پژو 405 بازارداریم قیمت ماشین پژو 405 اسباب بازی فلزی 405

البته ایران خودرو در سال‌های اخیر قبل از توقف تولید 405، از شاخصه‌های به روزتری در داخل کابین استفاده کرد و خصوصاً غربیلک فرمان دو شاخه آن را که دیگر خیلی قدیمی شده بود با یک غربیلک جدید جایگزین کرد. در ضمن، پنل کیلومتر شمار را هم از نو طراحی کرد و نمایی جالب‌تر برای این خودرو به وجود آورد. Peugeot 405 نمای بسیار ساده‌ای دارد و در آن اثری از خطوط منحنی و خطوط روی کاپوت و بدنه نیست. چراغ‌های چهار ضلعی جلو و عقب ساده، جلوپنجره با نوارهای افقی ساده و حداقل تزئینات، نمای ساده و کلاسیکی به این خودرو داده‌اند.

  • در ابتدا در دو تیپ GL و GLX عرضه می‌شد و دارای موتور کاربراتوری 1.6 لیتری و 2 لیتری بود.
  • پژو به تولید موتورهای خودروهای فرمول یک برای دیگر تیم‌ها نیز می‌پرداخت.
  • پژو در نام‌گذاری خودروهای خود از اعداد 3 رقمی استفاده می‌کند، اندازهٔ عدد سمت راست نشانهٔ نسل خودرو است و اندازهٔ عدد سمت چپ دلالت بر سایز خودرو دارد.
  • در سال ۱۹۰۱ توانست با تولید موتوری با حجم ۶۵۲ سی‌سی، قدرت ۵ اسب بخار، یک سیلندر و ظاهر سنتی، برنده مسابقات بهترین مدل آن سال شود.
  • در زیر ساختار خودرو یک ۲۰۶ نشسته و ساختار شیشه آن نیز متحول شده است.

در ادامه لیستی از مشخصات فنی هر دو مدل پژو 405 GLX و 405 SLX را در قالب یک جدول برای شما آورده‌ایم. خودرو پژو 405 در حال حاضر در ایران در مدل‌های SLX و GLX ( در دو مدل دوگانه سوز و بنزینی) به بازار عرضه می‌شود. در سال‌های اولیه ورود 405 به ایران، این خودرو به یک پیشرانه 2 لیتری کاربراتوری مجهز شده بود اما ایران خودرو به دلیل آلایندگی این پیشرانه آن را تعویض کرد. این کارخانه یک پیشرانه 1.8 لیتری انژکتور با کد XU7JP/L3 را جایگزین نمونه کاربراتوری اولیه کرد.

پژو 206 تیپ ۲، مدل ۱۳۹۶

سیستم تعلیق در هر یک از ۴ چرخ ۴۰۵ مک فرسون می‌باشد که به صورت جداگانه عمل می‌کنند که این ویژگی باعث چسبندگی بهتر ماشین در جاده و مخصوصاً پیچ‌ها می‌شود و در نتیجه، سرنشینان آرامش بیشتری را هنگام سفر تجربه می‌کنند. ۴۰۵، در برابر جریان هوا مقاومت ناچیزی (با ضریب ۳۱ درصد) دارد که این هم یکی دیگر از مزایای آن به‌شمار می‌رود. این خودرو در خصوص خودرانی، اینترنت و ایمنی بحث می‌کند، اما اگر خسته باشید، این خودرو شما را به آرامی به خانه ‌می‌برد. سلام هرکی اعتراض میکنه نخرید خودش خریده و فروخته از موقعیت نابسامانی استفاده کنید . لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. در نمای عقب نیز تغییراتی در طراح در صندوق، چراغ‌ها و سپر انجام شده که ظاهری حجیم‌تر و خوشایندتر به پژو پرشیا داده است.

سمند؛ که به عنوان خودروی ملی ایران شناخته می‌شود نیز خودرویی بر مبنای پلت فرم پژو ۴۰۵ است و در ابتدا قرار بود جانشین پیکان (خود پیکان یک مدل تغیر یافته از هیلمن هانتر بود) شود. یکی از موفق‌ترین اتومبیلهای کلاس متوسط پژو که در سال ۱۹۸۸ توسط بسیاری از مجلات معتبر اتومبیل به عنوان اتومبیل سال انتخاب گشت، اتومبیل پژو ۴۰۵ می‌باشد. پژو ۴۰۵ در دو مدل GL و GLX به بازار عرضه شده و یکی از بهترین اتومبیلهای مونتاژ شده در ایران می‌باشد.

خودرو که در ابتدا با عنوان پژو پرشیا به دست مشتریان ایرانی می‌رسید، در اصل نسخه فیس‌لیفت پژو ۴۰۵ محسوب می‌شود که با نیم‌نگاهی به طراحی ظاهری پژو ۴۰۶ و مخصوص بازار ایران ساخته شده است. پارس در مقایسه با ۴۰۵ از ظاهر جذاب‌تر و امکانات بیشتری برخوردار بوده و یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سدان‌های ایران خودرو تاکنون به شمار می‌آید. از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 14 آذر 401 . پژو 405 از سال 1370 توسط کارخانه ایران خودرو در ایران تولید و مونتاژ شد. با ورود این سدان تقریبا بزرگ به کشور، انتظار بسیاری از خریداران برای خلاصی از پیکان به سر آمد!

قیمت روز محصولات ایران خودرو 1401/09/14

با این حال، طراحی متفاوت سپرها و چراغ‌ها موجب شده تا پژو پارس در مقایسه ۴۰۵ جذاب‌تر و زیباتر دیده شود. همچنین خطوطی روی کاپوت اضافه شده تا شمایل عضلانی‌تری در مقایسه با ۴۰۵ به آن داشته باشد. زه روی درها پهن‌تر شده و از سادگی نمای جانبی کم کرده است و به جز این مورد، فرقی بین ظاهر پژو پارس و پژو ۴۰۵ از کناره‌ها مشاهده نمی‌شود. سمند LX -یکی دیگر از تیپ های پر طرفدار از سری خودروی سمند است که در سال 1383 تولید شد. در این مدل از موتور XU7 پژو 405 GLX استفاده شده بود ولی از آنجایی که خانواده های ایرانی به دنبال خودرویی ایمن با مصرف سوخت پایین هستند ادامه مطلب…

امروزه شرکت پژو از زیرمجموعه‌های گروه استلانتیس محسوب می‌شود[۱] و همچنان به‌عنوان بزرگترین شرکت خودروسازی فرانسه و دومین خودروساز بزرگ اروپا به‌شمار می‌آید. شما می‌توانید با استفاده از بخش خودرو محصولات زومیت و طریق لیست ماشین‌ها و هم از صفحه هر محصول و فشردن کلید مربوط به آن، مقایسه خود را انجام دهید. پژو در نام‌گذاری خودروهای خود از اعداد 3 رقمی استفاده می‌کند، اندازهٔ عدد سمت راست نشانهٔ نسل خودرو است و اندازهٔ عدد سمت چپ دلالت بر سایز خودرو دارد.

پژو 207 اتوماتیک

همچنین پژو در سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ تأمین موتورهای مسابقات فرمول یک را عهده‌دار شد. در آینده امکان مشاهده قیمت خودروهای پژو در بازار،‌ شرایط فروش و … در نمایشگاه خودرویی ژنو ۲۰۰۰ به نمایش درآمد و به یک موتور ۳ لیتری V6 بنزینی با خروجی ۲۱۰ اسب بخار مجهز شد.