خرید و فروش و قیمت خودرو پژو 206 در تهران دیوار-دیزل کاران

با معرفی مدل 207 پژو اعلام کرد که مدل 206 را همچنان تا سال 2010 تولید خواهد کرد. در سال 2008، 206 ده ساله پرفروش‌ترین خودروی پژو در تمام زمان‌ها بود. سال 1994 ژاک کالوت مدیر پژو، طرح معرفی ماشین جدید یعنی 206 را تأیید کرد و قرار شد تا سال 97 آن را روانه بازار شود. در نهایت پژو 206 در سال 1998 با تأخیر به بازار عرضه شد. این تیپ خاص ترین و کمیاب ترین تیپ پژو ۲۰۶ در ایران است که امروزه به سختی در بازار یافت می‌شود.این تیپ به صورت skd (قطعات) آماده وارد ایران شد و شرکت ایران‌ خودرو وظیفه مونتاژ آن را بر عهده داشت.

  • مجهز به موتور توربوشارژ 2 لیتری که دارای قدرت 325 اسب بخار بود.
  • نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد.
  • در اکثر تصادفات دیده ایم که متاسفانه خودروی 206 بسیار آسیب پذیر است اما سرنشینان آن به نسبت بقیه خودروها به جز سمند آسیب کمتری می بینند .
  • این خودرو در ابعادی بسیار کوچک اما چالاک ساخته شده و به همین دلیل همیشه در شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو، جایگاهی ثابت داشته است.
  • دعوتنامه های با موعد تحویل آذر ماه خودروهای پژو پارس tu5، پژو 207 دستی سقف فلزی ، دنا پلاس ارسال شده است.

این ماشین دارای شش تیپ مختلف است که در ادامه هر کدام از تیپ‌ها را به صورت مختصر توضیح می‌دهیم. تنظیم ارتفاع صندلی راننده و قفل مرکزی به چشم میخورند،در همه تیپ‌های استاندارد ۲۰۶ با رینگ فولادی و قالپاق ۱۳ اینچی عرضه میشوند. تیپ۲ را باید نسخه ارتقا یافته تیپ۱ دانست.مدلی که همچنان در مدار تولید قرار دارد و گزینه مناسبی برای کسانی است که بودجه آنها به خرید تیپ ۵ کفاف نمی‌دهد. فرمان ۲۰۶ های تیپ۱ مانند محصولات قدیمی پژو همچون ۲۰۵ و ۴۰۵ به فرم دوشاخه است. در کل میتوان گفت که رانندگی با خودروی 206 در صورتی که به صورت کوپه باشد بسیار مناسب است و از دیگر مزایای آن زیاد بودن لوازم تعویضی و مکانیک ها آن در سطح کشور می باشد .

به محض بروز اولین نقص فنی، AL4 روی دیگر خود را نشان می دهد. این تیپ با برخورداری از پیشرانه tu5 توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار قدرت دارد.گشتاور آن ۱۴۷ نیوتن مجله خبری خودرو متر می رسد. تعداد پژو 206 تیپ۴ های وارد شده ه ایران تنها ۲۰۰ دستگاه است.تیپ۴ برای کسانی مناسب است که یک ۲۰۶ خاص نسبت به ۲۰۶ های دیگر بخواهند.

دیگران نصب کرده‌اند

این خودرو دارای بدنه هاچ بک است و در گروه طراحی های اسپورت قرار می گیرد و به همین دلیل مورد توجه قشر جوانان می باشد. طراحی زیبای این خودروی فرانسوی که در خط تولید برزیل طراحی شد، علاقمندان بسیاری دارد. قیمت پژو 206 مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است. مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت پژو 206 کارکرده و دست ‌دوم باشید، با یک معادله چندمجهولی روبه‌رو هستید؛ چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و … افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو پژو 206 را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند.

پژو 206تیپ2 مدل 84

تیپ 4 206، دارای سنسور باران، محفظه مخفی زیر داشبود و تودوزی متفاوتی است. نقطه ضعف این خودرو عدم تعویض دنده به صورت دستی می‌باشد. 206 از معدود اتومبیل‌هایی بود که در زمان ورودش به کشور، خودرویی قدیمی در دنیا به حساب نمی‌آمد.

تیپ 4 پژو به دلیل این‌که قطعات آن به ایران وارد می‌شد و ایران خودرو فقط آن را مونتاژ می‌کرد، نادرترین تیپ 206 است. این تیپ دارای دنده اتوماتیک است و موتور TU5 دارد و به لحاظ رفاهی هم مشابه تیپ 5 است. پژو، مدل ۲۰۶ خود را در سال ۱۹۹۸ به بازار معرفی کرد و تولید آن در اکثر کشورها تا سال ۲۰۱۰ ادامه یافت.خودروی ۲۰۶ جزء بهترین خودرو های هاچبک دنیا تا سال ۲۰۱۰ شناخته می‌شود.