اجزای ماشین چری فیلو-دیزل کاران

این شرکت دارای هفتمین رتبه از نظر تولید اتومبیل در کشور چین می‌باشد. چری در سال ۲۰۰۳ و همراه با هجوم اجناس چینی راهی ایران شد و یکی از زیرمجموعه‌های کرمان موتور به نام مدیران خودرو مسئولیت مونتاژ آن را بر عهده گرفت. این شرکت پیش از این عرضه محصولات دوو کره را عهده‌دار بود که پس از مشکلات سیاسی و به علت شراکت جنرال موتور آمریکا و دوو، مجبور به جایگزینی تولیدات خود با نمونه‌هایی دیگر گردید. در این مطلب با شرح مشخصات خودروهای کمپانی چری همراه با عکس ماشین چری، محصولات این برند را مورد بررسی قرار می دهیم.

بله، باتری یک ماده شیمیایی است و خرابی آن به مروز زمان اتفاق می افتد. اگر شما یک باتری 100 آمپرساعت تهیه نمایید بعد از ماه اول این باتری ظرفیتی معادل 96 تا 97 آمپر ساعت خواهد داشت و حدود 3 تا 4 آمپر ساعت ضعیف تر می گردد. طبیعی است قدرت جریان دهی باتری با عمر بالا بسیار افت کرده و ممکن است به ادوات برقی خودرو آسیب برساند. باتری یک ماده مصرفی است و جهت حفظ سلامت خودرو میبایست در یک دوره زمانی مشخص تعویض گردد.

برند لوکس مدیران خودرو می باشد که محصولاتی با متریال عالی و با کیفیت بالا و همچنین هوشمند را شامل می شود . فروشگاه و نمایندگی باطری مارکت با بیست سال سابقه فروش و خدمات باطری جهت ارسال باطری و خدمات برقی خودرو و همچنین انجام هرگونه مشاوره در مورد خرید باطری ماشین در خدمت همشهریان تهرانی میباشد. ملاک 2 سال یا 40،000 کیلومتر در صورت نو بودن باتری و تاریخ تولید جدید معتبر می باشد. از آنجاییکه باتری با تاریخ تولید قدیمی ارزان تر بوده، تعدادی افراد سودجو اقدام به فروش باتری با سال تولید قدیمی می نمایند. مهم نیست شما 6 ماه پیش باتری را خریداری نموده اید، مهم این است باتری خریداری شده چه زمانی تولید شده است. برای جلوگیری از سوء استفاده ضروری است حتما فاکتور یا کارت گارانتی مهردار به همراه درج تاریخ تولید از فروشنده دریافت نمایید.

  • اگر عمر باطری به نحوه عملکرد دینام و نوع استفاده از باطری و حتی شرایط آب و هوایی نیز بستگی دارد.
  • هر دو نوع باطری اتمی و اسیدی را میتوان بر روی چری نصب کرد ولی باتریهای اتمی به علت طول عمر بیشتر و کیفیت بالاتر عدم نیاز به نگهداری همچنین ایجاد آلودگی کمتر مناسب تر میباشند.
  • تیگو ۷ به عنوان یک شاسی ‌بلند نسبتا لوکس و مدرن از سال ۲۰۱۷ در سبد محصولات کمپانی چری قرار گرفت و به واسطه ظاهر مدرن و نیز بهره‌مندی از امکانات رفاهی مناسب مورد استقبال مشتریان واقع شد.
  • با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

اگر بر روی ماشین چری مصرف کننده های برقی اضافه مانند سیستم صوتی نصب کرده اید هنگام تعویض باطری حتما چند آمپر بالاتر نصب کنید مثلا اگر باطری چری 66 أمپر است از باطری 74 آمپر استفاده کنید یا اگر 55 آمپر است از باطری 62 آمپر استفاده کنید. از اولین محصولات این شرکت می توان به نمونه هایی مانند فنگ یون اشاره کرد که با استفاده از شاسی سیات ساخته شده بود. این شرکت که ساخت نمونه های فوق العاده ارزان قیمت را سرلوحه کار خود قرار داده بود، با صادرات نمونه های تولیدی به کشورهای فقیر و با اقتصاد مشابه چین مانند سوریه و چین، دایره فعالیت خود را به خارج از مرزهای چین گسترش داد. این شرکت در سال ۲۰۰۵ اولین خط تولید خارج از کشور خود را در کشور روسیه (که نظام سیاسی مشابه با چین دارد) افتتاح نمود.

چری،آریزو 5،توربو مدل 97

در حال حاضر بر طبق مصوبات هیئت دولت ورود باتری های خارجی به ایران ممنوع میباشد و به همین دلیل باتری کره ای اصلی با تاریخ تولید به روز در بازار موجود نمیباشد. کیان باتری در وضعیت فعلی به هیچ عنوان استفاده از باتری های خارجی را توصیه نمی نماید. شرکت جوینت مجله خبری خودرو ونچر چری، جگوار لندرور نیز از سال 2012 تشکیل شده که به تولید خودروهای لندرور و جگوار برای بازار چین می‌پردازد. چری -CHERY – شرکت خودروسازی چینی است، که به عنوان یکی از کارخانه‌های اصلی تولید خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به‌شمار می‌آید.

چری تیگو 7IE 1397

خودرو تیگو ۵ دارای طراحی شیک و مدرنی است که چشم را به خود جذب می کند. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. شما میتوانید با چک کردن سایت اتوخسروانی و یا تماس با کارشناسان ما از آخرین شرایط اقساط مطلع شوید. جهت دریافت پاسخ سوالات فوق همچنین مشاوره در مورد خرید باطری میتوانید با کارشناسان باطری مارکت تماس حاصل نمائید. دینام این خودرو 60 تا 75 آمپر میباشد یعنی قدرت شارژ باتری تا 75 آمپر را دارد. اگر عمر باطری به نحوه عملکرد دینام و نوع استفاده از باطری و حتی شرایط آب و هوایی نیز بستگی دارد.

چری تیگو 7-یکی از جدیدترین و لوکس ترین محصول چری ، تیگو 7 است که توسط مدیران خودرو عرضه می شود و لقب گران ترین شاسی بلند چینی را به خود اختصاص داده. این خودرو با دو پیشرانه 2 لیتری و 1.5 لیتری مجهز به توربو شارژ تولید شده که نمونه ای که توسط مدیران خودرو عرضه می شود نمونه ی 1.5 لیتری توربو شارژ است ادامه مطلب… همچنین برخی دیگر از محصولات چری که به محصولات ام وی ام در ایران شناخته می‌شوند، نظیر ام وی ام ایکس۲۲و ام وی ام ایکس ۳۳ دو ماشین چری شاسی بلند بازار هستند و ام وی ام ۵۳۰ و ۵۵۰ نیز دو ماشین چری قدیمی به حساب می‌آیند. در حال حاضر فروش محصولات چری جدید در ایران به حالت تعلیق درآمده و قیمت ماشین چری شاسی بلند در بازار همچون بسیاری تولیدات دیگر نسبت به گذشته دچار نوسان است. به عنوان یک استارت آپ تخصصی در زمینه فروش باتری ماشین و یو پی اس و ارائه انواع باتری خودرویی و صنعتی به فعالیت می پردازد.