خرید اقساطی فونیکس جدیدترین شرایط اقساطی اتوخسروانی-دیزل کاران

دارای آینه عقب برقی تاشو، دارای هیتر و صندلی راننده قابل تنظیم ارتفاع است. همچنین دارای آینه دید عقب برقی تاشو، صندلی های گرمکن، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع، دارای جای بطری، دارای چراغ مطالعه عقب و دارای دریچه های تهویه مطبوع عقب است. خودرو آریزو ۶ دارای طراحی اسپرت و جذابی است، که دارای جلوپنجره جلویی با روکش کرومی و چراغ‌های جلوی مدرن با چراغ‌های LED در روز است.

  • این سری شامل نمونه‌های ارزان‌قیمتی مانند چری Fulwin 2 FL بوده که در ایران با نام ام‌وی‌ام ۳۱۵ به فروش می‌رسد.
  • چری تیگو ۵ از یک پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی ۲ لیتری با قدرت ۱۳۹ اسب‌ بخار و گشتاور ۱۸۲ نیوتن‌متر نیرو می‌گیرد.
  • آریزو ۵ یک سدان جمع و جور شهری است که به عنوان نسل جدید چری E5 یا همان ام وی ام ۵۵۰ از سال ۲۰۱۶ وارد بازار کشور چین شد و مدتی بعد از سوی مدیران خودرو به جاده‌های کشورمان راه یافت.
  • این طراحی ها بیشتر تحت تأثیر درک عمیق چری از ترجیحات مصرف کننده، پیشینه فرهنگی و روندهای بازار است.
  • خیر، هزینه حمل، نصب و تست باتری در محل کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه دیگری از شما دریافت نخواهد گردید.
  • این شرکت در سال ۲۰۰۵ نخستین خط تولید خارج از کشور خود را در کشور روسیه افتتاح نمود.

ولی اگر چیز اضافه ای نصب نکرده اید همان باطری فابریک چری کفایت میکند. شکل ظاهری باتری تغییر پیدا کرده است مثلا باتری باد کرده، از آن اسید نشت کرده و یا قطب های باتری ذوب شده است. خیر، هزینه حمل، نصب و تست باتری در محل کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه دیگری از شما دریافت نخواهد گردید. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید. مدل توربو این خودرو، به تقاضای فزاینده برای آلایندگی کمتر و مصرف سوخت بهتر پاسخ می دهد. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید.

خودروی چری Tiggo X33 دنده ای سال 2012

اگر ماشین پس از مدتی خوابیدن دیگر استارت نزند احتمالا باطری خراب شده است ابتدا برق دزدی ماشبن را چک کنید سپس باطری را در صورت نیاز تعویض نمائید. © “کیان باتری” یک علامت تجاری ثبت شده است و تمام حقوق آن محفوظ میباشد. با توجه با راهنمای روی باتری، نشانگر سلامت باتری تغییر رنگ داده است. صدای استارت چری تغییر پیدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود. دارای جای بطری، دکمه استارت و فرمان برقی با دکمه های چند منظوره است. از ویژگی‌های کابین نیز جادار بودن و ظرافت است، زیرا کنسول میانی برای لوکس‌تر شدن استفاده شده است و در ساخت خودرو نیز از مواد باکیفیت و صندلی‌های چرمی مجلل استفاده شده است.

چری/آریزو5/توربو/نیوفیس/نقدی

تیگو ۵ شاسی بلند جدید چری از نوع شهری با ابعاد نسبتا جمع و جور است که از سال ۲۰۱۴ میلادی در سبد محصولات شرکت چری جای گرفت. این محصول از سال ۱۳۹۵ به بازار کشورمان راه یافت و پس از مدتی با ارایه نسخه فیس لیفت به حضور خود در ایران تداوم بخشید. چری تیگو ۵ از یک پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی ۲ لیتری با قدرت ۱۳۹ اسب‌ بخار و گشتاور ۱۸۲ نیوتن‌متر نیرو می‌گیرد. توان حاصل از این پیشرانه توسط یک جعبه دنده ۷ سرعته CVT اتوماتیک راهی چرخ‌های جلو می‌شود. قیمت این خودروها در کشور چین رقمی مابین ۸٫۰۰۰ دلار در مدل آریزو ۳ تا ۱۶٫۰۰۰ دلار در مدل آریزو ۷ بوده و به این ترتیب قشر گسترده‌ای از جمعیت چین توانایی خرید آن‌ها را دارند. قیمت چری آریزو ۶ نیز که در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد بسته به تیپ انتخابی رقمی مابین ۱۱٫۰۰۰ تا ۱۷٫۰۰۰ بوده و گران‌ترین سدان این شرکت به حساب می‌آید.

کمپانی چری به واسطه همکاری با شرکت مدیران خودرو حضور فعالی در کشور ما داشته و طی دهه ۸۰ و ۹۰ شمسی بسیاری از تولیدات مختلف برند چری وارد بازار ایران شده است. در دهه ۸۰ شاهد عرضه ماشین چری قدیمی همچون چری ویانا بوده‌ایم اما فروش محصولات چری در دهه ۹۰ به ویژه با ارائه محصولات جدید نظیر ماشین چری تیگو ۵ و برخی دیگر مدل‌های شاسی بلند چری با رونقی بیش از پیش روبرو شد. بسیاری از مردم ایران معتقدد هستند که خرید ماشین اگر تنوع انتخاب برای آنها وجود داشته باشد، لذت بخش است. تیگو ۷ به عنوان یک شاسی ‌بلند نسبتا لوکس و مدرن از سال ۲۰۱۷ در سبد محصولات کمپانی چری قرار گرفت و به واسطه ظاهر مدرن و نیز بهره‌مندی از امکانات رفاهی مناسب مورد استقبال مشتریان واقع شد.

سدان‌های این شرکت اکنون با کد و نام آریزو به فروش رسیده که چری آریزو ۶ جدید معرفی شده در ایران نیز متعلق به این بخش است. این خودروها شامل مدل‌های آریزو ۳، آریزو ۵، آریزو ۷ و آریزو GX (که با نامگذاری ابتدایی نمونه مفهومی و عنوان چری آریزو ۶ در ایران معرفی شده) هستند. این خودروها از طراحی داخلی و خارجی قابل قبولی نسبت به قیمت سود برده ولی پیشرانه‌هایی ضعیف‌تر از رقبای غیر چینی خود دارند.

چری آریزو ۵ در ابتدا به یک پیشرانه تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری با توان ۱۱۶ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۱ نیوتن‌متر مجهز شده بود. این نیرو توسط یک گیربکس ۵ سرعته دستی و یا CVT اتوماتیک به سوی چرخ‌های جلو ارسال می‌شد. اما مدتی بعد شرکت مدیران خودرو اقدام به عرضه چری آریزو ۵ با موتور توربوشارژ کرد و این مدل جدید را «آریزو ۵ توربو» نامید.

در این قسمت می توانید عکس مجله خبری خودرو تیگو ۸ پرو را مشاهده کنید، تا به لوکس بودن این خودرو بیشتر پی ببرید. چری آریزو ۶ یک سدان موجود از برند چینی چری است که دارای طراحی زیبا، تجهیزات داخلی و خارجی یکپارچه و قیمت مناسب است. از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 26 آذر 401 . همان‌طور که پیشتر نیز اشاره شد، محصولات چری از سال ۲۰۰۶ وارد ایران شده و مونتاژ آن در شرکت مدیران خودرو انجام می شود. محصولاتی مانند ام‌وی‌ام ۱۱۰، ام‌وی‌ام ۵۵۰ و ۵۳۰ و نمونه‌هایی از نسل‌های پیش از همکاری‌های خارجی این شرکت بوده که در نمایندگی چری عرضه شد. در سال ۲۰۰۷ میلادی چری، یک قراداد سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت کوروس امضا نمود.

این شرکت به طور اختصاصی روی تولید محصولات سواری، مینی ون و کراس اوور فعالیت می‌کند و در سال ۲۰۱۲ با تولید ۵۹۰ هزار دستگاه انواع خودرو، موفق شد جایگاه دهمین خودروساز بزرگ کشور چین را به خود اختصاص دهد. ارزان‌ترین محصول این بخش شرکت چری مدل QQ نسل دوم (یا ام وی ام ۱۱۰ کنونی ایران) بوده که با قیمتی در حدود ۶٫۰۰۰ تا ۷٫۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد. مدل Fulwin 2 FL هاچ‌بک (ام‌وی‌ام ۳۱۵ کنونی ایران) نیز در قیمتی مابین ۷ تا ۱۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شده‌است.