عکس این خودرو شگفت‌انگیز نسل جدید « پراید » است! خبرآنلاین

در نمای جانبی هم فقط چراغ راهنما بالای گلگیرها اضافه شده و همان شکل و شمایل اولیه پراید را حفظ کرده است. از دیگر به‌روزرسانی‌های پراید ۱۳۱ می‌توان به تغییر جزئی چراغ‌های عقب و اضافه شدن مه‌ شکن به آنها اشاره کرد. تمامی محصولاتی که عنوان پراید را یدک می‌کشند، روی پلتفرمی موسوم به X100 ساخته می‌شوند. محصولات ساخته شده روی این پلتفرم تنها در برخی جزئیات با یکدیگر تفاوت دارند، ولی ماهیت کلی آن‌ها یکسان است. در نمای جلو پراید 131 چراغ‌هایی کشیده را می‌بینیم که در مقایسه با پراید صبا، حالتی شبه کریستالی به خود گرفته‌اند. همچنین سپر جلو نیز تغییر کرده است و چراغ‌های راهنما از روی سپر به داخل چراغ‌های جلو منتقل شده‌اند.

  • پراید 131 خودرویی شناخته شده در کلاس سدان کوچک شهری است؛ که مدت هاست در خیابان‌ های کشور دیده می‌شود.
  • پراید-در سال 1986 به سفارش شرکت فورد توسط شرکت مزدا خودرویی ساخته شد که در ژاپن با نام مزدا 121 و در آمریکا با نام فورد فستیوا شناخته میشد.
  • کیلومتر شمار پراید ۱۳۱ از حالت کاملا آنالوگ در آمده و در مدل جدید علاوه بر صفحه‌های دایره‌ای شکل برای سرعت و دور موتور و صفحه دیجیتالی کوچکی هم برای نمایش کارکرد خودرو دارد.
  • فضای داخلی با توجه به‌اندازه کوچک کلی این خودرو چندان زیاد نیست اما به دلیل اندازه کوچک صندلی‌هایش، فضای نشستن سرنشینان را می‌توان کافی توصیف کرد.

پراید 131 -را میتوان نسخه فیس لیفت و جایگزین پراید صبا دانست. تغییرات پراید 131 نسبت به پراید صندوقدار در سپر جلو و تغییر مکان چراغ های راهنما بعلاوه اضافه شدن امکاناتی مانند ABS ، فرمان هیدرولیک و ایربگ اشاره کرد. این خودرو تا کنون در 6 تیپ EX– SX– SL – LE – TL و SE تولید شده است که تیپ SE کاملترین تیپ پراید 131 است ادامه مطلب…

چرا فروشگاه اینترنتی تاکید بر اصل بودن لوازم برقی دارد؟

در آمریکای شمالی توسط شرکت فورد با نام فورد فستیوا تولید شد و بـه فروش رفت. این مدل همچنین با نام پراید از ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ توسط کیا موتورز در کره جنوبی تولید شد ودر سال ۲۰۰۱ خط تولید آن بـه سایپای ایران فروخته شد. اما واقعیت این است که همین ارزان‌ترین خودروی ایرانی، یعنی قیمت پراید ۱۳۱ این روزها بالغ بر صد میلیون تومان است. آن هم در شرایط تورم بسیار شدیدی که بر بازار ما سایه افکنده و حقوق‌های اندکی که با افزایش ناچیزی مواجه شده‌اند. درحالی‌که ارزش پول هر روز دچار نوسان می‌شود و ممکن است با سرمایه فعلی نتوانید یک سال دیگر برای خرید اقساطی پراید ۱۳۱ اقدام کنید.

• استهلاک پایین

این محصول پراید همانند سایر مدل ها مورد استقبال ایرانیان واقع شده و مردم ادامه مطلب… در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی. خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود. برای مشاهده و خرید ایسیو پراید دوگانه M7.4.11NG از فروشگاه اینترنتی ایسیو بانک بر روی دکمه زیر کلیک کنید. Ssat در سال های ۹۵ به بعد بر روی بعضی از پراید ها نصب شده است که داری دو مدل سیستم ضد سرقت می باشند. سیم کشی های این سیستم ها کاملا مجزا و متفاوت می باشند و نمیشود به جای یکدیگر مورد استفاده قرار گیرند.

سال های ۸۹ و ۹۰ و۹۱ ۹۲ یکسری ایسیو بوش بر روی پراید نصب شد که برای پراید های تک سوز و دوگانه سوز مورد استفاده قرار می گرفت. بعد از ایسیو طرح قدیم کیا یا نیمه انژکتوری ها یکسری کامپیوتر ساژم بر روی پرایدها نصب شد که به آنها پرایدهای انژکتوری گفته شد و دیگر از اصطلاح پراید نیمه انژکتوری استفاده نشد. آلمان به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای اروپا و جهان شناخته می‌شود و همه ساله افراد زیادی برای کار، تحصیل یا تجارت عازم این کشور می‌شوند. ‏• جوایز روزانه ، تغییر رنگ ماشین ، پنوماتیک ، شخصی سازی و تغییر فرمون، قالپاق، پلاک و… تصاویر مدارک مورد نیاز مانند گواهینامه،کارت ماشین و بیمه‌نامه قبلی خود را بارگذاری کنید. تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.