پیشنهادات ویژه سایبر دوشنبه | دفتر حمل و نقل


ردیاب داده کامیون رایگان TruckingOffice ELD با ،ید سالانه

هنگامی که برای کامیون خود به یک دستگاه ثبت الکترونیکی (ELD) نیاز دارید، گزینه های گران قیمت زیادی وجود دارد. بسیاری از زنگ‌ها و سوت‌ها که از شما می‌خواهند برای آن‌ها بپردازید، طبق دستور ELD ا،امی نیست.

زم، که تنها چیزی که نیاز دارید یک ELD اولیه برای انجام کار است

  • ساده برای استفاده
  • ذخیره سازی امن داده ها
  • بدون دستورالعمل های گیج کننده
  • «ویژگی‌هایی» که به آن‌ها نیاز ندارید بارگیری نشده است

سپس به TruckingOffice ELD در کابین خود نیاز دارید.

TruckingOffice ELD یک سیستم سازگار با FMSCA است که با گوشی هوشمند یا تبلت خود کار می کند، بنابراین نیازی به پرداخت هزینه برای تج،ات اضافی ندارید. قرارداد 1 ساله از داده‌های شما محافظت می‌کند، آن‌ها را در صورت درخواست در دسترس قرار می‌دهد، و در صورت انجام ممیزی یا متوقف شدن توسط یک افسر قانونی، شما را از نگر، آزاد می‌کند.

(و این عالی است که ثابت کنید چه مدت در ،ه بارگیری بوده اید، زم، که مستحق پرداخت حق بازداشت هستید!)

برای 1 سال TruckingOffice ELD ثبت نام کنید و دستگاه رابط وسیله نقلیه (VID) را به صورت رایگان دریافت کنید!

این ردیاب داده کامیون ELD مطابق با FMSCA معمولاً 125 دلار به فروش می رسد. هنگامی که برای قرارداد 1 ساله ثبت نام می کنید، TruckingOffice به شما یک ردیاب اطلاعات کامیون رایگان می دهد.

پیشنهاد ویژه Cyber ​​Monday 2

TruckingOffice PRO یک ماه رایگان

با ثبت نام امروز، یک ماه رایگان TruckingOffice PRO را دریافت کنید! بدون کارت اعتباری، بدون کارت نقدی، بدون شماره حساب جاری برای استفاده از TruckingOffice PRO برای مدیریت خود مورد نیاز نیست

TruckingOffice PRO گزارش هایی دارد که مشاغل حمل و نقل به آن نیاز دارند، مانند

شما آماده ایجاد یک تجارت باربری موفق هستید. از نرم افزار حمل و نقل TruckingOffice برای کمک به شما در رسیدن به آنجا استفاده کنید!

قدرت یکپارچه ELD و نرم افزار حمل و نقل به شما بهترین داده ها را می دهد تا به شما در ایجاد یک تجارت حمل و نقل کمک کند. همه چیزهایی که یک راننده کامیون نیاز دارد در خانه روی دسکتاپ یا در جاده در کابین گوشی هوشمند خود در دسترس است. اطلاعات آنها ایمن، در دسترس و آماده کار برای کامیون دار است.

شما می تو،د هر دو را دریافت کنید! پیشنهادات ویژه Cyber ​​Monday را می توان ،یب کرد! فرصت ایجاد یک تجارت حمل و نقل را از دست ندهید که حتی در مواقع دشوار نیز زنده بماند و پیشرفت کند.

منتظر دریافت ابزار مورد نیاز خود نباشید!




منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/cyber-monday-special-offers/