

نرم افزار حمل و نقل و ELD: مدیریت داده ها

آیا تا به حال سعی کرده اید ویدیویی را پیدا کنید که به یاد داشته باشید چند ماه پیش آن را تماشا کرده اید؟ وقتی دوباره به دنبال آن می‌گردید، به خصوص اگر در رایانه یا دستگاه دیگری هستید، بدتر از این است که به دنبال سوزن در انبار کاه بگردید.

نگه داشتن تمام داده های خود در یک پلت فرم منطقی است. به جای اینکه بفهمید کجا و چه زم، در جاده بوده‌اید و با چه باری، می‌تو،د از داده‌های ELD خود استفاده کنید تا به شما در یافتن سریع آن داده‌ها کمک کند.

مدیریت داده ها کلید موفقیت شما به ،وان مالک-اپراتور کامیون است. نگه داشتن آن در کنار هم و به راحتی جستجو، زندگی شما را بهتر و کمتر پیچیده می کند.

حمل و نقل با تمام قو،ن و محدودیت ها به اندازه کافی سخت است. با استفاده از نرم افزار حمل و نقل و ELD با هم کار را آسان کنید.

برای آن، به TruckingOffice PRO نیاز دارید.

تجارت باربری خود را با TruckingOffice PRO مدیریت کنید. با سیستمی که از ارسال و تحویل تا صدور صورتحساب شروع می شود، مدت زم، را که برای شما صرف می شود تا حد زیادی کاهش خواهید داد.

  • ارسال و مسیریابی ایجاد کنید
  • نظارت بر پرداخت های پرداخت نشده یا دیرکرد
  • بد،د که آیا به اندازه کافی برای یک بار پول در می آورید یا خیر
  • تعمیر و نگهداری تج،ات خود را پیگیری و کنترل کنید.

آزمایش رایگان TruckingOffice به شما زمان کافی می دهد برای کشف قدرت حق نرم افزار مدیریت حمل و نقل در حال حاضر، می تو،د برای یک دوره آزمایشی رایگان بدون کارت اعتباری یا کارت نقدی ثبت نام کنید. امروز TruckingOffice PRO را امتحان کنید.




منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/make-eld-data-work-for-you/