نقد و بررسی مدل های متنوع سمند + جزئیات و تصاویر-دیزل کاران

باتری 70 آمپر را نیز در صورتی می توانید نصب نمائید که پایه کوتاه باشد چون اغلب باتری های 70 آمپر موجود در بازار پایه بلند بوده و در این صورت برای خودروی شما مناسب نمی باشند. ظرفیت استاندارد باتری خودروی شما 66 آمپر بوده و در صورت نیاز تا ظرفیت 74 آمپر قابل ارتقاء نیز می باشد. ضعف باتری در سرمای هوا بیشتر نمود پیدا میکند، به احتمال زیاد باتری خودروی شما خراب شده و نیاز به تعویض دارد اما جهت اطمینان میبایست با دستگاه تست گردد. پس به این نتیجه می‌رسیم که سمند در تصادفات نسبت به خودروی پژو 206 بسیار امن‌تر است . در خودروی سمند نیز این نیرو توسط شاسی‌های شکل داده شده جذب می‌شود .اما پخش شدن نیروی تصادف در خودروی سمند به اندازه کافی بالا نیست و متاسفانه شاهد صحنه‌های دلخراش مرگ و میر سرنشینان هستیم .

  • سمند سورن از لحاظ فنی تفاوت چندانی با مدل‌های معمولی ندارد و عمده تغییرات آن به طراحی چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر محدود می‌شود.
  • اگر بخواهیم لیستی از خودروهای ایمن و پر فروش داخلی تهیه کنیم قطعا سمند و انواع مختلف آن در صدر این لیست قرار می‌گیرند.
  • شرکت ایران خودرو از سال ۱۳۹۵ نسخه توربوشارژ این محصول را که مجهز به موتور ملی توربوشارژ بود، به دست مشتریان رساند.

با این وجود در میان خودروهایی که نام برده شد، تمام آنها در حال حاضر توسط مجموعه ایران خودرو در حال تولید هستند و تنها خودرو سمند SE در سال 96 توقف تولید شد. همچنین موتور EF7 عضو ۱۰ موتور برتر گازسوز دنیا بوده و می‌توان گفت در این مجموعه رتبه سوم را دارد. فروش اقساطی سمند دوگانه که در ایران به مشتریان مجله خبری خودرو ارائه می‌شود از این موتور بهره می‌برد. در زمان مراجعه برای خرید اقساطی سمند و استفاده از خرید اقساطی سمند دوگانه، حتماً دسته چک، مدارک شناسایی، پرینت گردش چند ماه اخیر حساب، مدارک شغلی مانند فیش حقوقی و یا جواز کسب در صورت دارا بودن و مدارک و مستندات محل سکونت خود را به همراه داشته باشید.

خرید اقساطی خودرو با شرایط ویژه به صورت بلند مدت می‌تواند برای خانواده‌های ایرانی گزینه ایده آل‌تری باشد. به همین دلیل شرکت سپند خودرو شرایطی را فراهم کرده است که هم‌وطنان عزیزمان بتوانند با خیالی آسوده خودروی مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری کنند. از مزایای خرید اقساطی ماشین از شرکت سپند خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. اگر بخواهیم لیستی از خودروهای ایمن و پر فروش داخلی تهیه کنیم قطعا سمند و انواع مختلف آن در صدر این لیست قرار می‌گیرند. سمند از جمله خودروهایی است که در میان خانواده‌های ایرانی به دلیل ویژگی‍های خوبی که دارد محبوبیت زیادی را کسب کرده است.

حداکثر کیلومتر

چنانچه نتوانستید قیمت خودرو سمند صفر یا کارکرده مورد نظرتان را پیداکنید به قسمت قیمت گذاری خودرو بروید.در بخش قیمت گذاری خودرو ،قیمت امروز خودروهای رنگ شده-دور رنگ-تمام رنگ-داری قطعات تعویضی رنگ دار و استوک و شاسی خوردگی و جوشکاری موجود است . از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 26 آذر 401 . سمند معمولی یا x7 اولین نسخه از سمند است که تولید آن از سال ۱۳۷۹ آغاز شد و تا ۱۳۸۸ ادامه یافت. سمند معمولی از لحاظ امکانات بالاتر از EL است و بین EL و LX قرار می‌گیرد. این نسخه از سمند تنها با موتور XU7 عرضه‌شد و برخلاف سمند LX نسخهٔ موتور ملی آن تولید نشد.

برای خرید محصولات به نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش هر محصولی مراجعه نمائید که از صحت اصالت محصول خریداری شده مطمئن باشید. باتری اورجینال خودرو شما 66 آمپر هست ولی در صورت موارد مصرف بیشتر (روشنایی، صوتی و …) میتوان از باتری هایی با ظرفیت 74 آمپر نیز استفاده کرد. بله، باتری فابریک سمند 66 آمپر بوده و سایز 60 برای این خودرو کافی نمیباشد. حال آنکه خودروهای بی ام دبلیو و بنز و … نمرات 20 را از لحاظ مهندسی در اختیار دارند . اگر شما 100 کیلومتر سرعت داشته باشید و به خودروی روبه‌رو برخورد کنید , نیرویی معادل با 3 تن تولید خواهید کرد که هر چیزی را نابود می‌کند .

سمند سورن پلاس

مهم نیست شما 6 ماه پیش باتری را خریداری نموده اید، مهم این است باتری خریداری شده چه زمانی تولید شده است. برای جلوگیری از سوء استفاده ضروری است حتما فاکتور یا کارت گارانتی مهردار به همراه درج تاریخ تولید از فروشنده دریافت نمایید. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود.

سمند خودرویی از خانواده و تبار روسی بوده که با ورود به ایران دستخوش تغییر شد و از دهه 80 در ایران متولد شد . تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. برای مشاهده تمام مدارک و شرایط اجاره روزانه سمند به روی لینک زیر کلیک کنید.

اما از آنجاییکه عموم افراد در سال حدود 20،000 کیلومتر با خودرو رانندگی میکنند، بعد از 2 سال باتری سمند نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد. پژو 206 مسیر پخش نیرو را از ستون‌ها عبور می‌دهد , به همین علت آسیب‌پذیرتر است . حال آنکه خودروی سمند مسیر پخش نیرو را از جلوی خودرو به صورت صلیبی پخش می‌کند و اندکی از نیرو را به ستون‌های خودرو منتقل می‌کند که می‌توان گفت بهتر از خودروی 206 است ولی پایین‌تر از سطح استانداردهای تولید خودرو است .