اشنایدر نزدیک به 100 کامیون برقی را به ناوگان SoCal اضافه می کند


اخبار و خلاصه حمل و نقل برای جمعه، 9 دسامبر 2022:

اشنایدر نزدیک به 100 کامیون برقی را به ناوگان اضافه می کند

اشنایدر eCascadiaاشنایدر انتظار دارد که تمامی 92 فروند فریت لاینر eCascadia BEV در ناوگان خود تا پایان سال 2023 عملیاتی شوند.اشنایدر (CCJ Top 250, No.

اولین فریت لاینر eCascadia اشنایدر قرار است از خط مونتاژ در کارخانه پورتلند، اورگان، دایم، تراک آمریکای شمالی خارج شود.

اپراتور قبلاً سفارشات 62 eCascadia را گزارش کرده بود. اکنون این شرکت 30 BEV اضافی از DTNA را مستقر خواهد کرد. در نتیجه، اشنایدر یکی از بزرگترین ناوگان الکتریکی در آمریکای شمالی را خواهد داشت که گامی مهم در تلاش های این شرکت برای عملیاتی ، وسایل نقلیه بدون آلایندگی در ناوگان کامیون های خود است.

مارک رورک رئیس و مدیر عامل اشنایدر گفت: «ادغام نزدیک به 100 وسیله نقلیه بدون آلایندگی نقطه عطفی برای اشنایدر است، زیرا ما در حال حرکت از مرحله آزمایش کامیون برقی باتری به سمت اجرای عملیات در مقیاس هستیم. در ،یب با حرکت ریلی، ما می‌تو،م با استفاده از کامیون‌های درای BEV، ارزش کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای را به مشتریان خود ارائه دهیم.»

به گفته این شرکت، کامیون‌های برقی با باتری در تحقق اه، پایداری اشنایدر برای کاهش انتشار CO2 در هر مایل به میزان 7.5 درصد تا سال 2025 و 60 درصد تا سال 2035 بسیار مهم هستند. این کشور تاکنون به بیش از نیمی از هدف سال 2025 خود با کاهش 5 درصدی انتشار در هر مایل دست یافته است. کامیون های برقی باطری به تحقق بیشتر این اه، کمک خواهند کرد.

Quantix بسته بندی Mid-States را ،یداری می کند

کوانتی،، یک شرکت خدمات زنجیره تامین به صنایع شیمیایی و یک شرکت پرتفوی از شرکای Wind Point، از ،ید Mid-States Packaging، یک شرکت خدمات کامل حمل و نقل فله خشک، انبارداری و صادرات، با 11 مکان در تگزاس، خبر داد. شمال شرقی و اقیانوس اطلس میانه.

Mid-States حضور جغرافیایی کوانتی، را تقویت کرده و بر عملیات انبارداری و حمل و نقل باربری آن استوار خواهد شد.

کریس بال، رئیس و مدیر عامل کوانتی،، گفت: “ما از استقبال از تیم Mid-States در Quantix بسیار هیجان زده هستیم و به مالکان T، Harpin و Chack Giroux به خاطر ،ب و کار استثنایی که ایجاد کرده اند تبریک می گوییم.” خطوط خدمات، ردپای جغرافیایی و فرهنگ این شرکت به خوبی بر اساس رویکرد ما به سمت بازار استوار است، زیرا ما همچنان در حال گسترش هستیم.

تریسی هارپین، مدیرعامل Mid-States افزود: “این فصل بعدی برای Mid-States درخشان به نظر می رسد، و ما خوشحالیم که شرکتی را پیدا کرده ایم که به شدت با ماموریت و ارزش های ما هماهنگ است.” بخشی از رهبری مستمر کوانتی، در بازار فله خشک برای تیم ما بسیار ارزشمند خواهد بود.

Wind Point در سال 2019 با مشارکت رئیس هیئت مدیره، مارک هولدن، مدیر تدارکات کهنه کار که از سال 2012 تا زمان بازنشستگی برنامه ریزی شده خود در سال 2021 به ،وان مدیرعامل Quantix خدمت کرد، Quantix (که قبلاً به ،وان A&R Logistics شناخته می شد) ،یداری کرد. بال، یکی از اعضای رهبری Quantix. تیم از سال 2016 با بیش از 25 سال تجربه در زنجیره تامین و صنعت لجستیک، از رئیس جمهور به رئیس و مدیرعامل در سال 2021 ارتقا یافت.

Mid-States نشان دهنده نهمین ،ید Quantix تحت مالکیت Wind Point است. استراتژی ،ید کوانتی، بر ،ید شرکت‌هایی که خدمات حمل و نقل فله خشک و مایع، انبارداری، صادرات و خدمات لجستیکی را به تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان مواد شیمیایی در سراسر کشور ارائه می‌کنند، ادامه خواهد داد.

نرخ های افزایشی Forward Air برای سال 2023

Forward Air Corporation (CCJ تاپ 250، شماره 57) پنجشنبه 5.9 درصد افزایش نرخ عمومی (GRI) را برای هر محموله ای که در تاریخ یا پس از 6 فوریه 2023 مناقصه شده است، اعلام کرد.

این شرکت گفت که معتقد است تغییرات نرخ به او امکان می دهد به سرمایه گذاری در افزایش خدمات ادامه دهد زیرا هزینه های عملیاتی در سال 2022 برای بسیاری از صنعت حمل و نقل بار دو رقمی شده است. عواملی که GRI را ضروری می کند شامل افزایش هزینه در املاک، تج،ات، هزینه در هر مایل و تورم اقتصادی است.

به ،وان یک شرکت حمل و نقل سریع، فوروارد بر اساس تقاضا بدون زمان های طول، تر که اغلب اپراتورهای سنتی به آن نیاز دارند، عمل می کند. فوروارد گفت که همچنان متعهد به ارائه خدمات سریع پریمیوم به مشتریان خود است.


منبع: https://www.ccjdi،al.com/alternative-power/article/15304148/schneider-adding-nearly-100-electric-trucks-to-socal-intermodal-fleet