فروش اقساطی پژو 206 تحویل فوری سپند خودرو-دیزل کاران

در مرکز داشبرد نمایشگر کوچک دیجیتال، ورودی‌های تهویه مطبوع، سیستم پخش و دکمه‌های کنترل تهویه مطبوع قرار دارد و داشبرد را به دو قسمت مساوی و قرینه تقسیم کرده است. به همین دلیل ما در وبسایت تندایران، بی پرده درباره تمامی مزایا و معایب پژو 206 حرف می‌زنیم تا با چشمان باز، بهترین تصمیم را برای خرید خودرو بگیرید. ولی قبل از خرید خودروی دست دوم، حتما باید به چندین نکته مهم و ضروری توجه کنید تا با خرید خودروی پرخرج و یا خودروی تصادفی، متحمل هزینه‌های تعمیرگاه و افت قیمت شدید خودرو پس از خرید نشوید. کارشناسان تندایران در این مقاله تمامی نکات مهم برای خرید پژو 206 کارکرده را با شما به اشتراک گذاشته‌اند، تا با خیال آسوده‌تری به خرید خودرو بپردازید. پس حتما قبل از خرید خودرو، به راهنمای خرید پژو 206 کارکردهکه برای شما همراهان عزیز سایت تندایران تهیه شده است توجه بفرمایید.

اما در زمینه خودرو خارجی باید از قیمت روز خودرو وارداتی اطلاع داشته باشیم. در شرایطی که واردات ممنوع است و نمایندگیهای رسمی مانند گذشته فعالیت نمی کنند، تنها ملاک، قیمت خودرو در بازار است. در جداول بالا قیمت آنلاین خودرو برای مهمترین خودروهای وارداتی و داخلی ارائه شدند. لطفا برای مشاهده آخرین قیمت خودرو برای سایر برندها روی لوگوی برند مربوطه در بالای صفحه کلیک کنید. پژو 206 از موتور مشهور 2 سلیندری 1.4 لیتری استفاده می کند.

بیمه دات کام یک سامانه آنلاین خرید بیمه است که امکان مقایسه انواع بیمه را برای شما فراهم کرده است. مجهز به موتور TU5 که توانایی تولید 105 اسب بخار قدرت و گشتاوری معادل 147 نیوتن‌متر دارد. این خودرو به دلیل مصرف سوختی که پایین‌تر از تیپ 6 است و موتور قوی‌تر از تیپ 2 به محبوبیت بالایی رسیده است. این اتومبیل که در انگلستان با نام جی تی آی 180 و در سایر نقاط دنیا با نام آر سی عرضه می‌شد، دارای موتور 2 لیتری EW10J4S بود که می‌توانست تا 177 اسب بخار نیرو تولید کند.

  • ام وی ام 315 هاچ بک اسپرت-این روزها خودروهای هاچ بک ، کراس اوور و شاسی بلند طرفداران بیشتری نسبت به خودرو های سدان دارند خصوصا برای جوانان خودرو های اسپورت جذاب تر است.
  • نمایندگی هم این ایرادات رو جزو مشکلات نمیدونه و اگر بخواین سواری عالی داشته باشین باید با تغییراتی، از گیربکس استک فرانسوی و ایسیو و تجهیزات برقی موتوری برندی خاص استفاده کنید.
  • کیفیت مونتاژ ایران خودرو با شرکت اصلی پژو در فرانسه تفاوت زیادی دارد.
  • «قطع همکاری پژو با ایران پس از اتحاد با جنرال موتورز».
  • همچنین در قسمت چراغ‌ها، فرمان و کیسه‌هوا و مالتی مدیا که شرکت قادر به کپی کردن قطعات با کیفیت و ظاهر اصلی نبود، با قطعاتی با طرح متفاوت از ۲۰۷آی اصلی جایگزین گشت.

این ماشین دارای شش تیپ مختلف است که در ادامه هر کدام از تیپ‌ها را به صورت مختصر توضیح می‌دهیم. تنظیم ارتفاع صندلی راننده و قفل مرکزی به چشم میخورند،در همه تیپ‌های استاندارد ۲۰۶ با رینگ فولادی و قالپاق ۱۳ اینچی عرضه میشوند. تیپ۲ را باید نسخه ارتقا یافته تیپ۱ دانست.مدلی که همچنان در مدار تولید قرار دارد و گزینه مناسبی برای کسانی است که بودجه آنها به خرید تیپ ۵ کفاف نمی‌دهد. فرمان ۲۰۶ های تیپ۱ مانند محصولات قدیمی پژو همچون ۲۰۵ و ۴۰۵ به فرم دوشاخه است. در کل میتوان گفت که رانندگی با خودروی 206 در صورتی که به صورت کوپه باشد بسیار مناسب است و از دیگر مزایای آن زیاد بودن لوازم تعویضی و مکانیک ها آن در سطح کشور می باشد .

خودرو صفر روز و کارکرده

سلام به همشهر محترم البته من مشهد هستم 5 مرداد 12 فاکتور فروش 2آذر فاکتور 10آذر بارگیری سمند ریل و فیزیک پلاک 21 آذر تحویل ایران خودرو بینالود بین 3 تا 5روز تقسیم طول میکشه بعد سوار تریلی و … مال من و شما آخر هفته یا اول هفته آینده میرسه به مقصد . + ویژگی‌های پژو 206 چیست؟ شتاب بالا، قابلیت‌های دینامیکی خوب، سازگاری با محیط زیست و مصرف سوخت پایین از جمله ویژگی‌های مثبت این هاچ‌بک محبوب است. بعد از بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه یکی از بیمه‌‌نامه‌های پرطرفدار بین رانندگان است. چرا که با بالا رفتن هزینه‌های خودرو و قطعات اتومبیل، رانندگان ترجیح می‌دهند برای امنیت خاطر خود بیمه بدنه برای ماشین خود تهیه کنند. برای همین هم توصیه ‌می‌شود که اقدام به خرید بیمه بدنه 206 کنید.

تیپ 4 پژو به دلیل این‌که قطعات آن به ایران وارد می‌شد و ایران خودرو فقط آن را مونتاژ می‌کرد، نادرترین تیپ 206 است. این تیپ دارای دنده اتوماتیک است و موتور TU5 دارد و به لحاظ رفاهی هم مشابه مجله خبری خودرو تیپ 5 است. پژو، مدل ۲۰۶ خود را در سال ۱۹۹۸ به بازار معرفی کرد و تولید آن در اکثر کشورها تا سال ۲۰۱۰ ادامه یافت.خودروی ۲۰۶ جزء بهترین خودرو های هاچبک دنیا تا سال ۲۰۱۰ شناخته می‌شود.

قیمت دیگر سال‌ها

با توجه به قیمت افسارگسیخته خودرو در بازار ایران، و عدم توان خرید خودرو توسط قشر متوسط و ضعیف جامعه، و از طرفی با وجود قیمت مناسب پژو 206 در مدل‌های پایین‌تر، علاقه مردم به خرید پژو 206 کارکرده رو به روز در حال افزایش است. مجله بیمه دات کام، راهنمای کامل به‌روزترین اطلاعات و اخبار بیمه و اینشورتک در کشور است. از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید. این خودرو که بر نسخه 206 GT توسعه یافته است در مسابقات رالی بین سال‌های 1999 تا 2003 مورد استفاده قرار می‌گرفت. مجهز به موتور توربوشارژ 2 لیتری که دارای قدرت 325 اسب بخار بود.

تیپ 4 206، دارای سنسور باران، محفظه مخفی زیر داشبود و تودوزی متفاوتی است. نقطه ضعف این خودرو عدم تعویض دنده به صورت دستی می‌باشد. 206 از معدود اتومبیل‌هایی بود که در زمان ورودش به کشور، خودرویی قدیمی در دنیا به حساب نمی‌آمد.

به محض بروز اولین نقص فنی، AL4 روی دیگر خود را نشان می دهد. این تیپ با برخورداری از پیشرانه tu5 توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار قدرت دارد.گشتاور آن ۱۴۷ نیوتن متر می رسد. تعداد پژو 206 تیپ۴ های وارد شده ه ایران تنها ۲۰۰ دستگاه است.تیپ۴ برای کسانی مناسب است که یک ۲۰۶ خاص نسبت به ۲۰۶ های دیگر بخواهند.

206 به عنوان هاچ بکی کم مصرف و خانوادگی همیشه جایگاه ویژه ای در بازار ایران دارد. طراحی شکیل، موتور قدرت مند و امکانات مناسب رفاهی از جمله برتری های پژو 206 است. همان طور که می دانید 2006 در تیپ های مختلفی به بازار عرضه شده است. هم اکنون فروش اقساطی پژو 206 با دو نوع موتور 1360 و 1587 سی سی، ترمز های ABS به همراه EBD و در چهار سطح تجهیزات با تیپ های 2، 3، 5 و 6 در سپند خودرو فراهم شده است. سپند خودرو دارای شرایط ویژه برای فروش اقساطی پژو 206 می باشد. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اقساطی پژو 206 با شماره های اعلام شده در سایت سپندخودرو تماس حاصل کنید.