پژو 206 تیپ 2 ماشین پژو 206 تیپ 2 : مشخصات پژو 206 تیپ 2

بااین‌حال با خرید ماشین پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، هزینه سوخت بیشتری باید بپردازید. برای اجاره پژو 206 با راننده نیاز به ارائه مدرک و ضمانت نامه خاص نیست و مسئولیت های خودرو بر عهده ی راننده است؛ پس خودروی موردنظرتان را با یک تماس تلفنی یا رزرو آنلاین رنت کنید؛ در تاریخ مقرر راننده خودرو منتظر شما خواهد بود. به منظور اجاره ماشین با راننده، بهتر خواهد بود که از 1 هفته قبل اقدام نمایید؛ ولی در شرایط اضطراری نیز این امکان فراهم است که از 1 روز قبل تر خودرو مورد نظر خود را رزرو نمایید.

  • طراحی جذاب و جوان پسند و هندلینگ بسیار مناسب آن باعث شد تا این خودرو در بسیاری از کشورها به میزان قابل توجهی به فروش برسد.
  • بهر حال قبل از خرید تحقیق کنید و با یکنفر که از همون ماشین داره دوس بشین و یه مدت با ماشینش برید و بیاید تا بفهمید خوبه یا نه.
  • طراحی داخلی پژو 206 را باید در راستای اتومبیل های دهه 2000 میلادی تفسیر کرد، جایی که سادگی و طراحی ارگونومیک اهیمت بالایی داشت.
  • لازم است ذکر شود که پلت فرم این خودرو همان ۲۰۶ اس‌دی است و از نظر امکانات هم تمامی امکانات موجود در ۲۰۷ به همراه بال عقب، فرمان برقی و آینه تاشوبرقی را دارد که نسبت به تیپ فول آپشن ۲۰۶ اس‌دی امکانات بیشتری دارد.

پژو 206 تیپ 2 هاچ‌بکی اقتصادی و محبوب در بازار است که تولید آن از دو دهه پیش تاکنون توسط ایران خودرو ادامه دارد. این خودرو هم‌اکنون در بازار با خودروهایی همچون تیبا 2 و کوییک به رقابت می‌پردازد. پژو 206 تیپ 2 یکی از پرفروش‌ترین خودروهای ایران است که حتی با وجود افزایش شدید قیمت طی سال‌های گذشته، همچنان خریداران مشتاق خود را حفظ کرده است.

پژو 206 فوق فنی بشرط و ماشین سالمه1,385

بلی ، سند خودرو از همان ابتدا به نام خریدار خواهد بود. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. سایت ایران تجارت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. وقتی که این کارارو کردید حتما بعدش اینارو هم بررسی کنید. اگه اینا نبود نشان از ماشینی هستش که صاحبش باهاش خوب تا کرده. بد بسته شدن درها، صدا از کاپوت، لرزش در هنگام بسته شدن در صندوق.

تیبا

فن آوری بالای موجود در مهندسی و ساخت جعبه دنده های اتوماتیک، امکان داخلی سازی این تیپ را محدود می کرد. ایران خودرو در زمان خروج پژو از ایران، داخلی سازی تیپ ۵ را نسبت به تیپ‌های دیگر، در اولویت خود قرار داد. تیپ ۵ های پژو 206 ایرانی از نیمه دوم سال ۹۱، ابتدا در فاز صفر به بازار آمدند.

در کل خودم مصمم ۲۰۶ تیپ ۶ دوستم رابخرم ( البته گران میگه ) . هر ماشینی نگه داری میخواد، کسی که بلد نیست در کاپوت ماشین را باز کنه نباید بید در مورد خوب و بد ماشین نظر بده. نویسنده خیلی از راه درست نگهداری خودرو مطلع نبوده ظاهرا، شما هر خودرویی رو درست نگداری نکنی خرج میذاره روی دستت. امروز و در بازار لاستیک مدل‌ها و برندهای مختلفی وجود دارند که شناخت کافی از ویژگی‌ها و مزایای هرکدام به خرید بهتر تایر کمک شایانی می‌کند.

تغییراتی که متأثر از اخبار تحریم ها، افزایش و کاهش نرخ ارز، وضع قوانین مختلف و دیگر عوامل است. بازه قیمت پژو 206 در حال حاضر 293 میلیون تومان بوده که همان طور که گفته شد این قیمت ها روزانه در حال تغییر و نوسان هستند. بنده درشرکت سایپا کارمیکنم وحدود۱۹سال سابقه دارم و..خودروی من۲۰۶صندوق دارv8 ومدل۸۶ میباشد.مسافرت وتوشهری نسبتا زیادی با این خودرو دارم و..

لیفان X60 اتوماتیک

همین باعث شده تا انتخاب بهترین لاستیک ها برای پژو 206 کمی سخت باشد. ظرفیت استاندارد باتری خودروی شما ۵۰ آمپر بوده و باتری بیشتر از این نمی توان روی خودروی شما نصب کرد چون برای محفظه باتری خودروی شما مناسب نبوده و احتمال آسیب رساندن به لوازم جانبی از جمله کامپیوتر خودروی شما را دارد. باتری اصلی خودروی شما 50 آمپر می باشد و باتری های 55 و 60 آمپر هم با توجه به نیاز برقی خودروی شما قابل نصب است. باتری 55 آمپر می تواند یک گزینه ی مناسب برای خودروی شما باشد. نصب باتری 74 آمپر برای خودروی 206 آمپر درست نمی باشد و اختلاف آمپر 24 آمپری نسبت به باتری استاندارد این خودرو ( 50 آمپر ) برای دینام این خودرو زیاد است. اگر باتری 60 آمپر ساعت جوابگو نبود در نهایت با اغماض باتری 66 آمپر پیشنهاد می شود.

این ماشین آپشن مخفی هم داشت،قفل در داخل گلوباکس،که متاسفانه در برخی از پژو ها دیده نمی شه. من نداشتم ولی این مدل به گفته تعریف دوستان خیلی عالی و کمیاب هستش. الان ۳ ماه یاد اون روزهای جلو تعمیرگاه میوفتم و میگرخم راستش از یه سو از پراید خسته هستم و از سویی میترسم.

سلام دوست عزیز در خودروهای پژو 206 و 207 مدل های 96 به بعد فضای باتری کم شده و فضا برای باتری بزرگتر وجود ندارد. البته با کمی تغییر میشه باتری 55 و 60 آمپر نصب کرد. سلام دوست عزیز شما میتونید باتری با آمپر های 50، 55 و 60 روی ماشینتون نصب کنید. در بین باتری های ایرانی برند سپاهان باتری کیفیت، گارانتی و ارزش خرید بالایی دارد.

تعویض لاستیک‌های فرسوده به واسطه‌ی خطر آفرینی که برای جان سرنشینان دارند باید در اولویت رسیدگی به خودرو لحاظ شود. در ادامه پس از بررسی سایز لاستیک مناسب پژو ۲۰۶ انواع لاستیک‌های ایرانی و خارجی را نیز معرفی خواهیم کرد. خرید 206 با توجه به قیمت و امکانات فنی آن، یکی از گزینه‌های همیشگی خانواده‌های ایرانی در دو دهه گذشته بوده است. این خودرو از سال 1380 در کشور تولید شد و از همان موقع طرفداران بسیار زیادی در بازار ایران پیدا کرد. خودروی جوان‌پسند فرانسوی فراز و نشیب بسیاری را در روند تولید خود در ایران تجربه کرد و گاهی نوسانات قیمتی آن صاحبانش را به سمت فروش پژو 206 سوق داد.