استراتژی های ماشین حساب مسافت پیموده شده IFTA | دفتر حمل و نقل


ماشین حساب مسافت پیموده شده IFTA خود را هر ماه و نه فقط در ماه های IFTA کار کنید. انجام این کار آسان است TruckingOffice PRO. مایل شما در هر ایالت و داده های ،ید سوخت را می توان در هر زمان برای مح،ه گزارش IFTA استفاده کرد. هر زمان که بخواهید می تو،د صورتحساب IFTA بعدی خود را پیش بینی کنید. اما چرا شما؟

IFTA در ماه 1

شما در این ماه IFTA پرداخت می کنید. اما شما آن را برای سه ماهه آ، پرداخت می کنید. ،یدهای این ماه تا ماه IFTA بعدی مح،ه نمی شود. پس چرا الان بهش نگاه کن؟

اگر راننده کامیون منطقه‌ای هستید، می‌د،د که بار را به چه کشورهایی می‌کشید، و می‌د،د که کجاها را نخواهید داشت. این احتمال وجود دارد که ایالت محل اقامت شما جایی باشد که می خواهید بیشترین سوخت را ،یداری کنید.

اما آیا این حالتی است که بیشتر در آن رانندگی خواهید کرد؟

شاید. به هر حال، شما به خانه می‌آیید و این مایل‌ها نیز حساب می‌شوند. اما اگر نگاهی به رانندگی در این ماه بیندازید، ممکن است الگویی را در رابطه با مایل ها در هر ایالت مشاهده کنید. این کلید است. ماشین‌حساب‌های مسافت پیموده شده IFTA، مایل‌های سرگردان را مستثنی نمی‌کنند. همه مایل ها حساب می شود. شاید بیشتر مایل های شما در ایالت شما باشد. اما شاید نه.

IFTA ماه 2

ماه دوم سه ماهه از نظر فنی پس از پرداخت ماه IFTA شروع می شود. بنابراین اگر ما از پرداخت IFTA ژانویه صحبت می کنیم که برای سه ماهه آ، سال گذشته پرداخت می شود، ماه دوم فوریه است.

(این تقریباً به اندازه خود IFTA پیچیده است.)

با ادامه بررسی روندها در رانندگی، مالک-اپراتور متوجه خواهد شد که معمولاً سوخت از کجا ،یداری می شود. حدس می زنیم که می د،د کجا دوست دارید سوخت ب،ید، و این در ایالت هایی است که کمترین مالیات بر سوخت را دارند. اگر در یک خط معمولی رانندگی می کنید، می خواهید بارها و بارها از یک مکان ،ید کنید زیرا … خوب، آشناست. و احتمالاً ارزان است.

اگر ماه 1 مربوط به جایی است که شما رانندگی می کنید، و ماه 2 مربوط به جایی است که شما ،ید می کنید، در ماه 3 چه کاری باید انجام دهید؟

ماه 3: استراتژی های ماشین حساب مسافت پیموده شده IFTA

همیشه بهترین کار این است که پول نقد خود را تا زم، که ممکن است در جیب خود نگه دارید. بنابراین ،ید سوخت با کمترین قیمت منطقی است. (Pun در نظر گرفته شده است.) اما در ماه 3، زمان آن است که استراتژیک باشید.

روشی که IFTA آن صورت حسابی را که شما بدهکار هستید مح،ه می کند، تنها بر اساس درصد مایل هایی که در یک حوزه قضایی خاص رانندگی می کنید نیست. این بر اساس مایل واقعی و میزان مالیات بر سوخت است که آنها فکر می کنند باید برای سوخت ،یداری شده در ایالت آنها برای رانندگی در جاده های آنها پرداخت می کردید. IFTA کل مسافت پیموده شده در سه ماهه و مصرف سوخت را برای ایجاد یک عدد مایل در هر گالن می گیرد. آنها از این عدد برای تعیین میزان بدهی شما به هر حوزه قضایی استفاده می کنند.

بنابراین اگر از اوهایو به ایلینوی رانندگی می کنید و هرگز در ایندیانا سوخت ن،ید، آنها مقداری پول از شما می خواهند. یا شاید، بر اساس مالیات بر سوخت در ایندیانا، شما هرگز در ایلینویز ،ید نکنید، زیرا نرخ مالیات بر سوخت تقریباً دو برابر در این سه ماهه است (ایندیانا 0.33 دلار است در حالی که ایلینوی 0.55 دلار است.)

اکنون، میزان مالیات بر سوختی که در اوهایو و ایندیانا پرداخت کرده‌اید ممکن است بیش از حد باشد و ممکن است بدهی شما به ایلینوی را پوشش دهد. یا شاید هم نه. شما قبلاً آن را در اوهایو پرداخت کرده اید. اینجاست که IFTA وارد می شود – تا همه چیز را یکنواخت کند.

چیزی که هر راننده کامیونی به آن نیاز دارد یک ماشین حساب مسافت پیموده شده IFTA است که میزان پولی را که ممکن است در پایان سه ماهه بدهکار باشند به آنها ارائه می دهد. به یاد داشته باشید، نرخ مالیات تغییر می کند. اگر یک برنامه آماده سازی IFTA نرخ های فعلی را نداشته باشد، ممکن است گزارش تا حدودی خاموش باشد.

(TruckingOffice به طور مرتب نرخ ها را به روز می کند، بنابراین می تو،د به شماره های ما اعتماد کنید. آن وب سایت های “آماده سازی رایگان IFTA”؟ آیا می د،د که آیا آنها کار را انجام می دهند؟)

در ماه سوم سه ماهه IFTA، ممکن است بتو،د با ،ید سوخت در آن ایالت های دیگر، قبض IFTA خود را کاهش دهید. آنهایی که از آن ها رانندگی می کنید اما هرگز متوقف نمی شوید.

اما من آن توقف ها را نمی دانم. اگر مجبور باشم در حالتی توقف کنم که نیازی به ،ید سوخت نداشته باشم، زمان بندی HOS من را به هم می زند.

این بخش برنامه ریزی استراتژیک IFTA است. با گذشت زمان، متوجه می‌شویم که کجا توقف کنیم، راحت‌ترین مکان‌ها برای ورود و ،وج سریع و چه ،ی بهترین قهوه را دارد. مح،ه‌گر مسافت پیموده شده IFTA داده‌هایی را که برای تصمیم‌گیری و انجام آن‌ها نیاز دارید به شما می‌دهد تا ماه 4 IFTA – ماهی که پرونده و پرداخت می‌کنید – دردسر کمتری داشته باشد.

آیا شما یک ماشین حساب مسافت پیموده شده IFTA قابل اعتماد دارید؟

اگر از TruckingOffice PRO استفاده می کنید، این کار را انجام می دهید.

ما نه تنها نرخ‌های مالیات را به موقع به‌روزرس، می‌کنیم، بلکه مایل‌های شما را از لحظه ورود به ارسال خود پیگیری می‌کنیم. مایل های هر بار به همراه آن مایل های مرده مح،ه می شود. با دانستن اینکه گزارش IFTA شما دقیق خواهد بود، می تو،د آرامش داشته باشید. و سریع است! بدون نیاز به وارد ، مجدد داده ها در نرم افزار آماده سازی IFTA، ساعت ها را صرف تکرار کار نخواهید کرد. TruckingOffice PRO این اعداد و هزینه های سوخت (و مالیات) شما را هنگامی که داده ها را برای فاکتورها وارد می کنید، دریافت می کند. این اعداد را مجدداً استفاده می کند، بنابراین نیازی به وارد ، مجدد هیچ داده ای ندارید.

به TruckingOffice PRO این فرصت را بدهید تا به شما نشان دهد چگونه با پرونده مالیاتی IFTA خود استراتژیک باشید. آزمایش رایگان ما ثابت خواهد کرد که در یک سه ماهه، به اندازه کافی برای هزینه یک سال بهترین نرم افزار حمل و نقل در بازار پس انداز خواهید کرد.

از TruckingOffice PRO برای اداره کل تجارت حمل و نقل خود استفاده کنید.

آزمایشی رایگان ما به شما زمان می‌دهد تا داده‌های سه‌ماهه گذشته را وارد کنید و یک گزارش دقیق IFTA را برای فایل دریافت کنید. بنابراین کل برنامه رایگان است. می‌تو،د هم‌اکنون ثبت‌نام کنید، به پرونده IFTA خود رسیدگی کنید و کشف کنید که یک برنامه نرم‌افزار مدیریت حمل و نقل کامل چه کاری می‌تواند برای شما انجام دهد. اکنون ما را امتحان کنید!




منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/ifta-mileage-calculator-strategies/