آیا ELD خود را دوست دارید؟ یا ELD شما را دیوانه می کند؟ آیا زم، را صرف تلاش برای عملی ، آن می کنید؟ برای چیزی که به دست می آورید پول زیادی ،ج می کنید؟ هست TruckingOffice ELD آسان و مقرون به صرفه؟

حتما همینطوره! ما برای نصب و استفاده آسان TruckingOffice ELD و همچنین قیمت گذاری آن برای اپراتور مالک کار کرده ایم.

3 دلیل برای در نظر گرفتن TruckingOffice ELD

1. نصب آسان TruckingOffice ELD

TruckingOffice یک سیستم پلاگین و بازی است. شما VID را در ECM قرار می دهید. شما برنامه TruckingOffice ELD را دانلود می کنید. وارد سیستم شوید و آماده هستید. آیا TruckingOffice ELD آسان است؟ نمی توان آن را ش،ت داد.

با استفاده از دستگاه خود، در پول خود صرفه جویی می کنید و سرمایه گذاری خود را بهینه می کنید.

2. همه چیز از طریق برنامه کار می کند

برنامه TruckingOffice ELD به شما امکان دسترسی فوری به به روز رس، های مربوط به بارها را می دهد. اگر فرستنده با اطلاعات تحویل به روز تماس بگیرد، راننده آن را از طریق برنامه TruckingOffice ELD در تلفن خود دریافت می کند. برخی از ELD ها برای ارتباط دائمی با دفتر به سیم کارت خود نیاز دارند. TruckingOffice با تلفن هوشمند فعلی شما بدون بستن خط و تخلیه اطلاعات اضافی (و باتری شما) کار می کند. دفتر خانه به اطلاعات مهمی که ELD باید ردیابی کند دسترسی دارد. با این داده ها، TruckingOffice ELD همچنین می تواند آن داده ها را بگیرد و دقیق ترین گزارش IFTA را برای پرونده های مالیاتی سوخت سه ماهه ایجاد کند. دیگر نگران بیش از حد یا کمتر پرداختی مالیات نباشید! (و همچنین IRP! 👍🏽)

3. TruckingOffice ELD Easy on Pocket نیز

در سال 2016، ELD در بازار وجود داشت. آنها برای شرکت های حمل و نقل بزرگ با تعداد زیادی زنگ و سوت طراحی شده اند. و بر،ب های قیمت به همان اندازه بالا بود. تعداد زیادی از اپراتورهای مالک نمی توانند آن بسته ها را بپردازند.

TruckingOffice نیاز به یک ELD مقرون به صرفه را برای اپراتورهای مالک برای اجرای دستور ELD دید. سیستم ELD ما از سال 2017 توسط FMCSA تایید شده است. اما با ساده نگه داشتن آن، قیمت را پایین نگه داشته ایم.

TruckingOffice ELD از داده های شما محافظت می کند

TruckingOffice ELD و نرم افزار حمل بار با هم

برای اپراتورهای مالک، مدیریت ELD تنها بخشی از مدیریت یک تجارت حمل و نقل است. شما به برنامه ای نیاز دارید که ارسال ها، فاکتورها و تعمیر و نگهداری خودروی شما را ردیابی کند. آنها با هم اطمینان حاصل می کنند که شما مطابقت دارید و هزینه های IFTA و IRP را به موقع پرداخت می کنند.

TruckingOffice ELD و TMS با هم کار می کنند تا مدیریت شرکت حمل و نقل شما را ساده کنند. ما را بررسی کنید آزمایشی نرم افزار مدیریت حمل و نقل رایگان!



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/is-truckingoffice-eld-easy-and-affordable/