راننده کامیون ولوو VNL.

برنامه جدید Elite Fleets TCA برای تعیین برگزیدگان به رانندگان حرفه ای و تجربیات و نظرات آنها متکی است.

ع،: ولوو ترا، آمریکای شمالی


انجمن باربران کامیون (TCA) برنامه جدید جوایز رضایت راننده خود را اعلام کرد. این برنامه که جوایز انتخاب رانندگان TCA نامیده می شود – ناوگان نخبگان – بهترین مکان های کاری شرکت حمل و نقل در صنعت حمل و نقل آمریکای شمالی را جشن می گیرد و به رسمیت می شناسد. قضاوت بر اساس بازخورد و رضایت راننده حرفه ای خواهد بود.

TCA’s Highway Angels یکی از برجسته‌ترین برنامه‌های تشخیص راننده در حمل و نقل در آمریکای شمالی است.

برنامه جدید توسط TCA و با مشارکت موسسه حمل و نقل و زنجیره تامین دانشگاه دنور تولید خواهد شد.

این سازمان گفت که جوایز انتخاب رانندگان TCA آن دسته از اپراتورهایی را برجسته می کند که تجربیات استثنایی در محل کار را برای رانندگان شرکت و پیمانکاران مستقل ارائه می دهند.

ترویج فرهنگ تعالی

فقط اعضای حامل TCA می توانند در برنامه Elite Fleets شرکت کنند.

نامزدها اوا، امسال باز خواهند شد.

برترین های شرکت کننده در کنفرانس TCA در سال 2025 که از 15 تا 18 مارس در فینی،، آریزونا برگزار می شود، تجلیل خواهند شد.

پس از نامزد شدن، از شرکت های حمل و نقل و رانندگان آنها خواسته می شود تا نظرسنجی هایی را تکمیل کنند که توسط مؤسسه حمل و نقل و زنجیره تامین دانشگاه دنور مدیریت، نظارت و امتیازدهی می شود.

در آماده سازی برای این ابتکار و اعلامیه جدید، TCA اعضای خود را برای بازخورد آنها بررسی کرد و چهار گروه کاری تشکیل داد که به ارائه اطلاعات در مورد ساختار برنامه، ویژگی های مرتبط با رانندگان راضی و بسیاری از جنبه های دیگر برنامه کمک ،د.

TCA همچنین اعلام کرد که سه حامی ارائه دهنده برای این برنامه را تضمین کرده است که EpicVue، TruckRight و Samsara هستند.

جیم وارد، رئیس TCA می‌گوید: «شناخت و تجلیل از بهترین مکان‌های کاری حمل‌کننده در صنعت حمل‌ونقل آمریکای شمالی، نه تنها تلاش‌های این شرکت‌ها را تأیید می‌کند، بلکه فرهنگ تعالی و رضایت راننده را در این صنعت ترویج می‌کند. این برنامه با همکاری با موسسه معتبری مانند دانشگاه دنور، تضمین می‌کند که نظرسنجی‌ها و امتیازدهی‌ها بی‌طرفانه و با سطح بالایی از حرفه‌ای بودن انجام می‌شوند.

دیوید فیشر، مدیر اجرایی موسسه حمل و نقل و زنجیره تامین دانشگاه دنور، افزود: “موسسه حمل و نقل و زنجیره تامین از اینکه می تواند از این برنامه برای TCA و این صنعت حمایت کند، بسیار هیجان زده است.” «کامیون کشی سیستم گردش خون کشور است. هر کاری که موسسه می تواند برای حمایت از بهبود صنعت انجام دهد بخشی از منشور ما است. فرآیند ما اطلاعات آماری مهمی را نشان می‌دهد که به اعضای TCA کمک می‌کند تا از طریق سازمان‌های خود به برتری برسند. ما مفت،یم که به ،وان شریک این ابتکار مهم انتخاب شده ایم.»



منبع: https://www.truckinginfo.com/10221235/drivers-c،ice-for-the-new-tca-elite-fleet-awards