خرید و فروش و قیمت خودرو پژو 206 در تهران دیوار-دیزل کاران

خب تا الان که بسیار خلاصه راجع به مزایا و معایب خودروی 206 صحبت کردیم و توانستیم نکاتی را در رابطه با استاندارد های خودروی در سطح مناسبی را بیا موزیم . قیمت پژو 206 باتوجه به معاملات واقعی روزانه انجام شده در بازار مشخص می‌شود. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. «قطع همکاری پژو با ایران پس از اتحاد با جنرال موتورز».

  • ۲۰۶ تیپ۲ موتور tu3 ۱.۳ لیتری دارد، ترمز چرخ عقب این مدل کاسه‌ای‌ است،شیشه بالابر عقب به صورت دستی است و تنظیم آیینه ها و باز و بست آنها به صورت دستی است.
  • برای همین هم توصیه ‌می‌شود که اقدام به خرید بیمه بدنه 206 کنید.
  • جعبه دنده AL4 نصب شده بر روی این خودرو، از قابلیت تیپ ترونیک برخوردار است و دو حالت رانندگی اسپرت و برفی را نیز ارائه می دهد.
  • قیمت کارشناسی شده طبق گزارش کامل وضعیت سلامت فنی، بدنه و آپشن‌های خودرو تعیین می‌شود و منجر به خرید خودرو با قیمت منصفانه خواهد شد.
  • از همان ابتدای ورود 206 به بازار، کیفیت بالای متریال استفاده شده نظر بسیاری را به خود جلب کرد.

در صورتی که در ارائه اطلاعات این خودرو اشتباهی صورت گرفته است ما را آگاه سازید. سیتروئن سی تو به صورت اختصاصی برای بازار چین در نظر گرفته شده است. کلیه حقوق برای ایران جیب محفوظ بوده و استفاده از اخبار و قیمت ها با ذکر منبع و درج لینک مربوطه مجاز می‌باشد. کلیه اطلاعات ذکر شده بالا ممکن است بدون اطلاع قبلی توسط سازنده خودرو تغییر یابد.

بی ام و سری 1 هاچ بک 120i

در حال حاضر از شبکه مالتی‌پلکس روی خودروهایی نظیر سمند و سورن نیز به جای دسته‌سیم معمولی استفاده می‌شود. این سامانه در اواخر دهه ۱۹۸۰ توسط شرکت آلمانی بوش ابداع شد. برای فعال کردن این آپشن‌ها نیاز به تغییرات در bsi خودرو پژو ۲۰۶ می‌باشد و لازم است ذکر شود در خودروهایی که سال تولید آنها بعد از ۹۱ می‌باشد امکان تغییر با توجه به تغییر نوع سیم کشی میسر نیست. پژو ۲۰۶ دبلیوآرسی، یک نسخه از پژو ۲۰۶ می‌باشد که بر روی پژو ۲۰۶GT توسعه یافت و در میان سالهای سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ توسط تیم پژو اسپرت در رالی جهانی استفاده می‌شد. این خودرو از یک موتور ۲۰۰۰ سی سی ۳۲۵ اسب بخاری مجهز به توربوشارژر ۳۴ میلی‌متری (مطابق با قوانین FIA) به همراه سامانه انتقال قدرت ۶ دنده خطی و قابلیت انتقال نیرو به چهار چرخ بهره می‌برد. این خودرو در طول سه سال حضور در تیم پژو اسپرت، به مجموع ۲۵ قهرمانی در سالهای ۲۰۰۰، ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ دست یافت.

پیکاپ دوکابین فوتون دیزل

همان‌طور که می‌دانید، بیمه شخص ثالث از اقلام ضروری برای هر اتومبیلی است. قیمت بیمه شخص ثالث، به مواردی گوناگونی از جمله نوع خودرو، برند و دیگر موارد، بستگی دارد. جهت خرید و استعلام بیمه شخص ثالث خودرو پژو 206 خود، می‌توانید به سایت bimeh.com مراجعه کنید. توصیه می‌کنیم که حواستان به تمدید بیمه شخص ثالث 206 باشد.

چون با تغییرات در موتور و گیربکس و قطعات برقی که محصول ایران و چین هست و خیلی ضعیف کار شده، دیگه لذتی از شتاب و قدرت نمی‌بینیم. بارزترین ایراد عدم همخوانی مجله خبری خودرو ضریب دنده ها در گیربکس و موتور هست که گیربکس جوابگوی موتور با دور موتور بالا نیست. من شخصا با این مشکل کنار نیومدم و 206 مدل 98 رو فروختم.

نمایندگی هم این ایرادات رو جزو مشکلات نمیدونه و اگر بخواین سواری عالی داشته باشین باید با تغییراتی، از گیربکس استک فرانسوی و ایسیو و تجهیزات برقی موتوری برندی خاص استفاده کنید. کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد. از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 26 آذر 401 .

این مدل در سال ۲۰۰۳ میلادی و به مناسبت موفقیت‌های پژو با این خودرو در مسابقات رالی در میان سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ و برای تکرار موفقیت‌های پژو ۲۰۵ در دهه ۸۰ میلادی معرفی شد. این خودرو در بازار انگلستان با نام GTi 180 و در سایر نقاط دنیا با نام RC به فروش می‌رسید. ۲۰۶RC در محدوده کلاس خود عملکرد بالایی را به ارمغان آورد. نوع و سبک طراحی بدنه ماشینپژو ۲۰۶ باعث شد این خودرو جزو پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین خودروهای بازار ایران باشد. بدنه گرد و تخم مرغی شکل این هاچبک کوچک کار دست جرارد والتر است و بر اساس زبان طراحی پژو در اواخر دهه ۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ طراحی شده است.