پژو ۲۰۶-دیزل کاران

در مرکز داشبرد نمایشگر کوچک دیجیتال، ورودی‌های تهویه مطبوع، سیستم پخش و دکمه‌های کنترل تهویه مطبوع قرار دارد و داشبرد را به دو قسمت مساوی و قرینه تقسیم کرده است. به همین دلیل ما در وبسایت تندایران، بی پرده درباره تمامی مزایا و معایب پژو 206 حرف می‌زنیم تا با چشمان باز، بهترین تصمیم را برای خرید خودرو بگیرید. ولی قبل از خرید خودروی دست دوم، حتما باید به چندین نکته مهم و ضروری توجه کنید مجله خبری خودرو تا با خرید خودروی پرخرج و یا خودروی تصادفی، متحمل هزینه‌های تعمیرگاه و افت قیمت شدید خودرو پس از خرید نشوید. کارشناسان تندایران در این مقاله تمامی نکات مهم برای خرید پژو 206 کارکرده را با شما به اشتراک گذاشته‌اند، تا با خیال آسوده‌تری به خرید خودرو بپردازید. پس حتما قبل از خرید خودرو، به راهنمای خرید پژو 206 کارکردهکه برای شما همراهان عزیز سایت تندایران تهیه شده است توجه بفرمایید.

  • این خودرو در بازار انگلستان با نام GTi 180 و در سایر نقاط دنیا با نام RC به فروش می‌رسید.
  • سال 1994 ژاک کالوت مدیر پژو، طرح معرفی ماشین جدید یعنی 206 را تأیید کرد و قرار شد تا سال 97 آن را روانه بازار شود.
  • با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.
  • این مدل وزن سنگین‌تری دارد و جعبه دنده آن 4 سرعته است.

شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. تیپ ۲ پژو ۲۰۶ یکی از پر تیراژترین و محبوب‌ترین تیپ‌های ۲۰۶است که از سال ۱۳۹۴روانه بازار ایران شد. این خودرو به دلیل تجهیز به پیشرانه ضعیف‌تر TU3 پژو، قیمت نهایی کمتری در مقایسه با نسخه قدرتمندتر تیپ ۵ دارد. یکی از معایب و ایرادات پژو 206 مخصوصا در مدل های پایین، دسته راهنمای آن است که به کام 2000 معروف است.

اس دی SD

اگر بخواهیم پژو ۲۰۶ را تعریف کنیم باید کلمات «پرطرفدارترین»، «محبوب‌ترین» و «پرفروش‌ترین» را به کار ببریم. این هاچبک فرانسوی نه تنها یکی از پرطرفدارترین محصولات پژو در بازار ایران است، بلکه محبوب‌ترین مدل پژو در فرانسه و دیگر کشورهای جهان محسوب می‌شود. طراحی ساده و گرد بدنه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در کابین خودرو هم دیده می‌شود و هیچ نشانه‌ای از خطوط تند و تیز وجود ندارد.

پژو آریان یا پژو ۲۰۶ اس‌دی (صندوق‌دار)[ویرایش]

۲۰۶ تیپ۲ موتور tu3 ۱.۳ لیتری دارد، ترمز چرخ عقب این مدل کاسه‌ای‌ است،شیشه بالابر عقب به صورت دستی است و تنظیم آیینه ها و باز و بست آنها به صورت دستی است. پژو 206 -شامل 6 تیپ است که فقط تیپ های دو ، پنج و شش توسط ایران خودرو تولید می شوند و اگر به دنبال تیپ های دیگر آن هستید باید دنبال نمونه ی دست دوم آن باشید. این خودرو به جهت جذابیت ظاهری ، مصرف سوخت پایین و قابلیت های دینامیکی بالا محبوبیت ویژه ای در ایران به خصوص در میان جوان ها دارد.

بیمه دات کام یک سامانه آنلاین خرید بیمه است که امکان مقایسه انواع بیمه را برای شما فراهم کرده است. مجهز به موتور TU5 که توانایی تولید 105 اسب بخار قدرت و گشتاوری معادل 147 نیوتن‌متر دارد. این خودرو به دلیل مصرف سوختی که پایین‌تر از تیپ 6 است و موتور قوی‌تر از تیپ 2 به محبوبیت بالایی رسیده است. این اتومبیل که در انگلستان با نام جی تی آی 180 و در سایر نقاط دنیا با نام آر سی عرضه می‌شد، دارای موتور 2 لیتری EW10J4S بود که می‌توانست تا 177 اسب بخار نیرو تولید کند.