تناژ کامیون در ماه اکتبر کاهش قابل توجهی داشت


اخبار و خلاصه حمل و نقل برای دوشنبه، 28 نوامبر 2022:

ظرفیت کامیون بیشترین کاهش ماهانه از زمان شروع همه گیری را داشته است

شاخص تناژ کامیون ATA اکتبر 2022علیرغم کاهش شدید ماهانه، تناژ هنوز 2.8 درصد نسبت به اکتبر 2021 افزایش یافته است.شاخص تناژ کامیون برای اجاره (SA) تعدیل فصلی پیشرفته انجمن های حمل و نقل آمریکا پس از افزایش 0.8 درصدی در ماه سپتامبر، 2.3 درصد در اکتبر کاهش یافت. در ماه اکتبر، این شاخص برابر با 116.3 (100=2015) در مقابل 119.1 در ماه سپتامبر بود.

باب کاستلو، اقتصاددان ارشد ATA، گفت: «تناژ کامیون های اجاره ای بیشترین کاهش ماهانه را در ماه اکتبر از زمان شروع همه گیری مشاهده کرد. «این کاهش با گزارش‌های حکایتی مربوط به فصل خاموشی بار در پاییز مطابقت دارد. همچنین همزمان با کندی اقتصاد است. مسکن علاوه بر کاهش مصرف شخصی کالا، نقطه ضعفی در حمل و نقل است. در حالی که حمل و نقل مربوط به کارخانه بهتر از سایر مناطق است، سرعت آن نیز کاهش می یابد.

در مقایسه با اکتبر 2021، شاخص SA 2.8 درصد افزایش یافت که چهاردهمین افزایش متوالی سال به سال بود، اما کمترین افزایش از آوریل بود. در ماه سپتامبر، این شاخص نسبت به سال قبل 5.7 درصد افزایش داشت. از سال تا امروز تا اکتبر، در مقایسه با مدت مشابه در سال 2021، تناژ 3.9٪ افزایش یافته است.

شاخص تعدیل نشده فصلی، که نشان دهنده تغییر در تناژ حمل شده توسط ناوگان قبل از هر تعدیل فصلی است، در اکتبر برابر با 118.9 بود که 0.4 درصد کمتر از سطح سپتامبر (119.3) بود. شاخص تناژ کامیون برای اجاره ATA در مقایسه با حمل و نقل بار در بازار، تحت سلطه حمل و نقل قراردادی است.

سرکارگر HHG به دلیل نقش داشتن در توطئه سرقت مسلحانه محکوم شد

در 1 نوامبر، دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه ج،ی اوهایو، اخلالدین کالونوف را به دلیل نقشش در یک توطئه دزدی در ارتباط با یک شرکت جابجایی به چهار سال حبس تعلیقی و 100 دلار ارزیابی ویژه محکوم کرد.

به گفته اداره حمل و نقل بازرس کل، در ماه مه 2022، کالونوف در این پرونده به جرم خود اعتراف کرد.

تحقیقات نشان داد که حداقل از ژوئیه 2016 تا نوامبر 2017، کالونوف به همراه سایر اعضای شرکت، چندین شرکت جابجایی را کنترل می ،د که کالاهای خانگی مشتریان را کلاهبرداری، اخاذی و سرقت می ،د. پس از بارگیری کالاهای مشتریان در کامیون ها، شرکت جابجایی قیمت ها را افزایش داد و کالاها را گروگان نگه داشت تا اینکه مشتریان قیمت های متورم را پرداخت ،د.

این شرکت همچنین برای جابجایی فیلم‌های مکعبی کالاهای خانگی بیشتر از مقدار واقعی کالا از مشتریان هزینه دریافت می‌کرد و بار برخی از مشتریان اصلاً تحویل داده نمی‌شد.


منبع: https://www.ccjdi،al.com/economic-trends/article/15303556/truck-tonnage-saw-significant-drop-in-october