چری ارزانترین قیمت خرید و فروش اقساطی بانی خودرو

نمای عریض X شکل جلو، جلو پنجره مشبک، چراغهای عقب ماتریسی شکل، رینگ الماسی 17 اینچی، آینه بغل با زاویه دید بسیار گسترده و … از ویژگی­های طراحی خارجی آریزو 6 می­باشد. پوشش هیدرودینامیکی، طراحی مدرن، صفحه نمایشگر لمسی، گیربکس 7 سرعته CVT و موتور 5/1 لیتری مجهز به تکنولوژی DVVT از ویژگی­های کلی آریزو 5 می­باشد. و در نهایت خودروهای الکتریکی چری در مدلهای مختلف همچون چری eQ، چری eQ1، چری Arizzo 5e و چری Tiggo 3xe. طراحان آریزو ۵ سعی کرده‌اند تا با ایجاد برجستگی و فرورفتگی‌های مختلف بر روی سپر و درب صندوق عقب، ظاهری فریبا را در ذهن بیننده از نمای پشت‌های آریزو ۵ ایجاد نمایند و به نسبت هم موفق بوده‌اند.

  • قیمت این خودروها در کشور چین رقمی مابین ۸٫۰۰۰ دلار در مدل آریزو ۳ تا ۱۶٫۰۰۰ دلار در مدل آریزو ۷ بوده و به این ترتیب قشر گسترده‌ای از جمعیت چین توانایی خرید آن‌ها را دارند.
  • این خودرو از نظر پیشرانه با Chery Tiggo 7 برابری می‌کند و ایده‌ای از کیا اپتیما است.
  • کمپانی چری به واسطه همکاری با شرکت مدیران خودرو حضور فعالی در کشور ما داشته و طی دهه ۸۰ و ۹۰ شمسی بسیاری از تولیدات مختلف برند چری وارد بازار ایران شده است.
  • از اوایل دهه ۲۰۰۰، این شرکت انتقادهایی را به‌دلیل ادعاهای بی‌شمار مطرح شده در خصوص نقض حقوق مالکیت معنوی تولیدکنندگان خارجی دریافت کرده است.
  • تیگو 8 پیشرانه دو لیتری توربو، سقف پانورامیک، سه ردیف صندلی، رینگ آلیاژی تراش خورده، فرمان کمکی برقی، گرمکن صندلی­های جلو، تریم داخلی چرم، صندلی راننده برقی و 6 حالته، دوربین 360 درجه، شش کیسه هوا و … دارد.

در این مطلب با شرح مشخصات خودروهای کمپانی چری همراه با عکس ماشین چری، محصولات این برند را مورد بررسی قرار می دهیم. نمایندگی مدیران خودرو محصولات مدیران خودرو MVM و چری CHERY را با شرایط فروش متفاوت و بهتری عرضه می‌نماید. مشتریان گرامی با مراجعه به نمایندگی های مدیران خودرو یا از طریق تماس در این وب سایت به خرید خودرو مورد نظر خود بپردازند. شرکت ام وی ام یا همان مدیران خودرو در سراسر ایران بیش از 140 نمایندگی دارد. امروزه حدود دویست هزار مصرف کننده در کشور از محصولات مدیران خودرو چری انتخاب کرده و از آن استفاده می­نمایند.

این نخستین همکاری مشترک در تاریخچه شرکت چری به حساب می‌آمد که تاکنون نیز ادامه داشته‌است. ار محصولات چری در این سال‌های می‌توان به نمونه‌هایی مانند چری A15 (سدان شهری بر پایه نسل دوم فولکس‌واگن گلف) که با نام کووین نیز شناخته می‌شد، چری ایستر (Easter بر پایه شورولت اپیکا یا توسکا)، QQ6 و QQ اشاره کرد. یکی از محصولات مدیران خودرو یا چری، طراحی شده توسط مهندسان مطرح بین المللی ،خودرویی که رویا را به واقعیت پیونده خواهد زد . تیگو ۷ حاصل سالها تلاش و تجربه و دارای ۵ سال ضمانت ۱۵۰،۰۰۰ کیلومتر کارکرد است.

چری،A15 مدل 89

سیستم انتقال قدرت دو کلاچه اتومات، موتور شارژر که طراحی شرکت AVL است، سیستم دوربین 360 درجه، چراغهای مه شکن، رادارهای عقب و جلو و … نیز از جمله ویژگی­های مرتبط با کارایی و راندمان و نیز ایمنی تیگو 7 است که آن را منحصر به فرد و ایمن ساخته است. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. محصولات اصلی چری عبارتند از اتومبیل های سواری، مینی ون و SUV ها، خودروهای سواری با برند چری و وسایل نقلیه تجاری با نام تجاری Karry به فروش می رسند، چری از سال 2003 همواره برترین صادر کننده خودرو چین بوده است. چری -CHERY – شرکت خودروسازی چینی است، که به عنوان یکی از کارخانه‌های اصلی تولید خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به‌شمار می‌آید.

©️ کپی رایت تمامی حقوق مادی و معنوی این سرویس متعلق به شرکت اروم کیان باتری توان می باشد. در کنار، آینه های تاشو برقی و چرخ های ۱۷ اینچی با سیستم تراش الماس وجود دارد. قسمت عقب با لامپ های LED ماتریکس زیبا و خط کرومی که عرض آن را افزایش می دهد، برجسته شده است. می­توان با آریزو 6 که دوربین 360 درجه، کیسه هوا، دستگاه تهویه و … دارد با خیالی راحت و آسوده و در شرایط مختلف رانندگی کرد. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت.

چری،تیگو 7،اکسلنت مدل 97

بله، باتری با ظرفیت بالاتر قدرت آمپردهی بیشتر و عمر طولانی تری دارد و در زمان استفاده از لوازم برقی، فشار کمتری به سیستم برق خودرو وارد میشود. بله، قیمت های محاسبه شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری فرسوده میباشد و قیمت داغی باتری از آن کسر گردیده است. در صورت نبود داغی باتری فرسوده بابت هر آمپر کسری، داغی مبلغی به قیمت باتری چری اضافه میگردد.

پیشرانه توربوشارژ نصب شده بر روی چری آریزو ۵ توربو، توان تولید ۱۴۷ اسب بخار قدرت در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور در ۳۵۰۰ دور در دقیقه را دارد. آریزو ۵ TE به یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک CVT مجهز شده است که می‌تواند توان تولیدی پیشرانه این خودرو را به چرخ‌های جلو منتقل کند. این کمپانی در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۸ از خودرویی به نام آریزو GX رونمایی کرد که در ایران با نام آریزو ۶ شناخته می‌شود. این خودرو از نظر پیشرانه با Chery Tiggo 7 برابری می‌کند و ایده‌ای از کیا اپتیما است.

چری،تیگو 5،لاکچری مدل 95

خودرو آریزو ۶ دارای طراحی اسپرت و جذابی است، که دارای جلوپنجره جلویی با روکش کرومی و چراغ‌های جلوی مدرن با چراغ‌های LED در روز است. طراحی داخلی تیگو 5 نیز متشکل از داشبورد با طراحی اسپورت است که اطلاعات مختلف و وسیعی همچون هشدار سرعت­های غیرمجاز، فشار باد تایرها و … را برای کاربر نمایش می­دهد. داخل تیگو 5 ، کنسول وسط دارای طراحی باله مانند است، فلکه فرمان آن عملکرد چندگانه دارد و دارای روکشی چرم و گستره­ی وسیعی از دکمه­های کنترلی همچون کلید منو، کروز کنترل، بلوتوث و … است. چری همچنین با تاسیس یک شرکت جوینت ونچر با هولدینگ کنون، خودروهای لوکسی با برند کوروش نیز به تولید می‌رساند. دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است.

بخش اعظم نیمه پایینی سپر آریزو ۵ را مجرای بزرگ ورودی هوا و جایگاه چراغ‌های دیلایت با رنگ‌آمیزی مشکی، به تسخیر خود درآورده‌اند. نشانی از خطوط حجمی آن‌چنانی در نمای روبرو به چشم نمی‌خورد و تنها بر روی درب کاپوت اثراتی به منظور افزایش حس هیجان مشاهده می‌شود. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. دارای سیستم کنترل آب و هوای خودکار، ورودی بدون کلید، دارای سیستم کروز کنترل، دارای سیستم هشداردهنده ضد سرقت، دارای قفل برقی درب و قفل مرکزی است. دارای آینه عقب برقی تاشو، دارای هیتر و صندلی راننده قابل تنظیم ارتفاع است. همچنین دارای آینه دید عقب برقی تاشو، صندلی های گرمکن، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع، دارای جای بطری، دارای چراغ مطالعه عقب و دارای دریچه های تهویه مطبوع عقب است.

صنعت یدک کش انتاریو تحت مقررات جدید با مشکل مواجه است: PTAO به شکاف ها، شیوه های ناعادلانه اشاره می کند

نزدیک به پنج ماه از زم، که انتاریو قو،ن جدیدی را برای تنظیم صنعت یدک کش ارائه کرد، می گذرد. انجمن یدک کش حرفه ای انتاریو (PTAO) از هدف این قانون حمایت می کند، اما شکاف های قابل توجهی را شناسایی کرده است که می گوید بر ،ب و کارهای یدک کش قانونی تأثیر منفی می گذارد.

در ماه آوریل، PTAO با صدور نامه ای از ،ت است، – به ویژه و،خانه های دارایی و حمل و نقل – خواست تا به این شکاف های قانونی رسیدگی کنند.

گری وندنهیووال، مالک Preferred Towing مستقر در سارنیا، می‌گوید: «ما توافق کردیم که نظارت و نظارت ،ت‌ها و مقررات، اگر به درستی انجام شود، چیز خوبی است، اما همه چیز بدتر شده است. به جای بازیگران بدی که می‌خواهند دنبالش بروند، به شرکت‌های قانونی آسیب می‌زند.»

ب،ل
(ع،: iStock)

استفان اشورث، افسر حریم خصوصی PTAO، محیط پیش مقررات را به ،وان “غرب وحشی” توصیف می کند که در آن حرفه ای بودن اختیاری بود. با مقررات جدید، مسئولیت های مالکیت به و،خانه های حمل و نقل و دارایی منتقل شده است. با این حال، PTAO ادعا می کند که به دلیل استفاده صنعت بیمه از خلاءهای قانونی برای کاهش هزینه های خود از طریق کم پرداختی – یا عدم پرداخت – به شرکت های یدک کش و تحمیل حدا،ر نرخ های “غیر واقعی” مشکل ساز بوده است.

اشورث تاکید می کند که حتی اگر صنعت یدک کش از ایجاد تغییرات حمایت کرد، PTAO از نحوه مدیریت ،ت در ارائه قو،ن جدید ناامید است.

اشورث می‌گوید: «آنقدر که ما آن را نزد یک وکیل برده‌ایم که گفته است، «بله، شما مسئولیت قانونی دارید که در هر زمان که هر نوع قانونی را معرفی می‌کنید، در تجزیه و تحلیل م،ادار ذینفعان شرکت کنید.» صنعت قبل از اجرای قانون در ژانویه مورد مشورت قرار نگرفت.

برداشت خدمات

گری واندنهیوول می‌گوید شکاف‌های حل‌نشده در قو،ن، شرکت‌های یدک‌کش را مجبور می‌کند تا برای شنیدن حرف‌هایشان اقدام کنند، زیرا مشکل اصلی صنعت همچنان پرداخت ناکافی توسط شرکت‌های بیمه است که منجر به از دست دادن هزاران دلاری اعضای صنعت می‌شود.

او اشاره کرد که برخی از شرکت ها قصد دارند خدمات یدک کشی در بزرگراه های انتاریو را در آ، هفته طول، روز ویکتوریا در ماه مه لغو کنند. او می‌گوید این تنها یکی از چندین «رویداد» است که اعضای صنعت ب،ل در حال برنامه‌ریزی هستند.

در مورد من، اغلب با تج،اتی به ارزش 3 میلیون دلار برای پا،ازی جاده حاضر می شوم و هیچ تضمینی برای پرداخت ندارم. و صنعت بیمه اغلب فقط می گوید، “خب، نه، ما نمی خواهیم این صورت حساب را بپردازیم.”

(ع،: iStock)

او به تصادف اخیر اشاره می کند که در آن چندین تراکتور-تری، و وسایل نقلیه مسافربری، از جمله بار خطرناکی از حلال های رنگ که نشت می کرد، رخ داد. در حالی که آوارها از صحنه جمع آوری می شد، تیم HazMat او تمایلی به رفتن به صحنه برای انجام کاری که برای آن پولی دریافت نمی ،د، نداشتند.

به گفته Vandenheuval، به دلیل این اختلافات پرداختی، حلال‌های رنگ نشتی دود به مدت چهار روز در کنار جاده بدون مراقبت باقی ماندند. او به یاد می آورد که کنار یک زیرمجموعه اصلی نشسته بود، با سه مدرسه در نزدیکی، که همگی از صحنه تصادف دیده می شدند.

هیچ تضمینی برای پرداخت برای من وجود ندارد و من از 20000 دلار تا 100000 دلار برای تیم HazMat هزینه نمی کنم تا این بار را تمیز کند و پولی دریافت نکند یا مجبور به مبارزه برای دریافت دستمزد برای سه تیم بعدی باشد. پنج سال،» او می گوید.

«آتش نش، ها هرگز مشکلی در دریافت حقوق ندارند. بدیهی است که پلیس پول می گیرد. هر ،ی که آنجا (در صحنه) ظاهر شود، پول می گیرد. اما همانطور که گفتم تج،اتی به ارزش 3 میلیون دلار را جمع آوری می کنیم و ساعت ها و ساعت ها برای تمیز ، این جاده ها وقت می گذاریم. و فقط برای اینکه بفهمم هیچ ، نمی‌خواهد قبض را بپردازد.»

صورتحساب تغییر می کند

او حادثه دیگری را تعریف می کند که یکی از اپراتورها برای تحویل گرفتن وسیله نقلیه از تصادف رفت و صورتحساب را در اختیار مشتری قرار داد. با این حال، شرکت بیمه با این ادعا که یدک کشی خارج از حوزه قضایی ثبت شده انجام شده است، علیرغم اینکه شرکت یدک کش دارای مجوز در سراسر انتاریو بود، از پرداخت خودداری کرد. Vandenheuval می گوید که شرکت بیمه قو،ن را در این مورد به اشتباه اعمال کرده است.

Ashworth از PTAO به مسائل اضافی در مورد حدا،ر نرخ ها و هزینه های غیرمجاز مختلف مانند هزینه های اضافی سوخت و هزینه های اداری که تحت مقررات جدید اعمال می شود اشاره می کند. این امر چالشی را برای مشاغل خصوصی یدک کش ایجاد می کند که بر خلاف خدمات عمومی، موظف به انجام بدون پرداخت تضمینی نیستند.

کامیون ب،ل شده
(ع،: iStock)

«شرکت‌های یدک‌کش تصمیم گرفتند (تماس تلفنی نگیرند) مگر اینکه ،ی آماده تعهد باشد. بنابراین وقتی پلیس برای کمک در تصادفی در بزرگراه تماس می گیرد، من شرکت های یدک کشی را می شناسم که گفته اند، “دیگر تماس های پلیس را انجام نمی دهم.”

Vandenheuval می افزاید که این موضوع فراتر می رود، زیرا او معتقد است که روش صدور صورت حساب ساده که توسط قانون جدید ا،امی شده است، هزینه های واقعی خدمات ارائه شده را کاهش می دهد.

او می‌گوید شیوه‌های صورت‌حساب قبلی توسط شرکت‌های قانونی شامل فهرست‌بندی دقیقی بود که همه خدمات ارائه‌شده، از مواد مورد استفاده گرفته تا اقدامات خاص انجام‌شده را فهرست می‌کرد. این امر باعث شفافیت و خاص بودن صورت‌حساب می‌شود که منع،‌کننده پیچیدگی و تنوع خدمات مورد نیاز در عملیات یدک‌کشی است.

حدا،ر تضاد قیمت

،ت اکنون شرکت‌های یدک‌کش را موظف می‌کند تا یک برگه حدا،ر قیمت را ارائه دهند، که بالاترین هزینه ممکن را برای خدمات، صرف‌نظر از ویژگی‌های هر حادثه، محدود می‌کند. واندنهیووال می‌گوید، شرکت‌ها پس از آن باید خدمات قابل اجرا را از این فهرست از پیش تعیین‌شده هنگام صدور صورت‌حساب برای یدک‌کش واقعی انتخاب کنند، اما به گفته Vandenheuval، آنها از ارائه این خدمات مانند قبل محدود هستند.

می‌تو،د از جذب هزاران دلاری برای تمیز ، نشت روغن‌ها و یخ‌زدگی گیرب، استفاده کنید. می د،د، گاهی اوقات باید غواص را برون سپاری کنید تا وسایل نقلیه را از نهرها خارج کنید. ابزارهای زیادی وجود دارد و آنها از ما خواستند که همه اینها را بفهمیم.»

او همچنین چالشی را که با ا،ام به استفاده از قیمت‌گذاری «ب،ل پایه» برای وسایل نقلیه بازیابی شده در فاصله 16.2 فوتی جاده، صرف نظر از پیچیدگی یا مدت زمان تلاش بازیابی، برجسته می‌کند.

آیا می تو،د تصور کنید که من به یکی از این قفسه های بزرگ در خط 402 (بزرگراه) بروم؟ هیچ یک از این وسایل نقلیه در گودال نمی روند، اما اکنون موتورها از کار افتاده اند یا بارهای کامیون در سراسر جاده ها ریخته شده است. و ما چهار، هشت یا 10 ساعت را صرف پا،ازی این جاده ها می کنیم. و حالا به ما می گویند چون پنج متر با جاده فاصله نداشت، این فقط یک یدک کش پایه است.

علاوه بر این، مقررات اکنون شرکت های یدک کش را م،م می کند تا برای هر شغل، فرم رضایت نامه را پر کنند.

برای یدک‌کش‌های بدون توافق، جایی که رانندگان کامیون یدک‌کش بدون درخواست به صحنه تصادف می‌رسند، فرم‌های رضایت می‌توانند به جلوگیری از شیوه‌های صدور صورت‌حساب ناعادلانه کمک کنند. با این حال، Vandenheuval ضرورت این فرم ها را برای یدک کش های معمولی و قراردادی، مانند آنهایی که توسط پلیس سفارش می شود یا آنهایی که بخشی از توافقات از پیش تعیین شده با ،ت های محلی هستند، زیر سوال می برد.

وی در ادامه خاطرنشان می‌کند: شرکت‌های یدک‌کش حتی پس از تکمیل این فرم‌ها با مشکلات بیشتری مواجه می‌شوند که شرکت‌های بیمه به دلیل اختلاف نظر در مورد کفایت فرم‌ها از پرداخت خودداری می‌کنند.

چک های کیفری

Tammy Vandenheuval، همسر گری و یک ،انه دار در PTAO، می افزاید که یکی دیگر از موضوعاتی که توسط مقررات جدید صدور مجوز معرفی شده است این است که برای رانندگان نیاز به بررسی مرجع کیفری دارد.

در حالی که او موافق است که این اقدام می تواند به افزایش ایمنی و حرفه ای شدن در صنعت کمک کند، اما به کمبود رانندگان واجد شرایط نیز منجر شده است. بسیاری از رانندگان احتمالی به دلیل سوابق کیفری گذشته از صدور گواهینامه محروم می شوند، حتی اگر این حوادث ده ها سال پیش رخ داده باشد و از آن زمان مورد عفو قرار گرفته باشد.

او می گوید: «آنها ممکن است چیزی مربوط به 25 سال پیش داشته باشند، عفو دریافت کنند و بتوانند به ایالات متحده سفر کنند، اما MTO آنها را رد کرده و گفته است، “دیگر نمی تو،د تجارت خود را اداره کنید، دیگر نمی تو،د دستمزد بگیرید.” وی افزود: صنعت در حال از دست دادن اپراتورهای با تجربه به دلیل این قانون است. در عین حال، جذب موارد جدید، به ویژه در مناطق کوچکتر و غیر مرکزی دشوار است.

پیامدهای حمل و نقل باربری

«اگر نتو،م رانندگان را حفظ کنیم، یا حتی رانندگ، را پیدا کنیم، اکنون با مشکل خدمات رس، مواجه هستیم. بنابراین این هم برای وسایل نقلیه (مسافری) و هم برای کامیون‌ها است.

در میان اپراتورهایی که از دست داده اند و برخی شرکت ها ساعات خدمات خود را محدود کرده اند، فعالیت خود را بعد از ساعت 6 یا 7 بعد از ظهر متوقف می کنند و دیگر شرکت ها به دلیل عدم ضمانت پرداخت در تماس هستند، او انتظار دارد که این امر پیامدهایی برای صنعت حمل و نقل داشته باشد و منجر به تاخیرهای احتمالی شود. و خسارات مالی ناشی از در دسترس نبودن خدمات یدک کش در ساعات شب.

گری وندنهیووال می گوید که تصادفات حمل و نقل باری اغلب ، های زیادی را پخش می کند، جاده ها را مسدود می کند، باعث تأخیر می شود و ترافیک و تجارت را مختل می کند. پا،ازی این تصادفات به دلیل اندازه و پیچیدگی بسیار بیشتر از تصادفات رانندگی کوچکتر، گاهی تا 12 ساعت طول می کشد.

او همچنین توضیح می‌دهد که رانندگان کامیون‌های یدک‌کش که این کامیون‌های بزرگ را مدیریت می‌کنند به آموزش‌های ویژه زیادی نیاز دارند تا کار خود را ایمن و مؤثر انجام دهند.

اشورث اضافه می کند که به همین دلیل، عدم ارائه خدمات و تاخیر در دسترسی به آنها ممکن است منجر به رقابت شرکت های حمل و نقل برای شرکت های یدک کش واجد شرایط، در دسترس و واجد شرایط شود.



منبع: https://www.trucknews.com/transportation/ontarios-towing-industry-struggles-under-new-regulations-ptao-cites-gaps-unfair-practices/1003184804/

خودرو چری https: خرید و فروش خودرو خودرو خارجی-چری

در بین سدان های چری نیز مدل‌های MVM۵۵۰ و آریزو ۵ در ایران حضور حضور دارند. به عنوان یک استارت آپ تخصصی در زمینه فروش باتری ماشین و یو پی اس و ارائه انواع باتری خودرویی و صنعتی به فعالیت می پردازد. کیان باتری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتی تعطیلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات میپردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برق خودرو چری کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری، شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد.

  • وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است.
  • مشتریان گرامی با مراجعه به نمایندگی های مدیران خودرو یا از طریق تماس در این وب سایت به خرید خودرو مورد نظر خود بپردازند.
  • این سدان چینی ۱۴۷ اسب بخار قدرت دارد و ویژگی‌هایی مانند سنسور نقطه کور، تریم داخلی کرمی و سنسورهای همرنگ بدنه در نسخه‌ مونتاژ حذف شده است.
  • با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید.
  • کیان باتری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتی تعطیلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات میپردازد.
  • این محصول از سال ۱۳۹۵ به بازار کشورمان راه یافت و پس از مدتی با ارایه نسخه فیس لیفت به حضور خود در ایران تداوم بخشید.

آریزو 6 هم دارای ویژگی­های کلی همچون بهره­گیری از مدل اسپورت و جوان پسند و برخورداری از فناوری هوشمند روز دنیا می­باشد. چهار کیسه هوا، نمایشگر 7 اینچی، غربیلک فرمان با روکش چرمی، سیستم استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه خودکار دوگانه، کروز کنترل، سانروف، آینه وسط الکتروکرومیک، سنسور پارک، دوربین عقب، روکش چرمی صندلی‌ها، دیلایت، ABS، EBD، EBA، DTC، HHC، ESP، ASR. این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود. کارشناسان اتوخسروانی پیش ثبت نام شما را انجام میدهند تا به محض باز شدن سایت ، ثبت نام شما تکمیل گردد. دو ردیف چراغ LED دی‌لایت نیز با ساده‌ترین شکل در جناحین تحتانی سپر تعبیه شده‌اند. به طور کلی نمای روبرو آریزو ۵ با وجود بهره‌گیری از اِلمان‌های اندک، شمایل دل‌نشینی داشته و به احتمال زیاد مورد پسند مشتریان ایرانی واقع خواهد شد.

چری،آریزو 5،توربو مدل 97

امروزه Chery در ایران مدل­های مختلفی از خودروها را مونتاژ کرده و روانه بازار ایران می­نماید. ترمزهای دیسکی، ABS،EBD، ترمز کمکی EBA، سیستم ضد لغزشTCS ، ESP، سیستم کمک در سربالایی HHC، شش کیسه هوا، حسگر باد تایرها TPMS، استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید، کروز کنترل، سانروف، روکش چرمی صندلی و فرمان، سنسور پارک دنده عقب، دیلایت. گروه خودروبانک با شعار “دسترسی به بهترین انتخاب” تلاش دارد از طریق این وبسایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وبسایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروی کشور اداره میشود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادها و پیشنهادهای شما خواهیم بود تا بتوانیم خدماتی بهتر را ارائه دهیم.

از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 14 آذر 401 . قیمت این خودروها در کشور چین رقمی مابین ۸٫۰۰۰ دلار در مدل آریزو ۳ تا ۱۶٫۰۰۰ دلار در مدل آریزو ۷ بوده و به این ترتیب قشر گسترده‌ای از جمعیت چین توانایی خرید آن‌ها را دارند. قیمت چری آریزو ۶ نیز که در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد بسته به تیپ انتخابی رقمی مابین ۱۱٫۰۰۰ تا ۱۷٫۰۰۰ بوده و گران‌ترین سدان این شرکت به حساب می‌آید. چری در سال ۲۰۰۳ و همراه با هجوم اجناس چینی راهی ایران شد و یکی از زیرمجموعه‌های کرمان موتور به نام مدیران خودرو با نام اختصاری ام‌وی‌ام مسئولیت مونتاژ آن را بر عهده گرفت.

چری،تیگو 5 جدید،لاکچری مدل 97

محصولات لوکس به نام فونیکس و محصولات متوسط با نام ام وی ام در ایران عرضه می‌شود. شما میتوانید با چک کردن سایت اتوخسروانی و یا تماس با کارشناسان ما از آخرین شرایط اقساط مطلع شوید. اگر شما یک باتری 100 آمپرساعت تهیه نمایید بعد از ماه اول این باتری ظرفیتی معادل 96 تا 97 آمپر ساعت خواهد داشت و حدود 3 تا 4 آمپر ساعت ضعیف تر می گردد. طبیعی است قدرت جریان دهی باتری با عمر بالا بسیار افت کرده و ممکن است به ادوات برقی خودرو آسیب برساند. باتری یک ماده مصرفی است و جهت حفظ سلامت خودرو میبایست در یک دوره زمانی مشخص تعویض گردد.

رنگ سال ۲۰۲۳ پنتون + ست کردن Viva Magenta و ترند ۱۴۰۲

طول نسبتاً کوتاه درب صندوق عقب به همراه شیب ستون C، تداعی‌گر یک خودروی فستبک اسپرت در ذهن طرفداران خودرو خواهد بود. در جدول زیر به تعدادی از معروف ترین کارخانه های تولید باتری به همراه برندهای معروف آنها اشاره شده است. باتری تولید داخل دارای مدت زمان گارانتی طولانی تر و خدمات پس از فروش بهتری نسبت به نمونه های خارجی میباشند.

عکس های بارگذاری تخت را در اینجا پست کنید V2.0 | TruckersReport.com انجمن حمل و نقل

هر شرکتی که ما با آن کار می کنیم، برای رانندگان خود شرایط تجربه خاصی دارد. برای اینکه بهترین پیشنهادات ممکن را دریافت کنید، لطفاً قبل از ارسال، از صحت پاسخ های خود در بالا اطمینان حاصل کنید.



منبع: https://www.thetruckersreport.com/truckingindustryfo،/threads/post-flatbed-load-p،tos-here-v2-0.242058/

سوخت‌های کم کربن در انتقال به ZEV ضروری هستند: موسسه پمبینا

در حالی که برقی‌سازی سریع‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش برای کاهش آلاینده‌ها در بخش وسایل نقلیه متوسط ​​و سنگین (MHDV) است و در حال حاضر برای ا،ر ک،‌های خودرو قابل استفاده است، سوخت‌های پاک نقش مهمی در گذار صنعت به آلایندگی صفر خواهند داشت. کامیون ها

این یافته موسسه پمبینا کانادا است که در جدیدترین آن فاش شده است دوبارهبندر در گزینه های سوخت کم کربن برای حمل و نقل جاده ای: بیودیزل، گازوئیل تجدیدپذیر، گاز طبیعی تجدیدپذیر و هیدروژن.

بخش حمل و نقل نزدیک به یک چهارم کل گازهای گلخانه ای کانادا را تشکیل می دهد و MHDV ها 37 درصد از این گازهای گلخانه ای را تولید می کنند. اما با وجود اینکه ،ت فدرال قصد دارد تا سال 2030 35 درصد از کامیون‌های جدید را کربن‌زدایی کند، تقریباً 70 درصد از خودروهای متوسط ​​و 95 درصد از خودروهای سنگین همچنان در سال 2030 با موتورهای احتراق داخلی کار خواهند کرد.

مؤسسه پمبینا در بی،ه‌ای اعلام کرد: «در حالی که ا،ر کامیون‌ها و اتوبوس‌ها برق‌دار هستند، ناوگان‌های معمولی در طی دو دهه آینده یا بیشتر در جاده‌ها باقی خواهند ماند، زیرا خودروهای موتور احتراق داخلی به تدریج به چرخه پایان طبیعی خود می‌رسند».

نموداری که سوخت های جایگزین را نشان می دهد
کاربردهای سوخت پاک برای MHDV ها (تصویر: مطالعه موسسه Pembina: سوخت رس، به انتقال)

اما مقررات فدرال قریب الوقوع باقی می ماند. همراه با هزینه کل عملیات و اه، زیست محیطی، باعث تغییر در بین مالکان ناوگان به سمت وسایل نقلیه کم آلاینده و صفر شده است و بسیاری شروع به سرمایه گذاری های قابل توجهی برای کاهش ردپای کربن موجودی حمل و نقل جاده ای خود کرده اند. آدام تورن، مدیر حمل و نقل موسسه پمبینا، گفت: اعضای صنعت باید استراتژی سرمایه گذاری خود را با دقت برنامه ریزی کنند.

او می‌افزاید که ک،‌های وسایل نقلیه خاصی مانند کامیون‌های مسافت طول، وجود دارد که با چالش‌های فنی و طراحی با برقی‌سازی مواجه هستند. برای این وسایل نقلیه، سوخت های جایگزین، به ویژه هیدروژن، می تواند به ،وان یک راه حل طول، مدت در طول دوره انتقال عمل کند.

با این حال، هر استراتژی کربن زدایی که شامل سوخت‌های پاک می‌شود، باید مدت زمان استفاده از این سوخت‌ها را در نظر بگیرد. بر اساس این مطالعه، سوخت کم کربن اغلب به ،وان یک اقدام موقت در نظر گرفته می شود، تا زم، که یک خودروی احتراق داخلی با یک خودروی الکتریکی جایگزین شود. با این حال، در یک بخش مجزا از دسته‌های خودرو، سوخت‌های پاک، ی،ی هیدروژن، ممکن است در بلندمدت مفید باشند.

استفاده از هیدروژن

و اگرچه وسایل نقلیه هیدروژنی آلایندگی لوله اگزوز صفر دارند، اما با توجه به اینکه تقریباً تمام هیدروژن در حال حاضر با استفاده از روش‌های کربن فشرده تولید می‌شود، مزایای حذف گازهای گلخانه‌ای تا حدودی جبران می‌شود، زیرا هیدروژن کم کربن را فقط می‌توان با مقدار بسیار بالا تولید کرد. هزینه.

با این حال، پس از سال 2035، هیدروژن من،‌ترین مسیر برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای از کامیون‌های طول،‌مدت است و پتانسیل کربن‌زدایی آن با استفاده از انرژی پاک برای تولید آن به حدا،ر می‌رسد.

(ع،: iStock)

در سناریویی که خودروهای سلول سوختی هیدروژنی از نظر تجاری قابل دوام هستند و هزینه سوخت هیدروژنی با قیمت بنزین یا گازوئیل برابری می کند، این نوع خودرو برای حمل و نقل در مسافت های طول، من، تر است و با توجه به باتری برقی ترجیح داده می شود. چگالی انرژی بالای سلول های سوختی و ویژگی های پر شدن سریع.

با این حال، اگر از هیدروژن مایع استفاده شود، انتشار گازهای گلخانه ای به دلیل نیازهای انرژی و ذخیره سازی بیشتر افزایش می یابد. یک وسیله نقلیه هیدروژنی که از هیدروژن فسیلی مایع استفاده می کند، گازهای گلخانه ای مشابه وسایل نقلیه دیزلی تولید می کند.

بیودیزل و دیزل تجدید پذیر

بیودیزل و دیزل تجدید پذیر نیز گزینه های من،ی برای حمل و نقل جاده ای هستند که با موتورهای دیزلی کار می کنند. هر دو سوخت زیستی نسبت به دیزل کربن فشرده کمتری دارند و می توانند در طی دوره انتقال به کربن زدایی کمک کنند، به ویژه برای وسایل نقلیه ای که به سختی برقی می شوند.

دیزل تجدید پذیر بهتر عمل می کند زیرا می تواند به راحتی جایگزین دیزل معمولی شود بدون اینکه نیاز به تغییر در کامیون ها باشد. با این حال، هر دو نوع نیاز به سیاست های خوبی دارند تا مطمئن شوند که به روش های سازگار با محیط زیست ساخته شده اند و به مقدار کافی در دسترس هستند.

«سیاست خوب برای تقویت عرضه پایدار و مح،ه اثرات کاربری زمین بسیار مهم خواهد بود. در این گزارش آمده است که در حالی که مقیاس‌پذیری یک نگر، است، می‌توان با افزایش ظرفیت ،د ،، نوآوری مواد اولیه و بازدهی بالاتر به آن پرداخت.

سوخت های زیستی: یک نکته هشدار دهنده

یک نکته احتیاطی در مورد استفاده گسترده احتمالی از بیودیزل این است که گازوئیل مخلوط با بیودیزل هنوز هم گازهای گلخانه ای کلی تولید می کند. بنابراین، بیودیزل باید در درجه اول به ،وان یک سوخت انتقالی در نظر گرفته شود که به ،وان یک راه حل موقت عمل می کند. استقرار آن باید به سمت وسایل نقلیه ای باشد که هنوز برقی نشده اند یا در مناطقی که زیرساخت شارژ ناکافی وجود دارد. با این حال، چالش های عملیاتی در هوای سرد به این م،ی است که حتی در مورد حمل و نقل جاده ای، استفاده از بیودیزل محدود خواهد بود.

یکی دیگر از نگر،‌های مهم در مورد سوخت‌های زیستی که در این گزارش به آن اشاره شده است، اتکای آن‌ها به زمین‌های کشاورزی برای تولید محصولات سوختی است که به‌طور بالقوه می‌تواند انتشار خالص را افزایش دهد، به دلیل انتشار گازهای گلخانه‌ای تولید شده توسط کشت محصولات، و همچنین انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از منحرف ، زمین از استفاده قبلی برای رشد. محصولات زراعی هم برای سوخت زیستی و هم برای غذا.

دیزل تجدیدپذیر برای کارهای متوسط ​​و کوتاه گزینه ای نیست

و در حالی که بیودیزل به صورت تجاری در کانادا از طریق ،یبی از واردات و تولید داخلی در دسترس است (کانادا حدود 400 میلیون لیتر بیودیزل از ایالات متحده وارد کرد که حدود 2٪ از کل 18.3 میلیارد لیتر گازوئیل مصرفی در سراسر کشور را تشکیل می دهد)، برای گازوئیل تجدید پذیر به سهم قابل توجهی در کربن زدایی داشته باشد، باید به طور گسترده در دسترس تجاری قرار گیرد.

ذینفعان بر این عقیده بودند که بریتیش کلمبیا و کبک تنها دو است، هستند که به دلیل سیاست‌های مطلوب، دیزل تجدیدپذیر گزینه من،ی است. کانادا اخیراً شروع به تولید مقادیر نسبتاً کمی دیزل تجدیدپذیر از طریق تأسیسات در پرنس جورج، بریتیش کلمبیا و Come-By-Chance در نیوفاندلند کرده است، اگرچه هنوز به حجم مورد نیاز برای پاسخگویی به تقاضا نیست.

در میان چالش‌های موجود در عرضه، این مطالعه نشان می‌دهد که گازوئیل تجدیدپذیر ممکن است بازیگر اصلی در تلاش‌های کربن‌زدایی برای خودروهای تحویل متوسط، کوتاه و آ،ین مایل نباشد. در این دسته خودروها، برقی‌سازی در مقایسه با استفاده از سوخت‌های کم کربن که در حال حاضر از دیزل استفاده می‌شود، گزینه من،‌تری و مقرون به صرفه‌تر است.

گاز طبیعی تجدیدپذیر

در حالی که گاز طبیعی تجدیدپذیر (RNG) را می توان در کامیون هایی که با گاز طبیعی کار می کنند مستقر کرد، عدم قطعیت های مربوط به تامین کافی وجود دارد.

به طور کلی، وسایل نقلیه گاز طبیعی و زیرساخت های سوخت رس، مرتبط به طور گسترده در سراسر کانادا نفوذ نکرده اند. بر اساس این گزارش، در سال 2019، تنها 41 ایستگاه سوخت‌گیری گاز طبیعی فشرده عمومی فعال بود که نسبت به 72 ایستگاه در سال 2010 کاهش داشت.

در صورت افزایش عرضه، صنعت باید سرمایه گذاری قابل توجهی در زیرساخت ها و استفاده از کامیون هایی انجام دهد که با این سوخت جایگزین کار می کنند.

ناوگان RNG
گاز طبیعی تجدیدپذیر (RNG) یک منبع انرژی کربن خنثی است که فرصت فوق العاده ای برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در بخش جمع آوری ، فراهم می کند. (گروه CNW/Enbridge Gas Inc.)

ظرفیت RNG کانادا

انتظار می رود ظرفیت RNG کانادا در سال 2025 افزایش یابد، و در حالی که در بریتیش کلمبیا و کبک مقدار مشخصی از RNG موظف است در عرضه عمومی گاز مخلوط شود، انتاریو چنین اختیاری ندارد، که این امر پتانسیل استان را برای هدایت تمام RNG تولید شده قادر می سازد. می تواند به سمت بخش حمل و نقل باشد.

این می تواند به راحتی در زیرساخت های سوخت رس، موجود استفاده شود و با کامیون های گازسوز سازگار است.

«تا همین اوا،، یک مانع برای پذیرش گسترده کامیون‌های مسافت طول، با سوخت گاز این بود که () آنهایی که برای صنعت حمل و نقل کانادایی من، هستند و وزن‌های سنگین‌تری نسبت به کامیون‌های آمریکایی می‌کشند، به صورت تجاری در دسترس نبودند. با این حال، کامینز، یک تولید کننده موتور مستقر در آمریکا، اخیراً یک موتور 15 لیتری با قابلیت پشتیب، از محموله های کانادایی معرفی کرده است که می تواند گاز طبیعی برای حمل و نقل های طول، مدت را به گزینه ای من، و در نتیجه سوخت گیری با استفاده از RNG ساده تبدیل کند. .

برای کربن زدایی MHDVهایی که با گاز سوخت می شوند، RNG باید بخش مهمی از ،یب سوخت باشد. طبق مطالعه Pembina، در سناریویی که کامیون‌های دوربرد ک، 8 به طور کامل با RNG کار می‌کنند، انتشار گازهای گلخانه‌ای در طول عمر وسیله نقلیه می‌تواند تا 55 درصد کاهش یابد.



منبع: https://www.trucknews.com/sustainability/low-carbon-fuels-crucial-in-transitioning-to-zevs-pembina-ins،ute/1003184754/

خودروهای چری موجود در بازار ایران

چادر خودرو از پارچه های مقاوم تهیه می شود و برای محافظ از ماشین شما در برابر شرایط جوی و محیطی کاربرد دارد. اما که لازم است بدانید که جنس چادر خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در غیر اینصورت نمی تواند به خوبی از خودروی شما محافظت کند. شرکت chery اکنون انواع خودروهای سدان، هاچ‌بک، کراس‌اوور و حتی الکتریکی را در دستور کار خود دارد.

تیگو ۷ به عنوان یک شاسی ‌بلند نسبتا لوکس و مدرن از سال ۲۰۱۷ در سبد محصولات کمپانی چری قرار گرفت و به واسطه ظاهر مدرن و نیز بهره‌مندی از امکانات رفاهی مناسب مورد استقبال مشتریان واقع شد. این خودرو مدتی پس از شروع عرضه در چین به لیست تولیدات شرکت مدیران خودرو راه پیدا کرد و توانست خیلی زود جایگاه خود را میان شاسی بلندهای حاضر در بازار ایران پیدا کند. چری تیگو ۷ نیروی خود را از یک پیشرانه چهار سیلندر توربو شارژ مشترک با آریزو ۵ توربو دریافت می‌کند.

  • این محصول ام وی ام ۱۱۰ نام گرفت و به یکی از کوچکترین خودروهای صنعت خودروسازی مدرن جهان تبدیل شد.
  • خط شانه‌ای بالایی از روی چراغ عقب در راستای دستگیره درب‌ها تا حوالی گلگیر جلو با شیب ملایم تداوم داشته است.
  • همچنین برای آشنایی با دیگر محصولات این برند می توانید به سایت خرید محصولات تیگو و آریزو مراجعه کنید.
  • نمای عریض X شکل جلو، جلو پنجره مشبک، چراغهای عقب ماتریسی شکل، رینگ الماسی 17 اینچی، آینه بغل با زاویه دید بسیار گسترده و … از ویژگی­های طراحی خارجی آریزو 6 می­باشد.

این شرکت پیش از این عرضه محصولات دوو کره را عهده‌دار بود که پس از مشکلات سیاسی و به علت شراکت جنرال موتور آمریکا و دوو، مجبور به جایگزینی تولیدات خود با نمونه‌هایی دیگر گردید. شرکت جوینت ونچر چری، جگوار لندرور نیز از سال 2012 تشکیل شده که به تولید خودروهای لندرور و جگوار برای بازار چین می‌پردازد. Chery در چند نقطه از چین دارای تاسیسات مونتاژ خودرو است و در خارج از چین نیز، در 15 کشور دنیا دارای کارخانه ­هایی برای مونتاژ محصولات خود است. در ایران مونتاژ محصولات چری توسط شرکت مدیران خودرو انجام می­شود و برخی دیگر از محصولات چری هم با برند ام وی ام توسط مدیران خودرو تولید می­شوند. یک سال پس از حضور مدل‌های تنفس طبیعی در بازارهای جهانی، شرکت چری با نصب یک سیستم پرخوران (توربوشارژ) بر روی این پیشرانه توانست تا حدی توان خروجی آریزو ۵ را افزایش داده و نمونه نهایی را با نام چری آریزو ۵ توربو به بازار عرضه کند.

ابعاد و اندازه‌ها چری آریزو ۵

این نشان تجاری بنا است تا جایگزین برند چری در ایران شود و محصولات لوکس این خودروساز چینی، با نشان فونیکس در بازار عرضه شوند.البته برند ام وی ام همچنان ادامه کار می دهد و محصولات میان رده چری،کماکان با این برند روانه بازار می شوند. از اولین محصولات این شرکت می توان به نمونه هایی مانند فنگ یون اشاره کرد که با استفاده از شاسی سیات ساخته شده بود. این شرکت که ساخت نمونه های فوق العاده ارزان قیمت را سرلوحه کار خود قرار داده بود، با صادرات نمونه های تولیدی به کشورهای فقیر و با اقتصاد مشابه چین مانند سوریه و چین، دایره فعالیت خود را به خارج از مرزهای چین گسترش داد. این شرکت در سال ۲۰۰۵ اولین خط تولید خارج از کشور خود را در کشور روسیه (که نظام سیاسی مشابه با چین دارد) افتتاح نمود. نمای روبروی چری آریزو ۵ برای علاقمندان حرفه‌ای دنیای اتومبیل، می‌تواند یادآور چهره برخی محصولات جدید شرکت اوپل باشد؛ هرچند زبان طراحی جدید شرکت چری که در محصولات دیگر آن نظیر تیگو ۷ نیز به کار رفته است. به گزارش ایمنا، شرکت خودروسازی چری یکی از اولین کمپانی‌های چینی بود که با خودروی ریز نقش چری QQ (ام وی ام ۱۱۰) وارد بازار ایران شد تا جای خالی دوو ماتیز را برای مشتریان ایرانی پر کند.

قیمت فونیکس FX

از نخستین محصولات این شرکت می‌توان به نمونه‌هایی مانند فنگ یون اشاره کرد که با به‌کارگیری شاسی سیات ساخته‌شده بود. این شرکت که ساخت نمونه‌های فوق‌العاده ارزان قیمت را سرلوحه کار خود قرار داده بود، با صادرات نمونه‌های تولیدی به کشورهای فقیر و با اقتصاد مشابه چین مانند سوریه ، دایره فعالیت خود را به خارج از مرزهای چین گسترش داد. خودرو آریزو ۵ از خودروهای محبوب کمپانی چری است، که دارای امکاناتی همچون سیستم هشدار دهنده ضد سرقت، EBD (توزیع الکترونیکی نیروی ترمز)، جا لیوانی، صندلی های پارچه ای، صندلی های عقب تاشو، چراغ های جلو هالوژن و چراغ عقب LED است. این سری را می‌توان نخستین محصولات چری قلمداد کرد که از سال ۱۹۹۹ میلادی و با نخستین مدل با کد A11 در خط تولید این شرکت قرار گرفت. این سری شامل نمونه‌های ارزان‌قیمتی مانند چری Fulwin 2 FL بوده که در ایران با نام ام‌وی‌ام ۳۱۵ به فروش می‌رسد.

خودروهای چری موجود در بازار ایران

هاچ‌بک فوق کوچک شهری QQ3 نخستین محصول مشترک چری با مدیران خودرو در سال ۲۰۰۶ بود و یک کپی مطلق از دوو ماتیز (که در ایالات متحده و با همکاری شورولت با نام اسپارک به فروش می‌رسید) به حساب می‌آمد. این محصول ام وی ام ۱۱۰ نام گرفت و به یکی از کوچکترین خودروهای صنعت خودروسازی مدرن جهان تبدیل شد. پس از آن نیز نمونه‌های دیگری مانند ام‌وی‌ام ۵۳۰ و ام‌وی‌ام ۵۵۰ (که در چین با نام A5 و E5 شناخته می‌شدند) نیز راهی بازار ایران شدند.

چری در سال ۲۰۱۰ با فروشی نزدیک به ۷۰۰ هزار دستگاه، هفتمین خودروساز چینی نام گرفت. از اوایل دهه ۲۰۰۰، این شرکت انتقادهایی را به‌دلیل ادعاهای بی‌شمار مطرح شده در خصوص نقض حقوق مالکیت معنوی تولیدکنندگان خارجی دریافت کرده است. این چنین به‌نظر می‌رسد که چندین وسیله نقلیه تولید شده توسط شرکت چری به‌ طور مستقیم از عناصر طراحی سازندگان مختلف خارجی کپی گرفته شده‌اند. در این میان حتی برخی نیز از عنوان خود شرکت انتقاد می‌کنند که یادآور عبارت «Chevy»، نام کوتاه‌ شده تجاری شورولتِ جنرال موتورز است.

برنامه ریزی زیرساخت شارژ، رویکرد مرحله ای برای انتقال EV حیاتی است

توصیه‌هایی که اولین پذیرندگان برقی‌سازی توصیه می‌کنند، زیرساخت شارژ را از قبل آماده کنید و از یک رویکرد مرحله‌ای برای انتقال به خودروهای الکتریکی استفاده کنید.

جو لومباردو، معاون عملیات شبکه در Purolator، طی بحثی در Truck World که در آن پذیرندگان اولیه EV موفقیت ها و چالش های خود را برجسته ،د، گفت: شرکت های مخابراتی باید بر چالش مدیریت انرژی تمرکز کنند، بنابراین همه سهامداران در یک صفحه هستند.

او گفت: «وسایل نقلیه به راحتی در دسترس هستند، این زیرساخت ها زمان می برد. قبل از شروع عملیات برای 12 تا 24 ماه زمان تحویل آماده باشید.

سه شرکت کننده در میزگرد در دنیای کامیون
از سمت چپ، جیمز منزیس، مدیر تحریریه TruckNews.com و TruckNews.com، جو لامباردو و مایک اس،زینسکی در طول یک میزگرد در Truck World در Mississauga، Ont. (ع،: لئو باروس)

مایک اس،زینسکی، مشاور برق‌رس، ناوگان، PowerON Energy Solutions، از رویکردی مرحله‌ای برای برق‌رس، ناوگان دفاع کرد. او گفت: «شما رویکرد انفجار بزرگی برای برق‌رس، ندارید. وقت بگذارید و برنامه ریزی کنید، بنابراین در صورت بروز مشکلات، آنها را به مقیاس کوچکتر محدود کنید. می توان از درس های آموخته شده برای افزایش مقیاس استفاده کرد.

مدیریت تغییر نیز بخش بزرگی از معا، است. عملیات ناوگان، تعمیر و نگهداری تأسیسات که می‌توانستند مستقل کار کنند، اکنون باید روی فناوری جدید با هم کار کنند. روشن ، اینکه چه ،ی در طول انتقال چه کاری انجام می دهد از بروز مسائل جلوگیری می کند.

Purolator از پیک های خط مقدم خود که خودروهای الکتریکی را رانندگی می کنند، بازخورد دریافت می کند. لومباردو گفت: رانندگان از قبل نحوه رانندگی را می‌دانند، آنها می‌خواهند بدانند چه تفاوتی در مورد وسایل نقلیه الکتریکی وجود دارد.

عملیات هوای سرد

آب و هوای سرد در کانادا می تواند برای باتری ها سخت باشد، و در مورد استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی تردید وجود دارد. شرکت های حمل و نقل باید به دلیل هوای خنک تر، ت،یب برد را در نظر بگیرند.

Skirzynski توصیه کرد که هنگام تعیین مسیرها، برآوردهای محافظه کارانه انجام شود تا از غافلگیری در مسیر جلوگیری شود. وی افزود، در حالی که وسیله نقلیه برای حفظ برد به شارژر متصل است، پیش‌تنظیم باتری حیاتی است.

Purolator خودروهای برقی را در شهر کبک در شرایط 8- تا 20- درجه سانتیگراد برای چند هفته به کار گرفته است. لومباردو گفت که ت،یب محدوده وجود دارد و مهم است که این موضوع را پیش بینی کنیم.

در پشت حصار، شارژ برای مسیرهای خاص کار می کند، اما برای سفرهای طول، تر، شرکت پیک نقاط شارژ وسط شیفت را برای اطمینان از بازگشت وسایل نقلیه به پایگاه برنامه ریزی می کند.

وی گفت: “ا،ر مسیرهایی که ما انجام می دهیم زیر 100 کیلومتر در روز است و ا،ر وسایل نقلیه موجود می توانند 300 تا 400 کیلومتر را طی کنند، ما می تو،م با آن مدیریت کنیم.”

برنامه ریزی برای آینده

استفاده از خودروهای برقی ک، 8 در نقشه راه Purolator قرار دارد زیرا قصد دارد مطالعات آزمایشی را معرفی کند. این شرکت همچنین بررسی خواهد کرد که چگونه کامیون های حیاطی در معا، قرار می گیرند. قرار دادن بسته های بیشتر در وسایل نقلیه و بهینه سازی مسیرها، بار بیشتری را در هر مایل برای کربن منتشر شده فراهم می کند.

شرکت‌ها کامیون‌ها را می‌،ند و این رانندگان هستند که در انتهای چوب قرار دارند. اس،زینسکی گفت که در مرحله اجرا واکنش های متفاوت و حتی منفی وجود داشته است. او گفت که به سرعت در حال حاضر و جذب خودروهای الکتریکی در چهار چرخ شخصی کارکنان افزایش یافته است زیرا مردم آنها را دوست دارند.

لومباردو گفت که بازخورد در میان پیک‌ها بسیار مثبت بوده است. رانندگان با استفاده از ترمز احیا کننده و سایر عادات رانندگی مثبت در حال رقابت برای اینکه ببینند چه ،ی با بیشترین برد به پایه بازمی گردد، رقابت می کنند.

مشوق برق رس،

فناوری هزینه دارد و وسایل نقلیه الکتریکی ارزان نیستند. مشوق ها به ناوگان کمک می کند تا برقی سازی را اتخاذ کنند. لومباردو اذعان می‌کند که Purolator از این مشوق‌ها استفاده کرده است، اما می‌داند که آنها برای همیشه وجود نخواهند داشت. او خاطرنشان کرد که نقطه قیمت در بخش سبک کار به جایی می رسد که تجارت قابل دوام باشد. او افزود که زیرساخت های شارژ عمومی نیز به کاهش هزینه عملیات کمک می کند.

در بخش تعمیر و نگهداری، خودروهای برقی کمتر از خودروهای انرژی سوز داخلی وارد فروشگاه می شوند. مزیت بارز آن کاهش مصرف و استفاده از ترمز است. لومباردو گفت که Purolator در سال گذشته از 100 خودروی الکتریکی استفاده کرده است و فرسودگی تایرها هنوز مشخص نشده است.

مقدار باقی مانده

او انتظار دارد که هزینه های تعمیر و نگهداری کاهش یابد، اما گفت که تکنسین ها باید مهارت داشته باشند. تج،ات شارژ نیز نیاز به نگهداری دارند و این بر هزینه ها می افزاید.

و همانطور که خودروهای برقی در طول چرخه عمر خود پیشرفت می کنند، ناوگان باید تصمیم بگیرند که چه زم، دیگر نگهداری و بهره برداری از آنها مقرون به صرفه نیست. Purolator گفت با کاهش برد باتری، این وسایل نقلیه می توانند در مسیرهای کوتاه تری مستقر شوند. از آنجایی که خودروها از آلومینیوم ساخته شده‌اند و خوردگی نمی‌کنند، باتری‌ها را می‌توان با باتری‌های جدید تعویض کرد.

استفاده طول، مدت

Skirzynski مزایای کاهش هزینه سوخت، صرفه جویی در عملیات و اعتبارات تنظیم سوخت پاک را می بیند.

او خاطرنشان کرد: وقتی وضعیت موثر شارژ باتری به زیر 60 درصد می‌رسد، هنوز ظرفیت زیادی برای استفاده برای برنامه‌های ثابت وجود دارد. هرچه بتوان باتری را طول، تر استفاده کرد، بهتر است و صنعت بازیافت در حال ظهور است که می توان از آن بهره برد.

لامباردو گفت راز موفقیت، چابک بودن و داشتن توانایی سازگاری و یادگیری در حین حرکت است.



منبع: https://www.trucknews.com/sustainability/charging-infrastructure-planning-phased-approach-vital-for-ev-transition/1003184724/

قیمت چری, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ

امروز می خواهیم محصولات چری را همراه با عکس ماشین چری با هم مقایسه کنیم. چری یک شرکت خودروسازی دولتی چینی است که از نظر تولید اتومبیل در این کشور جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است. رئیس هیئت مدیره چری این تونگیو و وبگاه آن cheryinternational.com می­باشد.چری در سال 2003 وارد ایران شد و زیرمجموع ه­ای از شرکت کرمان موتور قرار گرفت و تحت نام مدیران خودرو و با نام اختصاری ام وی ام آغاز به فعالیت کرد.

  • البته قیمت این خودروها در ایران و چین بسیار متفاوت بوده که این میزان علاقه مدیران صنعت خودروی ایران به سوددهی همتایان چینی را خواهد رساند.
  • چری تیگو ۵ از یک پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی ۲ لیتری با قدرت ۱۳۹ اسب‌ بخار و گشتاور ۱۸۲ نیوتن‌متر نیرو می‌گیرد.
  • این شرکت پیش از این عرضه محصولات دوو کره را عهده دار بود که پس از مشکلات سیاسی و به علت شراکت جنرال موتور آمریکا و دوو، مجبور به جایگزینی تولیدات خود با نمونه هایی دیگر گردید.
  • با مطالعه این مطلب می توانید خودروهای کمپانی چری را مقایسه کنید، تا انتخاب بهتری در خرید خود داشته باشید.

با ورود به صفحه قیمت چری و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید. مشخصات برخی از خودروهای کمپانی چری در خصوص مقایسه ماشین های این کمپانی شرح داده شد. خودرو تیگو ۵، دارای حجم موتور ۱.۵ لیتری است که ۱۵۲ اسب بخار قدرت و ۲۰۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این دستگاه به یک گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته CVT متصل شده و با گیربکس ۵ سرعته دستی نیز عرضه می شود. این سدان چینی دارای موتور ۱.۵ لیتری بنزینی است، که ۱۱۴ اسب بخار قدرت و ۱۴۱ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

اریزو 5 توربو مدل 97، اتومات

این خودروها از طراحی داخلی و خارجی قابل قبولی نسبت به قیمت سود برده ولی پیشرانه‌هایی ضعیف‌تر از رقبای غیر چینی خود دارند. محصولات چری در ایران که با خودروهای آریزو و تیگو معروف است، طی سال‌های اخیر با استقبال خوبی همراه شده که با هم انواع محصولات چری در ایران را مرور می‌کنیم. برند لوکس مدیران خودرو می باشد که محصولاتی با متریال عالی و با کیفیت بالا و همچنین هوشمند را شامل می شود .

در داخل کابین به تبعیت از نمای ظاهری خودرو، سعی شده تا حس و حالی اسپرت به سرنشینان انتقال داده شود. کیفیت متریال به کار رفته در فضای داخلی به ویژه در بخش داشبورد و پنل درب‌ها در قیاس با سایر محصولات چینی موجود در بازار کیفیت تقریباً بهتری دارد. هر باتری بر روی بدنه خود دارای یک سریال یکتا جهت شناسایی سال و ماه تولید میباشد.

البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باتری نیاز به تعویض خواهد داشت. اما از آنجاییکه عموم افراد در سال حدود 20،000 کیلومتر با خودرو رانندگی میکنند، بعد از 2 سال باتری چری نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد. بله، باتری های عرضه شده برای خودرو چری در کیان باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری و به اصطلاح اتمی و خشک میباشند. در حال حاضر بر طبق مصوبات هیئت دولت ورود باتری های خارجی به ایران ممنوع میباشد و به همین دلیل باتری کره ای اصلی با تاریخ تولید به روز در بازار موجود نمیباشد. کیان باتری در وضعیت فعلی به هیچ عنوان استفاده از باتری های خارجی را توصیه نمی نماید.

خرید اقساطی فونیکس

شرکت خودروسازی چینی است، که بعنوان یکی از کارخانه‌های اصلی تولید خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به‌شمار می‌آید. یک شرکت تحت کنترل حکومت کمونیستی چین بوده که فعالیت خود را از اوایل هزار سوم میلادی آغاز نمود. این شرکت که ساخت نمونه‌های فوق‌العاده ارزان قیمت را سرلوحه کار خود قرار داده بود، با صادرات نمونه‌های تولیدی به کشورهای فقیر و با اقتصاد مشابه چین مانند سوریه و چین، دایره فعالیت خود را به خارج از مرزهای چین گسترش داد. چری سه بار به عنوان “محبوب ترین برند خودروی چینی” در روسیه مورد تقدیر قرار گرفته است و برای دو سال متوالی رتبه اول را در بخش تولید تجهیزات کسب کرد. به عنوان یک برند خودروی چینی که برای اولین بار جهانی شد، چری به مدت ۱۵ سال متوالی بزرگترین صادرکننده خودروهای سواری چین بوده و در مجموع بیش از ۱.۳ میلیون دستگاه به بیش از ۸۰ کشور صادر کرده است.

از دیگر محصولات شرکت مدیران خودرو که با همکاری چری موتورز چین در حال مونتاژ و ارائه در ایران است می‌توان به مدل‌های چری تیگو ۵، آریزو ۵ و تیگو ۷ اشاره کرد. اما پس از تغییر رویه که در بخش همکاری‌های خارجی تاریخچه شرکت چری به آن اشاره شد، محصولات نسل جدید آن نیز وارد ایران شدند. اکنون مدل‌های ام‌وی‌ام ۳۱۵ هاچ‌بک و ام‌وی‌ام ۱۱۰ و ام‌وی‌ام X33 نسل قدیم در کنار نسل‌های جدیدتری مانند چری تیگو ۳ایکس (ایکس۲۲)، تیگو ۵ایکس (ایکس۵۵)، تیگو ۵ و چری تیگو ۷ و آریزو ۵ به فروش رسیده که چری آریزو ۶ و تیگو ۸ را نیز باید به آن‌ها اضافه نمود. البته قیمت این خودروها در ایران و چین بسیار متفاوت بوده که این میزان علاقه مدیران صنعت خودروی ایران به سوددهی همتایان چینی را خواهد رساند.

THRC منابع جدیدی را برای استخدام و حفظ زنان ارائه می دهد

Trucking HR Ca،a (THRC) در آ،ین چشم انداز بازار کار خود ابزارهای جدیدی را به کارفرمایان ارائه می دهد تا ،ن بیشتری را در صنعت حمل و نقل و لجستیک جذب و حفظ کند.

بر اساس اعلامیه خبری، این ابزارها از کارفرمایان در رسیدگی به موانع فرهنگی و سیستمی که به شکل گیری انتخاب های شغلی ،ن و در نهایت جذابیت این صنعت کمک می کند، حمایت می کند.

آنجلا اسپلینتر، مدیر عامل THRC، گفت: “در حالی که ما در جذب ،ن بیشتر به بخش خود حرکت می کنیم، نمایندگی ما هنوز بسیار کمتر از میانگین ملی برای نمایندگی ،ن در نیروی کار است.” “در حالی که ما برای مشاغل خالی مداوم در همه مشاغل آماده می شویم – THRC به درک عوامل انگیزشی عمیق تر پرداخته و ابزار و منابعی را برای کمک به صنعت ارائه می دهد.”

راننده زن در کابینش
راننده GFL سامانتا تام،. (ع، فایل: لئو باروس)

اسپلینتر گفت: «تحقیقات نشان می‌دهد که این صنعت در حال حاضر مشاغلی را ارائه می‌دهد که با نیازها و اولویت‌های ،ن جویای شغل، از جمله دستمزد رقابتی، امنیت شغلی، و کار چالش‌برانگیز مطابقت دارد. زم، که مشغول به کار شدند، 89 درصد از ،ن می گویند که حمل و نقل و تدارکات را به ،ن دیگر توصیه می کنند، و تقریباً همه ،ن مورد بررسی احساس می کنند که شغل آنها مطابق با انتظارات آنها است یا فراتر از آن است.

برابری ،تی در محل کار

با این حال موانع همچنان پابرجاست. گزارش ،ن با انگیزه – حفظ حرکت ما دو ابزار جدید ارائه می دهد.

بررسی نقاط کور: شناسایی شکاف های ،تی در محل کار یک ابزار ارزیابی برای سیاست‌ها و شیوه‌های فعلی است تا سازمان‌ها بتوانند نقاط قوت و ضعف را در رویکردهای خود به برابری ،تی در محل کار شناسایی کرده و اه، آینده را تعیین کنند.

،ن در محل کار: چگونه کارفرمایان می توانند ،ن بیشتری را به حمل و نقل و تدارکات جذب کنند؟ بهترین راهنمای عملی است که از یافته‌های تحقیق برای شناسایی توصیه‌های ملموسی استفاده می‌کند که می‌تواند جنبه‌های استراتژی برابری محل کار را افزایش دهد.

نیروی کار گسترده تر کانادا به طور مساوی بین مردان و ،ن ت،یم شده است، اما ،ن تنها 16 درصد از نیروی کار کامیون و تنها 4 درصد از رانندگان را تشکیل می دهند.

یافته ها روندهای واضحی را برای افزایش مشارکت ،ن نشان می دهد، از جمله:

  • در مقایسه با سایر صنایع، فرصت هایی برای جذاب تر ، صنعت پیدا کنید.
  • افزایش آگاهی در مورد تنوع گسترده فرصت های شغلی.
  • برجسته ، فرصت های ،ن برای پیشرفت در حمل و نقل.
  • استراتژی هایی را به اشتراک بگذارید که نگر، های ایمنی در محل کار، به ویژه آزار و اذیت و تبعیض را بهبود می بخشد.
  • تعادل بین کار و زندگی و تأثیرات مسئولیت خانواده را روشن کنید.



منبع: https://www.trucknews.com/human-resources/thrc-offers-new-resources-to-recruit-retain-women/1003184672/

گزارش Flatbed: ساخت و ساز مسکن در ماه مارس بیش از حد انتظار کاهش یافت – DAT Freight & Analytics

خانه‌سازی تک‌خانواری ایالات متحده در ماه مارس سقوط کرد زیرا افزایش مجدد نرخ‌های وام مسکن ،یداران بالقوه را به حاشیه راند. بر اساس اداره سرشماری ایالات متحده، شروع مسکن با 14.7 درصد کاهش در ماه مارس به 1.321 میلیون در مقابل 1.480 میلیون مورد انتظار و 1.549 میلیون قبل از آن (بازبینی شده از 1.521 میلیون) رسید. شروع مسکن تک خانواری با نرخ 1.022 میلیون، 12.4 درصد کمتر از رقم تجدیدنظر شده فوریه 1.167 میلیون است. پروانه های ساختم، نیز بیش از حد انتظار کاهش یافت و با 4.3% کاهش به 1.458 میلیون در مقابل 1.510 میلیون مورد انتظار و 1.523 میلیون قبل (بازبینی شده از 1.518 میلیون) رسید.

به گفته انجمن ملی سازندگان خانه (NAHB)/شاخص بازار مسکن و، فارگو (HMI) که اخیرا منتشر شد، «در ماه آوریل احساسات ثابت بود زیرا نرخ‌های وام مسکن در ماه گذشته نزدیک به 7 درصد باقی مانده بود و آ،ین داده‌های تورمی نتوانستند بهبود را در سه ماهه اول سال 2024 نشان دهند.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ شوید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

کارل هریس، رئیس NAHB، سازنده خانه های سفارشی از ویچیتا، گفت: «با توجه به اینکه بسیاری از ،یداران ناامید در انتظار کاهش نرخ بهره هستند، سیاست گذاران می توانند با کاهش قو،ن نظارتی ناکارآمد که هزینه های مسکن را افزایش می دهد و عرضه را محدود می کند، چالش های مربوط به مقرون به صرفه بودن را کاهش دهند. .

رابرت دیتز، اقتصاددان ارشد NAHB، گفت: «مطالعه ثابت آوریل نشان می‌دهد که پتانسیل رشد تقاضا وجود دارد، اما ،یداران تا زم، که بتوانند نرخ بهره را بهتر ارزیابی کنند، تردید دارند. با توجه به اینکه بازارها به دلیل قرائت های اخیر تورم تا حدودی با نرخ های بالاتر سازگار شده اند، ما همچنان پیش بینی می کنیم که فدرال رزرو در اوا، سال جاری کاهش نرخ های آتی را اعلام کند و نرخ های وام مسکن در نیمه دوم سال 2024 تعدیل شود.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

اگرچه تعداد کل دکل‌های حفاری نفت و گاز از ابتدای سال ثابت بوده است، به گفته بیکر هیوز، تعداد دکل‌های حفاری در حوضه پرمین تگزاس غربی، جایی که 51 درصد از دکل‌ها در آن واقع شده‌اند، 2 درصد افزایش یافته است. تامین این منطقه با لوله مته و پوشش در درجه اول بازار حمل و نقل هیوستون است، جایی که بارهای جابجا شده 14 درصد سالانه افزایش یافته است و به دنبال افزایش 12 درصدی وزنی در هفته گذشته است.

نرخ حمل و نقل خط ،وجی در هیوستون در ماه گذشته 0.07 دلار در هر مایل افزایش یافته است. در خط شماره یک غرب به Lubbock در حوضه پرمین، هفته گذشته به طور متوسط ​​​​2.13 دلار در هر مایل به حامل های تخت پرداخت می شد. در خط شماره دو به ال پاسو، نرخ حمل و نقل خطی ثابت بود، به طور متوسط ​​2.39 دلار در هر مایل در 13٪ حجم بارهای جابجا شده بیشتر.

نسبت بار به کامیون

حجم پست بار تخت برای چهارمین هفته پس از کاهش 4 درصدی وزنی در هفته گذشته کاهش یافت. حجم ها 4 درصد کمتر از سال گذشته و مشابه سال 2019 است. مانند ون خشک و ریفر، پست های تج،ات تخت تخت زیر 5 درصد وزنی افزایش یافته است و نسبت بار به کامیون را 4 درصد کاهش داده و به 18.94 رسیده است.

نرخ های نقطه ای

نرخ‌های حمل‌ونقل خط مسطح در هفته دوم عمدتاً ثابت و اندکی کاهش یافت و به طور متوسط ​​کمی کمتر از 2.02 دلار در هر مایل بود. در مقایسه با سال گذشته، میانگین ملی 0.12 دلار در هر مایل کمتر و 0.02 دلار در مایل بالاتر از سال 2019 است.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/flatbed-report-،using-construction-drops-more-than-expected-in-march