اشنایدر نزدیک به 100 کامیون الکتریکی را اضافه می کند – Smarts سوخت


<p>اولین کامیون باطری الکتریکی اشنایدر که در کارخانه Daimler Truck آمریکای شمالی در پورتلند، اورگان از خط تولید شد.</p>[|CREDIT|]<p>ع،: اشنایدر</p>

اشنایدر به زودی تحویل 92 خودروی ک، 8 باطری الکتریکی را در عملیات بین وجهی خود در ج، کالیفرنیا آغاز خواهد کرد.

اولین فریت لاینر eCascadia اشنایدر، ساخت دایم، تراک آمریکای شمالی، قرار است از خط مونتاژ در کارخانه DTNA پورتلند، اورگان، خارج شود.

اپراتور قبلاً سفارشات 62 eCascadia را گزارش کرده بود. اکنون این شرکت 30 BEV اضافی از DTNA را مستقر خواهد کرد. مقامات اشنایدر در بی،ه‌ای اعلام ،د که در نتیجه، اشنایدر یکی از بزرگترین ناوگان الکتریکی در آمریکای شمالی را خواهد داشت که گامی مهم در تلاش‌های این شرکت برای عملیاتی ، وسایل نقلیه بدون آلایندگی در ناوگان کامیون‌های خود است.

مارک رورک رئیس و مدیر عامل اشنایدر گفت: “ادغام نزدیک به 100 خودروی بدون آلایندگی نقطه عطف مهمی برای اشنایدر است، زیرا ما فراتر از مرحله آزمایش کامیون های الکتریکی با باتری هستیم تا عملیاتی را در مقیاس انجام دهیم.” در ،یب با حرکت ریلی، ما می‌تو،م با استفاده از کامیون‌های درای BEV، ارزش کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای را به مشتریان خود ارائه دهیم.»

جرمی هاک نقطه‌نظر است @WeAreSchneider‘s #BEV پروژه استقرار، که بخشی از برنامه های بزرگتر حامل برای کاهش است #انتشار. در مورد اینکه چرا او را به ،وان یک رهبر نوظهور HDT 2022 انتخاب کردیم، بیشتر بخو،د #HDTEmergingLeaders pic.twitter.com/D5qShgOqDn

— حمل و نقل سنگین (@HDTrucking) 1 نوامبر 2022

کامیون‌های برقی با باتری در برآوردن اه، پایداری اشنایدر برای کاهش انتشار دی‌ا،ید کربن در هر مایل به میزان 7.5 درصد تا سال 2025 و 60 درصد تا سال 2035 بسیار مهم هستند. .

eCascadias جدید پتانسیل جلوگیری از انتشار بیش از 81000 پوند دی ا،ید کربن در روز را دارند. مقامات این شرکت گفتند که در طول یک سال، این معادل حذف 2400 خودروی گازسوز از جاده است.

اشنایدر یک eCascadia را به مدت شش ماه از طریق ناوگان تجربه مشتری Freightliner هدایت کرد. رانندگ، که eCascadia را آزمایش ،د گزارش دادند که از رانندگی با کامیون لذت می برند.




منبع: https://www.truckinginfo.com/10188565/schneider-to-add-nearly-100-electric-trucks