ناوگان ایالات متحده آرنولد ترانسپورتی گروه پراید که در سال 2022 ،یداری کرد، کارکنان خود را ا،اج کرد.

گزارش اخطار تنظیم و بازآموزی کارگران در 30 آوریل با کمیسیون نیروی کار تگزاس، نشان می دهد که 157 کارمند آسیب دیده وجود دارد. FMCSA گزارش می دهد که آرنولد 402 واحد نیرو و 341 درایور داشت.

کامیون حمل و نقل آرنولد
(ع،: حمل و نقل آرنولد)

پرونده های دادگاه نشان می دهد که گروه حمل و نقل آرنولد همچنان با شرکت مادر خود، گروه پراید، که در اوا، ماه مارس درخواست حمایت از ورش،تگی را ارائه کرد، در هم تنیده بود. آرنولد از یک ملک اجاره‌ای از یک شرکت پراید کار می‌کرد و اسناد نشان می‌دهد که آرنولد از زمان ،ید در سال ۲۰۲۲ سودآور نبوده است.

کامیون‌های آرنولد نیز از یکی از شرکت‌های گروه پراید اجاره شد و با وام‌های بین شرکتی و فاکتورینگ تامین مالی شد. هنگامی که توسط شرکت فاکتورینگ Triumph Factoring Services قطع شد، تنها منبع نقدینگی آن پیش پرداخت های بین شرکتی یا تامین مالی DIP (بدهکار در اختیار) بود. پراید در اوایل آوریل 30 میلیون دلار تسهیلات DIP را برای ادامه فعالیت خود تضمین کرد.

تامین مالی DIP در نظر گرفته شده است تا به یک تجارت در حمایت از طلبکار اجازه دهد تا به فعالیت خود ادامه دهد، در حالی که به وام دهنده نسبت به دارایی های بدهکار، در صورت توزیع و زم، که توزیع شود، اولویت می دهد. اسناد دادگاه نشان می دهد: «به منظور واجد شرایط ساختن آنها برای استقراض تحت برگه مدت DIP، وام دهندگان سندیکا باید اطلاعات «مشتری خود را بد،د» ارائه شود.

شرکت قادر به ارائه به موقع آن اطلاعات برای تضمین پیشرفت های تحت تسهیلات DIP مورد نیاز برای برآورده ، تعهدات مالی خود نبود. این شرکت وام های بین شرکتی را از فروش کامیون پراید به مبلغ 800,000 دلار آمریکا برای تامین هزینه های سوخت و دستمزد و مزایای کارکنان تامین کرد.

تلاش هایی برای فروش دارایی های گروه آرنولد انجام شد.

در گزارش ناظر ورش،تگی مورخ 24 آوریل آمده است: “در صورتی که فروش در کوتاه مدت انجام نشود، گروه آرنولد چاره ای جز توقف فعالیت و انحلال نخواهد داشت.” گروه آرنولد، اما اگر معامله فروش قابل مذاکره نباشد، چنین اقداماتی ممکن است در کوتاه مدت ضروری شود.

در همین حال، در انتاریو، تلاش‌های مداومی برای فروش املاک گروه پراید در جریان است، و همه املاک قرار است تا اول ماه مه فهرست شوند. معاملات برای املاک در Bolingbrook، Ill.، Chehalis، Wash.، و Cornwall، Ont.، انجام شده است. رسیده و انتظار می رود در این ماه بسته شود.



منبع: https://www.trucknews.com/business-management/pride-groups-u-s-fleet-arnold-transportation-ceases-operations/1003184965/