خرید و فروش و قیمت خودرو چری در تهران دیوار-دیزل کاران

دارای طراحی منحصربفرد با حسی شیک و پویا با شخصیتی متمایز که منحصر به مجموعه خودروهای تیگو است. دارای تهویه مطبوع، دارای پریز برق لوازم جانبی، دارای جلو پنجره برقی، چراغ هشداردهنده سوخت کم، دارای صندلی عقب تاشو و صندلی ها قابل تنظیم هستند. چری همچنین با تاسیس یک شرکت جوینت ونچر با هولدینگ کنون، خودروهای لوکسی با برند کوروش نیز به تولید می‌رساند. با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید. اگر قصد روشن کردن ماشین چری را بر ای بیش از دو هفته ندارید حتما سر باطری منفی را از باطری جدا کنید تا باعث تخلیه باطری نشود.

این خودرو مدتی پس از شروع عرضه در چین به لیست تولیدات شرکت مدیران خودرو راه پیدا کرد و توانست خیلی زود جایگاه خود را میان شاسی بلندهای حاضر در بازار ایران پیدا کند. چری تیگو ۷ نیروی خود را از یک پیشرانه چهار سیلندر توربو شارژ مشترک با آریزو ۵ توربو دریافت می‌کند. توان خروجی و گشتاور حاصل از این پیشرانه همانطور که اشاره شد معادل ۱۴۷ اسب‌بخار و ۲۱۰ نیوتن‌متر است که توسط یک جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه به سوی چرخ‌های جلو ارسال می‌شود.

  • اگر شما یک باتری 100 آمپرساعت تهیه نمایید بعد از ماه اول این باتری ظرفیتی معادل 96 تا 97 آمپر ساعت خواهد داشت و حدود 3 تا 4 آمپر ساعت ضعیف تر می گردد.
  • در ادامه شرایط کامل و دقیق خرید مدل های چری ذکر شده ولی پیش از آن به راهنمای زیر دقت کنید.
  • چری سه بار به عنوان “محبوب ترین برند خودروی چینی” در روسیه مورد تقدیر قرار گرفته است و برای دو سال متوالی رتبه اول را در بخش تولید تجهیزات کسب کرد.
  • در این قسمت می توانید عکس ماشین چری تیگو ۸ پرو را مشاهده کنید، تا به لوکس بودن این خودرو بیشتر پی ببرید.

ماشین چری به صورت فابریک سیستم ضد سرقت دارد ولی اگر قصد نصب دزدگیر بر روی چری را دارید حتما از دزدگیر فابریک این خودرو با سوکت فابریک استفاده کنید تا باعث ایجاد اشکال در کامپیوتر ماشین نشود. هنگامی که ماشین چری خاموش است به هیچ عنوان ضبط و یا سیستم صوتی ماشین را روشن نکنید این کار باعث کاهش عمر باطری میشود. اگر ماشین چری به علت ضعیف شدن باطری استارت نمیزند فقط با روش باطری کمکی هم آمپر ماشین را روشن کنید. اگر قصد خرید باطری ایرانی بر ای ماشبن چری را دارید میتوانید از باطری پروتن و یا باطری سپاهان استفاده کنید این باطریها هم گارانتی خوبی دارند و هم از کیفیت مناسبی برخوردارند.

یکی دیگر از مقاطع حساس در تاریخچه شرکت چری قرارداد همکاری آن با شرکت تاتا موتورز هندوستان بود. تاتا موتور که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو از لحاظ شمار در جهان به‌شمار می‌آید، مالکیت برندهای انگلیسی لندروور و جاگوار را در اختیار داشت و توانایی‌های فنی چری را به طرح قابل ملاحظه‌ای افزایش داد. در این دهه از فعالیت شرکت چری و با تزریق فناوری‌های خارجی، کیفیت محصولات این خودروساز بهبود بسیاری پبدا کرده و تولیدات آن توان رقابت با محصولات پایه و متوسط آسیایی را پیدا کردند.

بله، باتری با ظرفیت بالاتر قدرت آمپردهی بیشتر و عمر طولانی تری دارد و در زمان استفاده از لوازم برقی، فشار کمتری به سیستم برق خودرو وارد میشود. بله، قیمت های محاسبه شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری فرسوده میباشد و قیمت داغی باتری از آن کسر گردیده است. در صورت نبود داغی باتری فرسوده بابت هر آمپر کسری، داغی مبلغی به قیمت باتری چری اضافه میگردد. در جدول زیر به تعدادی از معروف ترین کارخانه های تولید باتری به همراه برندهای معروف آنها اشاره شده است. باتری تولید داخل دارای مدت زمان گارانتی طولانی تر و خدمات پس از فروش بهتری نسبت به نمونه های خارجی میباشند.

قیمت ام وی ام ایکس 55 پرو (MVM X55PRO)

کوروس که خود نیز یک خودروساز چینی به حساب می‌آمد، تولید نمونه‌های سواری با کیفیت مناسب و با به‌کارگیری قطعات شرکت‌های خارجی را برعهده داشت. ۵۰ درصد سهم کوروس نیز در اختیار هلدینگ کنون قرار داشت که مقر اصلی آن در سنگاپور واقع شده. این نخستین همکاری مشترک در تاریخچه شرکت چری به حساب می‌آمد که تاکنون نیز ادامه داشته‌است.

چری تیگو 5IE 1398

پیشرانه چری آریزو ۵ توربو نیرویی برابر با ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که توسط جعبه دنده ۷ سرعته CVT اتوماتیک روانه چرخ‌های جلو خواهد شد. اما پس از تغییر رویه که در بخش همکاری‌های خارجی تاریخچه شرکت چری به آن اشاره شد، محصولات نسل جدید آن نیز وارد ایران شدند. البته قیمت این خودروها در ایران و چین بسیار متفاوت بوده که این میزان علاقه مدیران صنعت خودروی ایران به سوددهی همتایان چینی را خواهد رساند.

شرکت چری نخستین بار در سال ۲۰۰۵ میلادی از خودروی کراس‌اوور و ارزان‌قیمت خود به نام تیگو رونمایی کرد که در سال ۲۰۱۰ میلادی و پس از یک فیس لیفت به چری تیگو ۳ تغییر نام داد. شرکت چری یک شرکت تحت کنترل حکومت کمونیستی چین بوده که فعالیت خود را از اوایل هزار سوم میلادی آغاز نمود. از نخستین محصولات این شرکت می‌توان به نمونه‌هایی مانند فنگ یون اشاره مجله خبری خودرو کرد که با به‌کارگیری شاسی سیات ساخته‌شده بود. این شرکت که ساخت نمونه‌های فوق‌العاده ارزان قیمت را سرلوحه کار خود قرار داده بود، با صادرات نمونه‌های تولیدی به کشورهای فقیر و با اقتصاد مشابه چین مانند سوریه ، دایره فعالیت خود را به خارج از مرزهای چین گسترش داد. این شرکت در سال ۲۰۰۵ نخستین خط تولید خارج از کشور خود را در کشور روسیه افتتاح نمود.