همانطور که در مورد روز ولنتاین اتفاق افتاد، زم، که کامیون‌ها از دو هفته قبل شروع به حرکت ،د، این هفته اوج هفته حمل و نقل گل قبل از روز مادر است. مرکز بیشتر فعالیت‌ها در میامی، فقط 3.5 ساعت پرواز از جایی که بیشتر گل‌های رز و میخک روز مادر رشد می‌کنند.

طبق آمار USDA، در سال 2023، 63 درصد از ساقه های گل رز و میخک از کلمبیا، 35 درصد از اکوادور و 1 درصد از گواتمالا وارد شده است. 88.8 درصد در فرودگاه بین المللی میامی (MIA) فرود آمدند قبل از اینکه در سراسر ایالات متحده و کانادا با کامیون حمل شوند. 7.7 درصد دیگر از طریق فرودگاه های ساحل غربی، از جمله لس آنجلس (5.9٪) و سن دیگو (1.8٪) حمل شد. حدود 20 درصد از حجم سالانه دو هفته قبل از روز ولنتاین و روز مادر می رسد.

پشت صحنه ده ها 747 هواپیمای باربری جمبو جت مملو از گل هایی هستند که روزانه از آمریکای ج،ی به MIA می رسند. زنجیره‌های عرضه گل جه، از یک الگوی ج،-شمال پیروی می‌کنند – گل‌های بریده تازه در اروپا از آمریکای ج،ی از کنیا (بزرگ‌ترین تولیدکننده گل رز در جهان) وارد می‌شوند. در آمریکای شمالی، گل ها بیشتر از آمریکای ج،ی می آیند. همه نزدیک به خط استوا هستند، جایی که پرورش دهندگان در تمام طول سال دارای نور طبیعی هستند و نیاز به نور مصنوعی را کاهش می دهد.

چرا میامی چه زم، می‌تو،د مستقیماً به ا،ر پایتخت‌های بزرگ پرواز کنید؟

میامی دارای یک زیرساخت بزرگ برای جابجایی مواد فاسدشدنی است و موقعیت ایده آلی برای رسیدگی به تدارکات داخلی هوا به کامیون و انتقال بین المللی هوا به هوا دارد. MIA همچنین دارای یک مرکز تجمیع کارآمد برای ترافیک ج، از همه نوع در ایالات متحده و اروپا / آسیا است.

به گفته جسی کوهن، کارشناس حمل و نقل هوایی بین‌المللی، «کشتی‌های باری که بالابرهای بزرگ را در بازار فراهم می‌کنند، برای سودآوری به حجم بالایی از ترافیک دو طرفه خوب نیاز دارند، بنابراین برنامه‌ریزی برنامه‌های MIA در مقایسه با سایر فرودگاه‌ها ایمن‌تر و کارآمدتر است. بسیاری از فرصت های ترافیکی دیگر در MIA برای ترافیک غیر گل (به/از آمریکای مرکزی و ج، عمیق) وجود دارد و بسیاری از کشتی های باری با برنامه های چند توقفه پرواز می کنند تا بار خود را در تمام فصول به حدا،ر برسانند. نکته اصلی صرفه جویی در مقیاس و کارایی کلی است.

هر چند این همه گل رز برای کامیون داران نیست

به گفته یکی از کامیون‌داران DAT که این هفته با او صحبت کرد، «بارهای گل همه تخلیه بار راننده هستند، زیرا برخی مکان‌ها حتی ،ه ندارند. آنها بارهای بسیار نامطلوب هستند زیرا همه آنها به زمان حساس هستند، بنابراین باید قنداق را حمل کنید زیرا تخلیه جعبه به جعبه بسیار طول می کشد. آ،ین بار من 2500 جعبه داشت که در چهار ایستگاه پخش شده بودند.

برای جبران، برخی از حامل های بزرگ گل معمولاً هزینه اضافی را اعمال می کنند که به تج،ات تغییر موقعیت داده شده اجازه می دهد تا برای رفع نیاز افزایش یافته به ظرفیت اضافی در طول این تعطیلات اوج، جابجا شوند. به گفته شرکت حمل بار شرکت پرایم“یک هزینه اضافه موقت 20٪ تعطیلات برای همه محصولات ارسال شده از کالیفرنیا از 25 آوریل 2024 تا 8 مه 2024 اعمال می شود. 10٪ هزینه اضافه تعطیلات موقت برای همه محصولات ارسال شده از فلوریدا به خارج از 25 آوریل 2024 اعمال می شود. تا 8 می 2024.”

ظرفیت بار کامیون در دو هفته آینده چگونه خواهد بود؟

در حالی که بیشتر حجم حمل و نقل گل به من،ت روز مادر دو هفته قبل از آن انجام می شود، ظرفیت داورهای ،وجی در میامی در آغاز آوریل هر سال، به ویژه در خطوط پرحجم، از جمله Maimi به آتلانتا، کاهش می یابد. در سال گذشته، نرخ حمل و نقل خطی با افزایش 40 درصدی حجم بارهای حمل شده در شش هفته منتهی به روز مادر، 66 درصد افزایش یافت. در سال 2022، روند مشابهی رخ داد، با افزایش نرخ حمل و نقل خطی با افزایش 54 درصدی حجم بار، 64 درصد.

در DATs Ratecast، انتظار می‌رود که نرخ حمل‌ونقل خطی ریفر ،وجی در خط منطقه‌ای از میامی به آتلانتا در اوایل این هفته افزایش یابد و به اوج خود در حدود 2.48 دلار در هر مایل برسد، تقریباً 0.03 دلار در مایل بیشتر از سال گذشته.

منبع: https://www.dat.com/blog/weekly-market-update-for-may-7th-2024-mothers-day-promises-to-be-another-record-breaker