انواع محصولات چری در ایران تیگو و آریزو خودرو45

در این مطلب با شرح مشخصات خودروهای کمپانی چری همراه با عکس ماشین چری، محصولات این برند را مورد بررسی قرار می دهیم. نمایندگی مدیران خودرو محصولات مدیران خودرو MVM و چری CHERY را با شرایط فروش متفاوت و بهتری عرضه می‌نماید. مشتریان گرامی با مراجعه به نمایندگی های مدیران خودرو یا از طریق تماس در این وب سایت به خرید خودرو مورد نظر خود بپردازند. شرکت ام وی ام یا همان مدیران خودرو در سراسر ایران بیش از 140 نمایندگی دارد. امروزه حدود دویست هزار مصرف کننده در کشور از محصولات مدیران خودرو چری انتخاب کرده و از آن استفاده می­نمایند.

  • کوروس که خود نیز یک خودروساز چینی به حساب می‌آمد، تولید نمونه‌های سواری با کیفیت مناسب و با به‌کارگیری قطعات شرکت‌های خارجی را برعهده داشت.
  • با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.
  • همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادها و پیشنهادهای شما خواهیم بود تا بتوانیم خدماتی بهتر را ارائه دهیم.
  • این سدان چینی دارای موتور ۱.۵ لیتری بنزینی است، که ۱۱۴ اسب بخار قدرت و ۱۴۱ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

بله، باتری با ظرفیت بالاتر قدرت آمپردهی بیشتر و عمر طولانی تری دارد و در زمان استفاده از لوازم برقی، فشار کمتری به سیستم برق خودرو وارد میشود. بله، قیمت های محاسبه شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری فرسوده میباشد و قیمت داغی باتری از آن کسر گردیده است. در صورت نبود داغی باتری فرسوده بابت هر آمپر کسری، داغی مبلغی به قیمت باتری چری اضافه میگردد.

چری،ویانا مدل 90

پیشرانه توربوشارژ نصب شده بر روی چری آریزو ۵ توربو، توان تولید ۱۴۷ اسب بخار قدرت در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور در ۳۵۰۰ دور در دقیقه را دارد. آریزو ۵ TE به یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک CVT مجهز شده است که می‌تواند توان تولیدی پیشرانه این خودرو را به چرخ‌های جلو منتقل کند. این کمپانی در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۸ از خودرویی به نام آریزو GX رونمایی کرد که در ایران با نام آریزو ۶ شناخته می‌شود. این خودرو از نظر پیشرانه با Chery Tiggo 7 برابری می‌کند و ایده‌ای از کیا اپتیما است.

اریزو 5 توربو مدل 97، اتومات

این نخستین همکاری مشترک در تاریخچه شرکت چری به حساب می‌آمد که تاکنون نیز ادامه داشته‌است. ار محصولات چری در این سال‌های می‌توان به نمونه‌هایی مانند چری A15 (سدان شهری بر پایه نسل دوم فولکس‌واگن گلف) که با نام کووین نیز شناخته می‌شد، چری ایستر (Easter بر پایه شورولت اپیکا یا توسکا)، QQ6 و QQ اشاره کرد. یکی از محصولات مدیران خودرو یا چری، طراحی شده توسط مهندسان مطرح بین المللی ،خودرویی که رویا را به واقعیت پیونده خواهد زد . تیگو ۷ حاصل سالها تلاش و تجربه و دارای ۵ سال ضمانت ۱۵۰،۰۰۰ کیلومتر کارکرد است.

چری،تیگو 7،IE مدل 98

نمای عریض X شکل جلو، جلو پنجره مشبک، چراغهای عقب ماتریسی شکل، رینگ الماسی 17 اینچی، آینه بغل با زاویه دید بسیار گسترده و … از ویژگی­های طراحی خارجی آریزو 6 می­باشد. پوشش هیدرودینامیکی، طراحی مدرن، صفحه نمایشگر لمسی، گیربکس 7 سرعته CVT و موتور 5/1 لیتری مجهز به تکنولوژی DVVT از ویژگی­های کلی آریزو 5 می­باشد. و در نهایت خودروهای الکتریکی چری در مدلهای مختلف همچون چری eQ، چری eQ1، چری Arizzo 5e و چری Tiggo 3xe. طراحان آریزو ۵ سعی کرده‌اند تا با ایجاد برجستگی و فرورفتگی‌های مختلف بر روی سپر و درب صندوق عقب، ظاهری فریبا را در ذهن بیننده از نمای پشت‌های آریزو ۵ ایجاد نمایند و به نسبت هم موفق بوده‌اند.

©️ کپی رایت تمامی حقوق مادی و معنوی این سرویس متعلق به شرکت اروم کیان باتری توان می باشد. در کنار، آینه های تاشو برقی و چرخ های ۱۷ اینچی با سیستم تراش الماس وجود دارد. قسمت عقب با لامپ های LED ماتریکس زیبا و خط کرومی که عرض آن را افزایش می دهد، برجسته شده است. می­توان با آریزو 6 که دوربین 360 درجه، کیسه هوا، دستگاه تهویه و … دارد با خیالی راحت و آسوده و در شرایط مختلف رانندگی کرد. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت.