پژو ۲۰۶ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

پژو ۲۰۶های ایرانیزه از ECU ساخت شرکت ایرانی «کروز» بهره می برند. در حالی که این قطعه در مدل‌های فرانسوی از «بوش» آلمان تأمین می شد. پمپ هیدرولیک نیز در پژو ۲۰۶ ایرانیزه تعویض شده که فرمان پذیری این خودروی جمع و جور را نسبت به گذشته، نرم‌تر کرده است.

من پژو ۲۰۶ مدل ۹۸ دارم صفر خریدم ازشرکت ایران خودرو باتری که روش هست نشانگر یا چراغ سبز روش نداره. قیمت خودرو صفر همواره برای خریداران و فروشندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چه برای مشتریان خودروی صفر و چه برای خریداران و فروشندگان خودروی کارکرده. قیمت به روز خودرو می تواند در تعیین قیمت خرید و فروش بسیار مهم باشد. در واقع قیمت صفر خودرو در بازار نقش رهبری را بازی می کند و بر اساس آن ماشین های کارکرده تعیین قیمت می شوند. به خصوص در زمینه قیمت خودرو خارجی این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

  • وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است.
  • پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اقساطی پژو 206 با شماره های اعلام شده در سایت سپندخودرو تماس حاصل کنید.
  • «قطع همکاری پژو با ایران پس از اتحاد با جنرال موتورز».

بخصوص من از مدل ۸۴ که تمام قطعات موتوری و بدنه و حتی شیشه هاش فرانسویست. خواهشا بدون مطالعه واطلاع این شایعات رو منتشر نکنید. مدل تا ۹۱ خوبه، درسته برخی قطعات بدنه و موتور ایرانی شدن، اما اصل کار فرانسه هست، بلاخره مدل نود با مدل ۸۱ و ۸۲ قابل مقایسه نیست، اما کارکردشون هم قابل مقایسه نیست.س وار بشید یه دور بزنید اگه دیدید مشکل خاصی نداره و مکانیک تایید میکنه بخریدش. ۲۰۶ مدل پایین واقعا خریدش ریسکه، شما ۱۰ سال دسته خودت بوده، شرایطش فرق داره . با سلام.۲۰۶ مدل ۸۵ خانگی فنی درجه ۱ تسمه تایم و مصرفی هاش به موقع عوض شده ماشین بدون کوچیک ترین مشکلی.

جک S3 اتوماتیک

منم هم مدل ۸۴ چهارشودارم خیلی هم ازش راضیم .الان پنج ساله دارمش وهیچ خرجی هم نداشته. هم دینام و هم محفظه جانمایی خودروی شما ظرفیت استفاده از باتری های L3 را دارند. خیر، در صورت نیاز و استفاده از سیستم صوتی و نوری بر روی خودروی خود می توانید از بالا تر نیز استفاده کنید .با این شرط که بر روی خودروی شما جا شود.

تا سال ۱۳۹۰ پژو به صورت مستقیم با دریافت پول و ارسال قطعات منفصله به ایران،در روند تولید پژو ۲۰۶ مشارکت داشت از سال ۱۳۹۱ و با شدت گرفتن تحریم‌ها پژو از ایران رفت. در بحث فنی و پیشرانه tu3 به حجم ۱.۳۶ لیتر و توان ۷۵ اسب بخار عرضه می‌شود و جعبه دنده آن از نوع ۵ دنده دستی بوده است. اولین نسخه عرضه شده از پژو ۲۰۶ در ایران بود.این تیپ در ظاهر تفاوت خاصی با تیپ‌های بالاتر ندارد،اما تفاوت اصلی در کابین خودرو آشکار می شود.

سایپا سهند دنده ای 1401

در صورت دارا بودن درپوش اسیدی و آب خور محسوب میشود. از برندهای برنا و سپاهان انتخاب کنید، باتری های با میفیت بازار ایران میباشند. بله، باتری داغی خریداری میشود و از قیمت باتری کسر میگردد. قیمت های ارائه شده در وبسایت با احتساب دریافت باتری فرسوده محاسبه شده است. باتری پژو 206 پایه کوتاه میباشد و پایه بلند قابل نصب نمیباشد. بله، باتری 55 آمپر و 60 آمپر دارای سایز یکسان بوده و از نظر ظاهری هیچ تفاوتی ندارند.

مشخصات فنی و امکانات پژو 206 تیپ 5

خاستم ببینم بهترین روغن که میتونم توش بریزم چیه؟؟ این مدت دوسال اول چون قیمتا مناسب بود توتال اصل میریختم که ازنظر قدرت و سرعت عالی بود. از پارسال شروع کردم به ریختن ی روغن که خود تعویض روغنی بهم پیشنهاد داد و گفت تمام ماشینای خودش و فک و فامیلاش که چن تاشونم ۲۰۶ هست از همین میریزه. اسمش یادم نیست ولی فک کنم قوطی مستطیلی فلزی باشه که روشم درشت نوشته ۲۰۶ .